Ze deden het waar ik toen ik nog ukkie was ook altijd. Neef heeft deksel tegen arm gehad, verbrijzeld dus.quote:Op zondag 1 januari 2023 10:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp niet waarom iedereen carbid-schieten altijd zo onschuldig vindt.
quote:Op zondag 1 januari 2023 18:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Is je zoon nu al thuis?
Is je zoon nu al thuis?
Is je zoon nu al thuis?
livelink?
misschien staat hij er zo
zonder heel fijn cadeau
om een uurtje of half ehm.... ja, dat wordt lastig.![]()
Gr gr, Lucky Haak
Mijn dochter is geboren op 02 01 02. Dat vind ik ook een mooie datum.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:00 schreef Rafeiro het volgende:
1 1 2 3
Mooie datum wel.
1+1 is 2 1+2 is 3
quote:Op zondag 1 januari 2023 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ja, hij is thuis inmiddels. Het bleek ook dat hij niet geappt had dat hij niet thuis zou komen, dat hebben zijn vrienden gedaan omdat hij heel erg dronken was. Ze hebben hem om 00.30 op bed gelegd daar.
Ja, gelukkig wel.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een goed clubje vrienden dus wel, dat aan elkaar denkt…
Echte vrienden dus!quote:Op zondag 1 januari 2023 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ja, hij is thuis inmiddels. Het bleek ook dat hij niet geappt had dat hij niet thuis zou komen, dat hebben zijn vrienden gedaan omdat hij heel erg dronken was. Ze hebben hem om 00.30 op bed gelegd daar.
quote:Op zondag 1 januari 2023 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Wat leuk!quote:Op zondag 1 januari 2023 21:26 schreef livelink het volgende:
Over datums gesproken; mijn ouders bleken dus 27 december 60 jaar getrouwd te zijn. Ze kregen ineens een felicitatiebrief van de Koning en van de commissaris van de Koningin en een verzoek van de burgemeester om langs te mogen komen om hen persoonlijk te feliciteren.
Wij en zij allemaal heel verbaasd, want we dachten toch echt dat ze 17 januari getrouwd waren. Maar het blijkt dus dat ze 27 december voor de wet getrouwd zijn en 17 januari voor de kerk. Dat hele wettelijke huwelijk waren mijn ouders al zo ongeveer vergeten. Als goed katholiek telt alleen het kerkelijk huwelijk![]()
Op hun verzoek komt de burgemeester dus pas 17 januari langs.
Oh wow. Wat lang al.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:26 schreef livelink het volgende:
Over datums gesproken; mijn ouders bleken dus 27 december 60 jaar getrouwd te zijn. Ze kregen ineens een felicitatiebrief van de Koning en van de commissaris van de Koningin en een verzoek van de burgemeester om langs te mogen komen om hen persoonlijk te feliciteren.
Wij en zij allemaal heel verbaasd, want we dachten toch echt dat ze 17 januari getrouwd waren. Maar het blijkt dus dat ze 27 december voor de wet getrouwd zijn en 17 januari voor de kerk. Dat hele wettelijke huwelijk waren mijn ouders al zo ongeveer vergeten. Als goed katholiek telt alleen het kerkelijk huwelijk![]()
Ik ben gelukkig niet hun oudste kind. En mijn dochter is over een paar uur inderdaad ook al weer 21 jaar.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:34 schreef Rafeiro het volgende:
Maar lili, jij bent toch pas 20?![]()
Oké wat lastig met dochter van nou ja dat ongeveer
Alvast gefeliciteerdquote:Op zondag 1 januari 2023 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet hun oudste kind. En mijn dochter is over een paar uur inderdaad ook al weer 21 jaar.
Dank! Ik ga het niet live meer meemaken, want ik moet morgen werken en ben nog moe van dit weekend. Dus ik ga maar eens naar bed.quote:
Surprisequote:Op zondag 1 januari 2023 21:26 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Tjoent!quote:
Dank jequote:Op maandag 2 januari 2023 06:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Tjoent!
Jij ook natuurlijk de allerbeste wensen voor 2023.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |