Het is 16:41.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:41 schreef monkyyy het volgende:
Mooi moment om de lasagne in de oven te zetten
Zal tijd wordenquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:40 schreef Anneloos het volgende:
[..]
You okay? zal de seksla zo via dm sturen.
Ik maak nog even een Nespresso Arpeggio met opgeklopte melk.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:41 schreef monkyyy het volgende:
Hey wij eten ook lasagnequote:Op vrijdag 30 december 2022 16:41 schreef monkyyy het volgende:
Zonder slagroom zo te lezen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:42 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik maak nog even een Nespresso Arpeggio met opgeklopte melk.
Mmm lekker.. (denk ik) heb ook hongerquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:41 schreef monkyyy het volgende:
Eigen melk zeker boh bohquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:42 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik maak nog even een Nespresso Arpeggio met opgeklopte melk.
Nu wil ik ook lasagne.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:41 schreef monkyyy het volgende:
Je wordt verwaarloosd door die cuck. Zet hem op Vintedquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:43 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Mmm lekker.. (denk ik) heb ook honger
Groeten aan Gazza80.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Even de vbl Slowchat ingedoken.
[ afbeelding ]
Wat ga ik het warme bad hier missen makkers
Hoofd over je toetsenbord heen gerold?quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:43 schreef LordVoldermort het volgende:
wat ik begrijp uit je recente posts heb je helemaal niks met voetbal. Je bent vast een goede gast. Maar bij dat alles. En hetkleoneren van d dood van de beste voetballer ooit. Wat doe je hier ? Wil je anaal genomen worden door die andere homo
John de Caland Wolf ŋ
Dagjesvolkedquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:45 schreef H_T het volgende:
Waren de vorige twee partijen nog een beetje de moeite?
Clemens had een goede individuele performance, maar het was niet interessant allemaal.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:45 schreef H_T het volgende:
Waren de vorige twee partijen nog een beetje de moeite?
Begrijp ik.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Op de 30ste vieren dan heb je op oudjaar lood in je schoenen door je punthoofd. Slechte zaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |