quote:Friday December 30
Evening Session (1900 GMT)
3x Fourth Round
Rob Cross v Chris Dobey
Michael van Gerwen v Dirk van Duijvenbode
Luke Humphries v Stephen Bunting
Opskeer voor een tientje @Haagsquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoe was het bij de negerkapper? Duur tegenwoordig?
Iets met Anni Friesinger denk ik.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is jullie favoriete Duitse tietenfoto?
Ik ook. Of Price-MVGquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:16 schreef Slobeend het volgende:
Smiss v Van Gerwen wil ik inderdaad als finale.
Zet je klok vooruit.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Cullen geeft thuis. MooiNu even snel vijf uur worden dan kan het bier open
Wordt het bier slecht als je hem voor 17u opentquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Zetten ze de nr 1 van de wereld 's middags denk je?quote:
Ok dus 16:00 uur cupasoup 17:00quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Leo
4 reviews
NL
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
Een dag geleden
Wat een ramp
Wat een ramp dat streamen van via play ...voor dat de uitzending begint moet 5 minuten ..hoezo dan ...en dan die presentatie in de studio van schreeuwlelijk annemarie fokken....darts kijken op YouTube is vele malen beter ....na het darten weer gauw opzeggen die zooi .
quote:Zico
4 reviews
NL
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
3 dagen geleden
Dramatisch!!!!
Eerder Viaplay gehad voor Formule1 en regelmatig problemen met de verbinding. Ik keek ook regelmatig darten en echt continu vastlopers dus abbo opgezegd. Nu weer genomen voor het WK darts en wordt er gewoon uitgedonderd en kan niet meer terug. Echt wat een mega oplichters zijn dit zeg!! Zoveel geld vragen voor een product wat niet eens werkt.
Datum van ervaring: 27 december 2022
Wel tegen de nummer 25 lijkt me.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zetten ze de nr 1 van de wereld 's middags denk je?
Die gaat gewoon 's avonds spelen hoorquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Wel tegen de nummer 25 lijkt me.
Avond
3-6
4-5
Moeten die seeds wel even allemaal winnen vandaag.
Keer op die desk leggen die Annemarie bohhhquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Annemarie 'Lekker genieten' Fokkens
Het moet gewoon weer naar RTL 7. Anders gaan we het malieveld bezetten.quote:
Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het niveau in dit topic daalt gestaag.
Ik vrees dat mijn TT een vergissing was @:lonaa
Hoop het niet.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:27 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die gaat gewoon 's avonds spelen hoor
In zijn Verstappenshirtjequote:Op vrijdag 30 december 2022 16:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En dan er nog een keer intrappen ook.
Erg sympathiek lijstje.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
180 - 140- 145 - 36! Michael Smith throws the fifth 10-darter of the tournament.
10-Darter
🏴 Nathan Aspinall
🇳🇱 Dirk van Duijvenbode
🏴 Ross Smith
🏴 Stephen Bunting
🏴 Michael Smith
Drie liggen er al uit...quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
180 - 140- 145 - 36! Michael Smith throws the fifth 10-darter of the tournament.
10-Darter
🏴 Nathan Aspinall
🇳🇱 Dirk van Duijvenbode
🏴 Ross Smith
🏴 Stephen Bunting
🏴 Michael Smith
Dat gaat (hooguit een dag later) spektakel opleveren.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen maar eens zien hoe de kansen liggen voor een espresso-martini-broccoli-palingoliebol
Dat zie je mongooltje Klompvoet niet doen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De liefhebber en sympathieke jongen Smith.
Krijgen we nog nieuwe beelden van zijn kinderboerderij?quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De liefhebber en sympathieke jongen Smith.
Deed dat niet eens bij de 9-darter van Rock.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat zie je mongooltje Klompvoet niet doen.
Focus GENOTquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Deed dat niet eens bij de 9-darter van Rock.
Dat is bij Hetaquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Krijgen we nog nieuwe beelden van zijn kinderboerderij?
quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Krijgen we nog nieuwe beelden van zijn kinderboerderij?
Ik was even in slaap gevallen op de bank en schrok wakker door een beetje kwijl wat uit m’n mond liep.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:24 schreef Zipportal het volgende:
Heb je al mayo in jouw biertje gedaan? @:neef_wuppie
Lekkere verjaardag makker.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik was even in slaap gevallen op de bank en schrok wakker door een beetje kwijl wat uit m’n mond liep.
Op de 30ste vieren dan heb je op oudjaar lood in je schoenen door je punthoofd. Slechte zaak.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekkere verjaardag makker.
Slim bedacht dit.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Op de 30ste vieren dan heb je op oudjaar lood in je schoenen door je punthoofd. Slechte zaak.
Tot straks.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:41 schreef monkyyy het volgende:
Mooi moment om de lasagne in de oven te zetten
Het is 16:41.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:41 schreef monkyyy het volgende:
Zal tijd wordenquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:40 schreef Anneloos het volgende:
[..]
You okay? zal de seksla zo via dm sturen.
Ik maak nog even een Nespresso Arpeggio met opgeklopte melk.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:41 schreef monkyyy het volgende:
Hey wij eten ook lasagnequote:Op vrijdag 30 december 2022 16:41 schreef monkyyy het volgende:
Zonder slagroom zo te lezen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:42 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik maak nog even een Nespresso Arpeggio met opgeklopte melk.
Mmm lekker.. (denk ik) heb ook hongerquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:41 schreef monkyyy het volgende:
Eigen melk zeker boh bohquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:42 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik maak nog even een Nespresso Arpeggio met opgeklopte melk.
Nu wil ik ook lasagne.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:41 schreef monkyyy het volgende:
Je wordt verwaarloosd door die cuck. Zet hem op Vintedquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:43 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Mmm lekker.. (denk ik) heb ook honger
Groeten aan Gazza80.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Even de vbl Slowchat ingedoken.
[ afbeelding ]
Wat ga ik het warme bad hier missen makkers
Hoofd over je toetsenbord heen gerold?quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:43 schreef LordVoldermort het volgende:
wat ik begrijp uit je recente posts heb je helemaal niks met voetbal. Je bent vast een goede gast. Maar bij dat alles. En hetkleoneren van d dood van de beste voetballer ooit. Wat doe je hier ? Wil je anaal genomen worden door die andere homo
John de Caland Wolf ¿
Dagjesvolkedquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:45 schreef H_T het volgende:
Waren de vorige twee partijen nog een beetje de moeite?
Clemens had een goede individuele performance, maar het was niet interessant allemaal.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:45 schreef H_T het volgende:
Begrijp ik.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Op de 30ste vieren dan heb je op oudjaar lood in je schoenen door je punthoofd. Slechte zaak.
Deze is niet zo leuk om als même de gebruiken, omdat het een beetje zielig is. Dan ga ik voor Bij de Belg en Gras opvreten.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:43 schreef LordVoldermort het volgende:
wat ik begrijp uit je recente posts heb je helemaal niks met voetbal. Je bent vast een goede gast. Maar bij dat alles. En hetkleoneren van d dood van de beste voetballer ooit. Wat doe je hier ? Wil je anaal genomen worden door die andere homo
John de Caland Wolf ¿
Niet echt.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:45 schreef H_T het volgende:
Dit wist ik al. Maar ik wens je graag een tweede keer veel plezier. Misschien wordt het wel beregezelligquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Begrijp ik.
Ik ga dit jaar voor de saaiste oud en nieuw ooit vrees ik. Deel van de groep gaat naar Hilversum waar vandaan ik niet Schiphol kan bereiken in de vroege ochtend (plus het overige volk op dat feestje heeft net zoveel karakter als Maik Kuivenhoven, dus ik sla graag over) dus ik blijf met een klein groepje over in Leiden.
Ah ik herhaal dingen graag.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dit wist ik al. Maar ik wens je graag een tweede keer veel plezier. Misschien wordt het wel beregezellig
Beetje gezapig saai is het wel, toon werd gezet door Depri Dimitri.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:47 schreef LordVoldermort het volgende:
Deze middag was echt waardeloos. Zeker in vergelijking met gisteren
Koop een pitcher voor 30 pond. @fetXquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik proef een cynische bijsmaak bij je opmerking.
Ik denk dat Braddie het niet erg vindt dat je niet komt.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Begrijp ik.
Ik ga dit jaar voor de saaiste oud en nieuw ooit vrees ik. Deel van de groep gaat naar Hilversum waar vandaan ik niet Schiphol kan bereiken in de vroege ochtend (plus het overige volk op dat feestje heeft net zoveel karakter als Maik Kuivenhoven, dus ik sla graag over) dus ik blijf met een klein groepje over in Leiden. Bordspelletjesavondgenot.
(lol). Tot 22:00 nog werken dus ik denk dat ik ergens even een goede fles wijn in mijn mik jaag vlak daarna.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Begrijp ik.
Ik ga dit jaar voor de saaiste oud en nieuw ooit vrees ik. Deel van de groep gaat naar Hilversum waar vandaan ik niet Schiphol kan bereiken in de vroege ochtend (plus het overige volk op dat feestje heeft net zoveel karakter als Maik Kuivenhoven, dus ik sla graag over) dus ik blijf met een klein groepje over in Leiden. Bordspelletjesavondgenot.
Even gelezen, blij dat ik weinig in VBL komquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Even de vbl Slowchat ingedoken.
[ afbeelding ]
Wat ga ik het warme bad hier missen makkers
quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Clemens had een goede individuele performance, maar het was niet interessant allemaal.
Mooi, dan heb ik niets gemist. Dankquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:46 schreef BB-King het volgende:
[..]
Niet echt.
Huybrechts en Soetar waren ruk.
Helemaal niks en zijn vrienden zijn ook saai dus ik ben ook ziedend dat deze vriend het oud en nieuw feestje heeft gekaapt!!quote:
Niet heb net nog wat lekkers van hem gekregenquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je wordt verwaarloosd door die cuck. Zet hem op Vinted
Kopschoppen met Hein en Sanilquote:
Uitstapje naar VBL gemaakt, like gegeven.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Even gelezen, blij dat ik weinig in VBL kom
Gekomenquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:49 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Niet heb net nog wat lekkers van hem gekregen, maar hij heeft beloofd om te koken inderdaad. Dus als hij mij niet snel vult gaat hij inderdaad voelen.
Zullen we samen Oud en Nieuw vieren?quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
(lol). Tot 22:00 nog werken dus ik denk dat ik ergens even een goede fles wijn in mijn mik jaag vlak daarna.
Dit is uitlokking in DRT.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:49 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Niet heb net nog wat lekkers van hem gekregen, maar hij heeft beloofd om te koken inderdaad. Dus als hij mij niet snel vult gaat hij inderdaad voelen.
Naast de kwaliteitsusers die ik ook in dit warme bad tegenkom zit er ook een boel aids, het lijkt soms bijna F1 welquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Uitstapje naar VBL gemaakt, like gegeven.
Met een groepje van +- 20 beginnen vroeg in de binnenstad om even te wennen aan het bier. Dan gaan we daarna met het groepje bij iemand drie gangen eten en een soort pubquiz doen. Om vervolgens naar een feestje te gaan.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah ik herhaal dingen graag.
Wat ga jij doen?
Nee, ik heb al andere beloftes gedaan.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zullen we samen Oud en Nieuw vieren?
Ja, daar kom ik ook niet. Ik hou niet van aids.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:51 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Naast de kwaliteitsusers die ik ook in dit warme bad tegenkom zit er ook een boel aids, het lijkt soms bijna F1 wel
F1 valt reuze mee hoor. Nouja tegenwoordig dan.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:51 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Naast de kwaliteitsusers die ik ook in dit warme bad tegenkom zit er ook een boel aids, het lijkt soms bijna F1 wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:51 schreef Perox het volgende:
[..]
Knap dat je nog wakker bent eigenlijk
Genot.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Met een groepje van +- 20 beginnen vroeg in de binnenstad om even te wennen aan het bier. Dan gaan we daarna met het groepje bij iemand drie gangen eten en een soort pubquiz doen. Om vervolgens naar een feestje te gaan.
RIP in peace en tot volgend jaar. Nieuw account?quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik neem straks al afscheid van jullie voor dit jaar
Mag uit de OP.quote:Afternoon Session (1230 GMT)
3x Fourth Round
Kim Huybrechts v Dimitri Van den Bergh
Gabriel Clemens v Alan Soutar
Michael Smith v Joe Cullen
quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:52 schreef Perox het volgende:
[..]
F1 valt reuze mee hoor. Nouja tegenwoordig dan.Ook daar zit een een paar gigantische schijtusers hoor. Alles wat niet voorop loopt in de juichpolonaise wordt met pek en veren besmeurd, iedere vorm van inhoudelijke discussie wordt door een niet nader te noemen mod direct de kop ingedrukt wanneer een mening niet overeen komt met de plaat voor zijn kop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar teken ik voor.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:54 schreef Janneke141 het volgende:
Overtuigende overwinning hoor. Nog steeds hopen op een finale Michael-Michael.
Je bent bij ons welkomquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zullen we samen Oud en Nieuw vieren?
quote:
8 januari weer het koude Feyenoord-bad in met pistolero en zka enzoquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Even gelezen, blij dat ik weinig in VBL kom
Wees blij dat Klaas dan definitief vertrokken isquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
8 januari weer het koude Feyenoord-bad in met pistolero en zka enzo
[ afbeelding ]
@:fetx @:dombohetolifantje1
Ik kijk er anders heel erg naar uit.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
8 januari weer het koude Feyenoord-bad in met pistolero en zka enzo
[ afbeelding ]
@:fetx @:dombohetolifantje1
quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik neem straks al afscheid van jullie voor dit jaar
Als ik haar zie denk ik steeds aan een vies kutje. Houd die ongesteldheid troep lekker voor je.quote:
Ik ben dan nog in Lissabon dus ik vrees dat ik ook oversla.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kijk er anders heel erg naar uit.
Ware het niet dat ik die dag moet werken.
Watquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Als ik haar zie denk ik steeds aan een vies kutje. Houd die ongesteldheid troep lekker voor je.
Ik hoor het al.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben dan nog in Lissabon dus ik vrees dat ik ook oversla.
Waarom heeft zij een beha aan? Nul tetten.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Als ik haar zie denk ik steeds aan een vies kutje. Houd die ongesteldheid troep lekker voor je.
Vermoeiend wijfquote:
TOT ZIENSquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Beste mensen,
Ik reageer pas weer in dit warme bad als het 2023 is, denk ik.
Fijne jaarwisseling allemaal, dit jaar was een solide 8, misschien zelfs 9 waard.
quote:
Vies wijf.quote:Ik was zaterdag heel erg ongesteld en heb veel bloed verloren. Ik was er deze keer zo ziek van.
Veel geluk en gezondheidquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Beste mensen,
Fijne jaarwisseling allemaal, dit jaar was een solide 8, misschien zelfs 9 waard.
Hetzelfde Stijn. Geen gekke dingen doenquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Beste mensen,
Nee ik trek de grens eigenlijk al bij niet meer dan 2 fokautisten in mijn huis..quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laten jullie ook ongevaccineerden toe, of @:Poepz0r niet welkom? #dtv
Wist je dat alle vrouwen dit doen? Niks mis mee.quote:
Is dit een voorstel voor een trio?quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:03 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee ik trek de grens eigenlijk al bij niet meer dan 2 fokautisten in mijn huis..
Voor volk en vaderland ga ik door die rode zee heen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nee, de twee fokautisten zijn ik en Wereldgozerquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dit een voorstel voor een trio?
Niet waar.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wist je dat alle vrouwen dit doen? Niks mis mee.
Sorry. Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:06 schreef Anneloos het volgende:
Maar even stop de haat op Jutta. Ze is echt prachtig joh.
Maar die wimpers zou zelfs Björk niet opplakken.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:06 schreef Anneloos het volgende:
Deze keer gaan WE voor een Nederlander juichen. Dus ja.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:09 schreef Caland het volgende:
Ik neem aan dat heel FOK! vanavond juicht voor Dirk?
Doden en gewonden graag in dm.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:15 schreef Zipportal het volgende:
Even een rondje Dumpert doen. #Vuurwerktokkies
Ja het wordt vast een epische strijd tussen DvD en MvG - ik zou ook niet weten voor wie ik zou zijn totdat ik kijk. Waarschijnlijk toch DvD, dat is de tokkie in mij denk ikquote:
Goed gegokt handsome!!! Dirkieeeeeequote:Op vrijdag 30 december 2022 17:09 schreef Caland het volgende:
Terechte aannamequote:Op vrijdag 30 december 2022 17:09 schreef Caland het volgende:
Nee zijn op. Wel nog vlammetjes. dertig.quote:
Ik juich ook voor Dirkquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:31 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Goed gegokt handsome!!! Dirkieeeeee
waarom kan Dirkje geen wk wordenquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Dirkie is een leuke vent maar aangezien hij geen WK gaat worden juich ik voor MvG![]()
![]()
Met mayo?quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee zijn op. Wel nog vlammetjes. dertig.
Voor de modklok weer naar huus.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laten jullie ook ongevaccineerden toe, of @:Poepz0r niet welkom? #dtv
Dit vindenquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:06 schreef Anneloos het volgende:
Dat ziet er heerlijk uit!quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik vreet een broodje kip parmezaan deze dag.
[ afbeelding ]
Je vraagt wel veel van leo hequote:Op vrijdag 30 december 2022 18:20 schreef Anneloos het volgende:
[..]
En dan nog joh. Live and let live.
Tuurlijk, ze verneukt alleen zichzelf ermeequote:Op vrijdag 30 december 2022 18:20 schreef Anneloos het volgende:
[..]
En dan nog joh. Live and let live.
Wie heeft jou gekwetst vandaag?quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze verneukt alleen zichzelf ermee
oh ja goed idee.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:25 schreef de_boswachter het volgende:
Blauw kaasje gekocht. Haust toastjes
quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:22 schreef Zipportal het volgende:
https://www.reddit.com/r/Darts/new/
Dooie pien. @:powerloungen
Hoe zwaar ben jij? #dtvquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Laatst pingmaaltijd. Morgen maar even een extra zak oliebollen als diner halen dus #lekkerdik
Met mayo?quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Laatst pingmaaltijd. Morgen maar even een extra zak oliebollen als diner halen dus #lekkerdik
Smerig zwijn.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:34 schreef tja77 het volgende:
Net klaar met gourmetten, godver wat zit ik vol.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:52 schreef Poepz0r het volgende:
Dirk wordt in z'n reet gepompt door Mvg jaaaaa
Dat is niet echt een prestatie als je triple 20 + bullseye zou mogen gooien.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kunnen jullie je gewicht uitgooien in 2 pijlen?
S9-D20quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik voel me aangesproken. Denk dat ik dit jaar van begin tot einde 6 kg ben aangekomen. Toch maar weer eens wat aan doen.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tijd voor een ingreeb.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken. Denk dat ik dit jaar van begin tot einde 6 kg ben aangekomen. Toch maar weer eens wat aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |