Dank je, Melting! Jij ook een geweldig en gezond 2023 met vrachtwagen ladingen aan muziek.quote:Op zondag 1 januari 2023 09:53 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen allemaal.
En natuurlijk allemaal een goed, gelukkig en gezond 2023 gewenst.![]()
Dat we nog maar veel muziek mogen luisteren met z'n allen.
quote:Op zondag 1 januari 2023 09:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Werd wakker omdat er iemand keihard haar tuindeuren opengooide.
quote:Op zondag 1 januari 2023 09:53 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen allemaal.
En natuurlijk allemaal een goed, gelukkig en gezond 2023 gewenst.![]()
Dat we nog maar veel muziek mogen luisteren met z'n allen.
Heeft je zoon een gezellige avond gehad?quote:
Voor jou ook hèquote:Op zondag 1 januari 2023 10:10 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemorgen
En nog de beste wensen voor 2023, in goede gezondheid.
Vast. Hij is niet thuisgekomen. Dus ze hebben doorgehaald. Hij had wel braaf om 00.30 gemeld dat hij niet thuis zou komen, dus ik was niet bezorgd. Heb net wel een teken van leven van hem gehad, gelukkig. Mijn dochter heeft ons om middernacht allemaal feestelijke video's gestuurd van waar zij was en dat zag er ook prima uit. Het lijkt er op dat het toch wel een oudjaar is geweest zonder enorme drama's gelukkig. Ik was er bang voor.quote:Op zondag 1 januari 2023 10:12 schreef just me het volgende:
[..]
Heeft je zoon een gezellige avond gehad?
[..]
Voor jou ook hè
Zeker.quote:Op zondag 1 januari 2023 10:04 schreef just me het volgende:
[..]![]()
[..]Melting heb je een gezellige avond gehad?
Goed om te horen.quote:Op zondag 1 januari 2023 10:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Vast. Hij is niet thuisgekomen. Dus ze hebben doorgehaald. Hij had wel braaf om 00.30 gemeld dat hij niet thuis zou komen, dus ik was niet bezorgd. Heb net wel een teken van leven van hem gehad, gelukkig. Mijn dochter heeft ons om middernacht allemaal feestelijke video's gestuurd van waar zij was en dat zag er ook prima uit. Het lijkt er op dat het toch wel een oudjaar is geweest zonder enorme drama's gelukkig. Ik was er bang voor.
Tja....quote:Op zondag 1 januari 2023 10:17 schreef Melting het volgende:
Hier in Brabant is een jongen van 23 overleden tijdens het losschieten.
Ja, ik begrijp niet waarom iedereen carbid-schieten altijd zo onschuldig vindt.quote:Op zondag 1 januari 2023 10:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Hier in Brabant is een jongen van 23 overleden tijdens het losschieten.
Ik ook niet.quote:Op zondag 1 januari 2023 10:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp niet waarom iedereen carbid-schieten altijd zo onschuldig vindt.
quote:Op zondag 1 januari 2023 13:35 schreef MTheBassman het volgende:
Hoi
Ik zal weer eens proberen hier af en toe mee te posten en luisteren als ik de tijd heb. Hopelijk accepteren jullie me nog na mijn lange afwezigheid
Goed je weer hier te zien!quote:Op zondag 1 januari 2023 13:35 schreef MTheBassman het volgende:
Hoi
Ik zal weer eens proberen hier af en toe mee te posten en luisteren als ik de tijd heb. Hopelijk accepteren jullie me nog na mijn lange afwezigheid
Gezellige mensen zijn altijd welkom hierquote:Op zondag 1 januari 2023 13:35 schreef MTheBassman het volgende:
Hoi
Gelukkig nieuwjaar, zorro.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:49 schreef zorro28 het volgende:
Gelukkig nieuwjaarWel slecht geslapen zoals elk jaar
Ja en rond 3 uur kwam de brandweer ook nog langs.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar, zorro.
Slecht geslapen door het vuurwerk?
Ik hoop alleen langs, en niet op bezoek?quote:Op zondag 1 januari 2023 14:04 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja en rond 3 uur kwam de brandweer ook nog langs.
Nee dat niet, was niet eens in de plaats hier.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoop alleen langs, en niet op bezoek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |