Goedemorgen MadMaster. Ik hoop het met je mee. Maar wel heel fijn dat je ze dan ook hebt!quote:Op maandag 2 januari 2023 06:51 schreef MadMaster het volgende:
Gefeliciteerd @:livelink en… goedemorgen!
Vandaag worden de zonnepanelen hier aangelegd, dus ik hoop dat het een beetje droog blijft.
Geen zin in te veel troep in huis…
We verbruiken al bijna de helft minder elektriciteit dan voorgaande jaren, dus ik ben benieuwd wat voor (financieel) effect dat gaat hebben…quote:Op maandag 2 januari 2023 06:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen MadMaster. Ik hoop het met je mee. Maar wel heel fijn dat je ze dan ook hebt!
Goed te horen dat je veilig in Malmedy bent aangekomen. Goede tijd daar en na regen komt vast zonneschijnquote:Op maandag 2 januari 2023 09:40 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen allemaal vanuit het natte Malmedy.
Op naar frietkot Chantal.quote:Op maandag 2 januari 2023 09:40 schreef Melting het volgende:
Het is niet zonder reden zo groen in die regio. Veel plezier daarquote:Op maandag 2 januari 2023 09:40 schreef Melting het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2023 10:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op naar frietkot Chantal.
Have fun!
quote:Op maandag 2 januari 2023 14:02 schreef MadMaster het volgende:
One, two, three, test, test, test, one, two...
We hebben weer stroom!
Hoeraquote:Op maandag 2 januari 2023 14:02 schreef MadMaster het volgende:
One, two, three, test, test, test, one, two...
We hebben weer stroom!
Dat is zeker een vreemd verhaal, is er te achterhalen wanneer dit verbruik geweest zou zijn ?quote:Op maandag 2 januari 2023 14:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kreeg net van de energieleverancier door dat er in het oude huis 80 m3 gas verbruikt is afgelopen maand. We zijn er 2 keer een halve dag geweest en verder staat de cv op 13 graden. Bizar.
Dat moet je kunnen zien in de app of via de website van je leverancier...quote:Op maandag 2 januari 2023 15:55 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is zeker een vreemd verhaal, is er te achterhalen wanneer dit verbruik geweest zou zijn ?
Jep maar laat ik momenteel een melding hebben dat ze sinds vorige week (nog) geen meterstanden hebben ontvangen!quote:Op maandag 2 januari 2023 16:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat moet je kunnen zien in de app of via de website van je leverancier...
Weet ik niet, maar het is gewoon een hoger verbruik dan in november toen we er nog ruim 3 weken woonden. Ik zal straks Symph eens vragen of hij iets weet, hij is er vaker geweest dan ik. Het was natuurlijk in december wel een periode serieus koud, maar zo gaat de volledige compensatie op aan de gasrekening daar terwijl we er niet eens wonen.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:55 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is zeker een vreemd verhaal, is er te achterhalen wanneer dit verbruik geweest zou zijn ?
Ik ben goed aan het bezuinigen geweest, in december 2021 heb ik 658m3 verbruikt in in december 2022 300m3.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar het is gewoon een hoger verbruik dan in november toen we er nog ruim 3 weken woonden. Ik zal straks Symph eens vragen of hij iets weet, hij is er vaker geweest dan ik. Het was natuurlijk in december wel een periode serieus koud, maar zo gaat de volledige compensatie op aan de gasrekening daar terwijl we er niet eens wonen.
Hoe gaat het met jouw gasverbruik?
Ik ben hier al bezig om de warmtepomp wat zuiniger in te stellen, maar ik weet niet of dat echt al gaat lukken.
Ik kan het bij de leverancier niet zien, ik krijg alleen een maandelijks overzicht van de slimme meter toegestuurd. Bij mijn vorige huis had ik de slimme meter gekoppeld aan Enelogic of iets dergelijks.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat moet je kunnen zien in de app of via de website van je leverancier...
Oh dat is wel een serieus verschil jaquote:Op maandag 2 januari 2023 16:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben goed aan het bezuinigen geweest, in december 2021 heb ik 658m3 verbruikt in in december 2022 300m3.
Ik kom verder nergens aan want ik heb er geen verstand van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |