SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
L2B's Mixcloud
quote:Op zaterdag 31 december 2022 07:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je kertsUI.
Melting gaf ooit een LP ervan aan Muis.![]()
Ik weet dat ook nogquote:
Goedemorgen just me.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 08:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Kaas en draaiorgelmuziek.
Goedemorgen Mad.quote:
Yep…quote:Op zaterdag 31 december 2022 08:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Mad.
Is die hoeveelheid koffie nodig ja?
druk bezig geweest?quote:
Begrijp ikquote:Op zaterdag 31 december 2022 09:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, met herinneringen ophalen tijdens mijn slaap…
quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kon vannacht niet slapen en heb een deel van de documentaire gekeken. Trip to memory-lane. Niet vanwege dat ik die jongen kende natuurlijk, maar vanwege de tijdsgeest en de FC (zoals wij FC Utrecht noemden) en de bunnikside en zo.quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inmiddels zijn we allemaal 40 jaar ouder en de dingen die je in de documentaire ziet en hoort beleef en beoordeel je nu anders dan destijds.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kon vannacht niet slapen en heb een deel van de documentaire gekeken. Trip to memory-lane. Niet vanwege dat ik die jongen kende natuurlijk, maar vanwege de tijdsgeest en de FC (zoals wij FC Utrecht noemden) en de bunnikside en zo.
Heb hem niet helemaal af gekeken, want ben ergens halverwege toch in slaap gevallen, maar ga hem nog wel afkijken.
wat zegt google ?quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:03 schreef Rafeiro het volgende:
Problemen bij het afspelen van Prime Video-titels
Wat je moet doen als Prime Video-titels niet worden afgespeeld of als je foutcodes ziet zoals 1007, 1022, 7003, 7005, 7031, 7135, 7202, 7203, 7204, 7206, 7207, 7230, 7250, 7251, 7301, 7303, 7305, 7306, 8020, 9003, 9074.
Ze hebben er nogal wat
Opzeggen die hap. Oh nee dat zei ik.quote:
Nog even een herinnering aan die deal die we nog niet zo heel lang geleden hebben gemaakt:quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:37 schreef Rafeiro het volgende:
En ja met VPN ben ik Amsterdammer of IJslander of Chinees.
Maar ook anoniem. Als ik betaal is het toch prima. Het zijn maar filmpjes.
En zorg dan ook gewoon dat je shit werkt als ik zonder VPN kom.
Ik ga nu naar bed. Mannengriep.
13:37 nu
Daar zijn we bijquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:27 schreef MadMaster het volgende:
Weet niet of Melting vanavond nog gaat draaien, maar ik sluit het jaar 2022 hier nu af met een terugblik op de soms duistere jaren 80...
Ah, de afwezigheid van Melting heb ik even gemist.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Daar zijn we bij
Melting is vanavond niet thuis
Dat klinkt beter dan de berichten over jullie vorige buren.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Onze nieuwe buurman is ook van de eightiesmuziek, hij wil hier wel een keer LP’s komen luisteren. Hij is net iets ouder dan Symph, leuke vent.
Ja, vond ik ook. Buuf is een heel stuk jonger en de kinderen zijn 3 pubers tussen 12 en 17. Ze gaan vandaag oliebollen bakken en ik heb even gezegd dat Symph er ook wel 1 lust, dus er wordt er straks eentje gebracht.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat klinkt beter dan de berichten over jullie vorige buren.
Altijd leuk als je iets gemeenschappelijks hebt...
Fijn!quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook. Buuf is een heel stuk jonger en de kinderen zijn 3 pubers tussen 12 en 17. Ze gaan vandaag oliebollen bakken en ik heb even gezegd dat Symph er ook wel 1 lust, dus er wordt er straks eentje gebracht.
Dat hebben we hier ook gehad en dat is opgelost door gleuven in de fundering te slijpen/zagen, waardoor de trillingen niet meer zo doordringen. Heeft bijna alles opgelost..quote:Er is behoorlijk wat geluidsoverdracht (gelukkig alleen contactgeluiden en geen stemmen/muziek) tussen onze huizen dus we zijn nu samen aan het kijken wat er precies geluid veroorzaakt en welke dingen helpen. Van de week gingen Symph en buurman daar sjoelen, rennen en dansen en buuf en ik gingen hier bij ons luisteren. Volgens ons allemaal zit er iets niet lekker qua constructie maar de aannemer zegt: het is is volgens de normen gebouwd
Oh dat klinkt interessant. Hebben jullie dat zelf geregeld of kwam dat vanuit de aannemer?quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fijn!
[..]
Dat hebben we hier ook gehad en dat is opgelost door gleuven in de fundering te slijpen/zagen, waardoor de trillingen niet meer zo doordringen. Heeft bijna alles opgelost..
Laatst weer eens van die Saroma bananenpudding gegeten.quote:
Er zitten tegenwoordig minder kleurstoffen in dus het oogt allemaal wat bleker, maar ik lust het nog welquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laatst weer eens van die Saroma bananenpudding gegeten.
Op Aruba hadden ze dat nog en dus hebben we wat pakjes meegenomen...
Dat heeft de bouwer toen gedaan, na diverse klachten.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh dat klinkt interessant. Hebben jullie dat zelf geregeld of kwam dat vanuit de aannemer?
Hier worden klachten meteen afgewezen en toen ik in de facebookgroep vroeg of er meer mensen klachten hadden werd er door een enkeling gereageerd met: ja, maar dat hoort erbijquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heeft de bouwer toen gedaan, na diverse klachten.
Even door het beton hakken was geen simpel werkje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |