Als ik haar zie denk ik steeds aan een vies kutje. Houd die ongesteldheid troep lekker voor je.quote:

Ik ben dan nog in Lissabon dus ik vrees dat ik ook oversla.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kijk er anders heel erg naar uit.
Ware het niet dat ik die dag moet werken.

Watquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Als ik haar zie denk ik steeds aan een vies kutje. Houd die ongesteldheid troep lekker voor je.

Ik hoor het al.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben dan nog in Lissabon dus ik vrees dat ik ook oversla.

Waarom heeft zij een beha aan? Nul tetten.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Als ik haar zie denk ik steeds aan een vies kutje. Houd die ongesteldheid troep lekker voor je.

Vermoeiend wijfquote:

TOT ZIENSquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Beste mensen,
Ik reageer pas weer in dit warme bad als het 2023 is, denk ik.
Fijne jaarwisseling allemaal, dit jaar was een solide 8, misschien zelfs 9 waard.

quote:
Vies wijf.quote:Ik was zaterdag heel erg ongesteld en heb veel bloed verloren. Ik was er deze keer zo ziek van.

Veel geluk en gezondheidquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Beste mensen,
Fijne jaarwisseling allemaal, dit jaar was een solide 8, misschien zelfs 9 waard.

Hetzelfde Stijn. Geen gekke dingen doenquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Beste mensen,

Nee ik trek de grens eigenlijk al bij niet meer dan 2 fokautisten in mijn huis..quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laten jullie ook ongevaccineerden toe, of @:Poepz0r niet welkom? #dtv

Wist je dat alle vrouwen dit doen? Niks mis mee.quote:

Is dit een voorstel voor een trio?quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:03 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee ik trek de grens eigenlijk al bij niet meer dan 2 fokautisten in mijn huis..

Voor volk en vaderland ga ik door die rode zee heen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]

Nee, de twee fokautisten zijn ik en Wereldgozerquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dit een voorstel voor een trio?

Niet waar.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wist je dat alle vrouwen dit doen? Niks mis mee.

Sorry. Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:06 schreef Anneloos het volgende:
Maar even stop de haat op Jutta. Ze is echt prachtig joh.

Maar die wimpers zou zelfs Björk niet opplakken.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:06 schreef Anneloos het volgende:

Deze keer gaan WE voor een Nederlander juichen. Dus ja.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:09 schreef Caland het volgende:
Ik neem aan dat heel FOK! vanavond juicht voor Dirk?

Doden en gewonden graag in dm.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:15 schreef Zipportal het volgende:
Even een rondje Dumpert doen. #Vuurwerktokkies

Ja het wordt vast een epische strijd tussen DvD en MvG - ik zou ook niet weten voor wie ik zou zijn totdat ik kijk. Waarschijnlijk toch DvD, dat is de tokkie in mij denk ikquote:

Goed gegokt handsome!!! Dirkieeeeeequote:Op vrijdag 30 december 2022 17:09 schreef Caland het volgende:

Terechte aannamequote:Op vrijdag 30 december 2022 17:09 schreef Caland het volgende:

Nee zijn op. Wel nog vlammetjes. dertig.quote:

Ik juich ook voor Dirkquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:31 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Goed gegokt handsome!!! Dirkieeeeee

waarom kan Dirkje geen wk wordenquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Dirkie is een leuke vent maar aangezien hij geen WK gaat worden juich ik voor MvG![]()
![]()

Met mayo?quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee zijn op. Wel nog vlammetjes. dertig.

Voor de modklok weer naar huus.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laten jullie ook ongevaccineerden toe, of @:Poepz0r niet welkom? #dtv

Dit vindenquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:06 schreef Anneloos het volgende:

Dat ziet er heerlijk uit!quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik vreet een broodje kip parmezaan deze dag.
[ afbeelding ]

Je vraagt wel veel van leo hequote:Op vrijdag 30 december 2022 18:20 schreef Anneloos het volgende:
[..]
En dan nog joh. Live and let live.

Tuurlijk, ze verneukt alleen zichzelf ermeequote:Op vrijdag 30 december 2022 18:20 schreef Anneloos het volgende:
[..]
En dan nog joh. Live and let live.

Wie heeft jou gekwetst vandaag?quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze verneukt alleen zichzelf ermee

oh ja goed idee.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:25 schreef de_boswachter het volgende:
Blauw kaasje gekocht. Haust toastjes

quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:22 schreef Zipportal het volgende:
https://www.reddit.com/r/Darts/new/
Dooie pien. @:powerloungen

Hoe zwaar ben jij? #dtvquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Laatst pingmaaltijd. Morgen maar even een extra zak oliebollen als diner halen dus #lekkerdik

Met mayo?quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Laatst pingmaaltijd. Morgen maar even een extra zak oliebollen als diner halen dus #lekkerdik

Smerig zwijn.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:34 schreef tja77 het volgende:
Net klaar met gourmetten, godver wat zit ik vol.

quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:52 schreef Poepz0r het volgende:
Dirk wordt in z'n reet gepompt door Mvg jaaaaa

Dat is niet echt een prestatie als je triple 20 + bullseye zou mogen gooien.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kunnen jullie je gewicht uitgooien in 2 pijlen?

S9-D20quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:57 schreef Immerdebestebob het volgende:

Ik voel me aangesproken. Denk dat ik dit jaar van begin tot einde 6 kg ben aangekomen. Toch maar weer eens wat aan doen.quote:

quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:57 schreef Immerdebestebob het volgende:

Tijd voor een ingreeb.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken. Denk dat ik dit jaar van begin tot einde 6 kg ben aangekomen. Toch maar weer eens wat aan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |