Zullen we samen Oud en Nieuw vieren?quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
(lol). Tot 22:00 nog werken dus ik denk dat ik ergens even een goede fles wijn in mijn mik jaag vlak daarna.
Dit is uitlokking in DRT.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:49 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Niet heb net nog wat lekkers van hem gekregen, maar hij heeft beloofd om te koken inderdaad. Dus als hij mij niet snel vult gaat hij inderdaad voelen.
Naast de kwaliteitsusers die ik ook in dit warme bad tegenkom zit er ook een boel aids, het lijkt soms bijna F1 welquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Uitstapje naar VBL gemaakt, like gegeven.
Met een groepje van +- 20 beginnen vroeg in de binnenstad om even te wennen aan het bier. Dan gaan we daarna met het groepje bij iemand drie gangen eten en een soort pubquiz doen. Om vervolgens naar een feestje te gaan.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah ik herhaal dingen graag.
Wat ga jij doen?
Nee, ik heb al andere beloftes gedaan.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zullen we samen Oud en Nieuw vieren?
Ja, daar kom ik ook niet. Ik hou niet van aids.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:51 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Naast de kwaliteitsusers die ik ook in dit warme bad tegenkom zit er ook een boel aids, het lijkt soms bijna F1 wel
F1 valt reuze mee hoor. Nouja tegenwoordig dan.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:51 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Naast de kwaliteitsusers die ik ook in dit warme bad tegenkom zit er ook een boel aids, het lijkt soms bijna F1 wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:51 schreef Perox het volgende:
[..]
Knap dat je nog wakker bent eigenlijk
Genot.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Met een groepje van +- 20 beginnen vroeg in de binnenstad om even te wennen aan het bier. Dan gaan we daarna met het groepje bij iemand drie gangen eten en een soort pubquiz doen. Om vervolgens naar een feestje te gaan.
RIP in peace en tot volgend jaar. Nieuw account?quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik neem straks al afscheid van jullie voor dit jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |