quote:Friday December 30
Evening Session (1900 GMT)
3x Fourth Round
Rob Cross v Chris Dobey
Michael van Gerwen v Dirk van Duijvenbode
Luke Humphries v Stephen Bunting
Opskeer voor een tientje @Haagsquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoe was het bij de negerkapper? Duur tegenwoordig?
Iets met Anni Friesinger denk ik.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is jullie favoriete Duitse tietenfoto?
Ik ook. Of Price-MVGquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:16 schreef Slobeend het volgende:
Smiss v Van Gerwen wil ik inderdaad als finale.
Zet je klok vooruit.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Cullen geeft thuis. MooiNu even snel vijf uur worden dan kan het bier open
Wordt het bier slecht als je hem voor 17u opentquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Zetten ze de nr 1 van de wereld 's middags denk je?quote:
Ok dus 16:00 uur cupasoup 17:00quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Leo
4 reviews
NL
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
Een dag geleden
Wat een ramp
Wat een ramp dat streamen van via play ...voor dat de uitzending begint moet 5 minuten ..hoezo dan ...en dan die presentatie in de studio van schreeuwlelijk annemarie fokken....darts kijken op YouTube is vele malen beter ....na het darten weer gauw opzeggen die zooi .
quote:Zico
4 reviews
NL
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
3 dagen geleden
Dramatisch!!!!
Eerder Viaplay gehad voor Formule1 en regelmatig problemen met de verbinding. Ik keek ook regelmatig darten en echt continu vastlopers dus abbo opgezegd. Nu weer genomen voor het WK darts en wordt er gewoon uitgedonderd en kan niet meer terug. Echt wat een mega oplichters zijn dit zeg!! Zoveel geld vragen voor een product wat niet eens werkt.
Datum van ervaring: 27 december 2022
Wel tegen de nummer 25 lijkt me.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zetten ze de nr 1 van de wereld 's middags denk je?
Die gaat gewoon 's avonds spelen hoorquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Wel tegen de nummer 25 lijkt me.
Avond
3-6
4-5
Moeten die seeds wel even allemaal winnen vandaag.
Keer op die desk leggen die Annemarie bohhhquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Annemarie 'Lekker genieten' Fokkens
Het moet gewoon weer naar RTL 7. Anders gaan we het malieveld bezetten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |