quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:12 schreef livelink het volgende:
Jullie zijn te vroeg. Ik ben er nog niet aan toe![]()
Heb net mijn enorm drukke en hyperende zoon uitgezwaaid. Hij gaat zowaar naar vrienden toe. Daar ben ik blij mee, maar nu zit ik met de fietstocht ernaar toe en of hij niet te veel gaat drinken en zo.
En hoe hij thuis gaat komen en of hij alleen thuis komt of dat hij een vriend die van verder komt ook mee naar huis neemt en zo....
Maar ja, die duikt dan maar in het bed van mijn dochter en voor de rest fingers crossed.
Ik heb een unheimisch gevoel over dit oudjaar. Ben bang dat iedereen te veel los zal gaan na de corona-periode.
Deze post kun je waarschijnlijk het beste samenvatten met dat ik blij zal zijn als het morgen is.
En probeer tot die tijd ook 'n beetje te genietenquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:12 schreef livelink het volgende:
Deze post kun je waarschijnlijk het beste samenvatten met dat ik blij zal zijn als het morgen is.
Nog 3 uur.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:12 schreef livelink het volgende:
Heb net mijn enorm drukke en hyperende zoon uitgezwaaid. Hij gaat zowaar naar vrienden toe. Daar ben ik blij mee, maar nu zit ik met de fietstocht ernaar toe en of hij niet te veel gaat drinken en zo.
En hoe hij thuis gaat komen en of hij alleen thuis komt of dat hij een vriend die van verder komt ook mee naar huis neemt en zo....
Maar ja, die duikt dan maar in het bed van mijn dochter en voor de rest fingers crossed.
Ik heb een unheimisch gevoel over dit oudjaar. Ben bang dat iedereen te veel los zal gaan na de corona-periode.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:12 schreef livelink het volgende:
Hier is het qua vuurwerk al alsof het middernacht is.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oudjaarsavond 2022: [ afbeelding ] @:livelink
Hier valt het gelukkig mee.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier is het qua vuurwerk al alsof het middernacht is.
Vanwege oudjaar en vuurwerk, waar hij eigenlijk enorm bang voor is. En omdat hij toch de deur uit gaat, terwijl hij eigenlijk het liefst in zijn bed zou liggen en wachten tot het voorbij is.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier valt het gelukkig mee.
Was er een reden dat je zoon hyper was, of heb je geen idee?
Ah zo! En heeft hij dat plan dan al bedacht en zegt dat pas tegen je vlak voordat hij weggaat? Misschien is hij die angst aan het overwinnen door weg te gaan en dat het heel goed uitpakt.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:48 schreef livelink het volgende:
En ik vermoed dat één van zijn vrienden dan vannacht wel bij ons zal slapen. Die jongen woont nog 1 uur fietsen verder weg, dus ik kan me voorstellen dat die wel bij ons crasht.
Gisteren hoorde ik dat hij naar die vriend zou gaan, maar vorig jaar hebben ze daar ook Oud en Nieuw gevierd, dus het kwam niet helemaal uit de lucht vallen. En dat vriendje heeft vorig jaar dus ook bij ons geslapen. Het is dus wel een gefundeerd vermoeden.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah zo! En heeft hij dat plan dan al bedacht en zegt dat pas tegen je vlak voordat hij weggaat? Misschien is hij die angst aan het overwinnen door weg te gaan en dat het heel goed uitpakt.
Precies, dat vinden ze toch allemaal leuker op die leeftijdquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Gisteren hoorde ik dat hij naar die vriend zou gaan, maar vorig jaar hebben ze daar ook Oud en Nieuw gevierd, dus het kwam niet helemaal uit de lucht vallen. Hij zit momenteel echter heel erg slecht in zijn vel, dus ik ben stiekem ook wel blij dat hij toch de deur uit is gegaan.
Ik vermoed dat hij alles beter vindt dan met zijn ouders te zitten
Ja, het is de natuurlijke gang van zaken. Maar voor hem wat lastiger dan voor mijn dochter, die kan kiezen uit de feesten bij wijze van spreken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:57 schreef just me het volgende:
[..]
Precies, dat vinden ze toch allemaal leuker op die leeftijd
Daarom is het super stoer dat je zoon toch de deur uit is! En fijn dat hij weet dat er altijd iemand kan blijven slapenquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het is de natuurlijke gang van zaken. Maar voor hem wat lastiger dan voor mijn dochter, die kan kiezen uit de feesten bij wijze van spreken.
Cabaretière?quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:12 schreef livelink het volgende:
Ik ga zo meteen toch maar Claudia de Breij kijken. Manlief wil het graag zien en ik geef het een kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |