Nooit wegdoen!quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:02 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben blij met mijn platenverzameling...
Zuinig op zijnquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:02 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben blij met mijn platenverzameling...
Ik heb Oxygen nog helemaal gespeeld horen worden in Carré, met alle originele synthesizers.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het hele album was top en alles wat daarna uitkwam deed me niets meer.
Improviseerde hij veel, of klonk het als het origineel?quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb Oxygen nog helemaal gespeeld horen worden in Carré, met alle originele synthesizers.
Kwijlen...
Heb het hele concert opgenomen...
Nee, dat was zoals het hele album ooit opgenomen was.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Improviseerde hij veel, of klonk het als het origineel?
Oohw kiek dan!quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat was zoals het hele album ooit opgenomen was.
[ afbeelding ]
Bij andere concerten heb ik 'm wel zien experimenteren, maar ik hou daar niet altijd van...
Ja, ik had toen graag even het podium op gegaan...quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oohw kiek dan!! Schitterend zeg!
Dat Moog helaas niet nee.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik had toen graag even het podium op gegaan...
[ afbeelding ]
Dan heb je weer een aardige tijd zitten draaien.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:19 schreef MadMaster het volgende:
Hierna nog 2 songs en dan is het radio jaar voor mij klaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |