Nee ik trek de grens eigenlijk al bij niet meer dan 2 fokautisten in mijn huis..quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laten jullie ook ongevaccineerden toe, of @:Poepz0r niet welkom? #dtv
Wist je dat alle vrouwen dit doen? Niks mis mee.quote:
Is dit een voorstel voor een trio?quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:03 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee ik trek de grens eigenlijk al bij niet meer dan 2 fokautisten in mijn huis..
Voor volk en vaderland ga ik door die rode zee heen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Als ik haar zie denk ik steeds aan een vies kutje. Houd die ongesteldheid troep lekker voor je.
Nee, de twee fokautisten zijn ik en Wereldgozerquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dit een voorstel voor een trio?
Niet waar.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wist je dat alle vrouwen dit doen? Niks mis mee.
Sorry. Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:06 schreef Anneloos het volgende:
Maar even stop de haat op Jutta. Ze is echt prachtig joh.
Maar die wimpers zou zelfs Björk niet opplakken.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:06 schreef Anneloos het volgende:
Maar even stop de haat op Jutta. Ze is echt prachtig joh.
Deze keer gaan WE voor een Nederlander juichen. Dus ja.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:09 schreef Caland het volgende:
Ik neem aan dat heel FOK! vanavond juicht voor Dirk?
Doden en gewonden graag in dm.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:15 schreef Zipportal het volgende:
Even een rondje Dumpert doen. #Vuurwerktokkies
Ja het wordt vast een epische strijd tussen DvD en MvG - ik zou ook niet weten voor wie ik zou zijn totdat ik kijk. Waarschijnlijk toch DvD, dat is de tokkie in mij denk ikquote:
Goed gegokt handsome!!! Dirkieeeeeequote:Op vrijdag 30 december 2022 17:09 schreef Caland het volgende:
Terechte aannamequote:Op vrijdag 30 december 2022 17:09 schreef Caland het volgende:
Nee zijn op. Wel nog vlammetjes. dertig.quote:
Ik juich ook voor Dirkquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:31 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Goed gegokt handsome!!! Dirkieeeeee
waarom kan Dirkje geen wk wordenquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Dirkie is een leuke vent maar aangezien hij geen WK gaat worden juich ik voor MvG![]()
![]()
Met mayo?quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee zijn op. Wel nog vlammetjes. dertig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |