Als ik haar zie denk ik steeds aan een vies kutje. Houd die ongesteldheid troep lekker voor je.quote:
Ik ben dan nog in Lissabon dus ik vrees dat ik ook oversla.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kijk er anders heel erg naar uit.
Ware het niet dat ik die dag moet werken.
Watquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Als ik haar zie denk ik steeds aan een vies kutje. Houd die ongesteldheid troep lekker voor je.
Ik hoor het al.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben dan nog in Lissabon dus ik vrees dat ik ook oversla.
Waarom heeft zij een beha aan? Nul tetten.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Als ik haar zie denk ik steeds aan een vies kutje. Houd die ongesteldheid troep lekker voor je.
Vermoeiend wijfquote:
TOT ZIENSquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Beste mensen,
Ik reageer pas weer in dit warme bad als het 2023 is, denk ik.
Fijne jaarwisseling allemaal, dit jaar was een solide 8, misschien zelfs 9 waard.
quote:
Vies wijf.quote:Ik was zaterdag heel erg ongesteld en heb veel bloed verloren. Ik was er deze keer zo ziek van.
Veel geluk en gezondheidquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Beste mensen,
Fijne jaarwisseling allemaal, dit jaar was een solide 8, misschien zelfs 9 waard.
Hetzelfde Stijn. Geen gekke dingen doenquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Beste mensen,
Nee ik trek de grens eigenlijk al bij niet meer dan 2 fokautisten in mijn huis..quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laten jullie ook ongevaccineerden toe, of @:Poepz0r niet welkom? #dtv
Wist je dat alle vrouwen dit doen? Niks mis mee.quote:
Is dit een voorstel voor een trio?quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:03 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee ik trek de grens eigenlijk al bij niet meer dan 2 fokautisten in mijn huis..
Voor volk en vaderland ga ik door die rode zee heen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nee, de twee fokautisten zijn ik en Wereldgozerquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dit een voorstel voor een trio?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |