SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
L2B's Mixcloud
quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:08 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ons kenteken van de auto, beter kan niet...
Of een niet officiële remix van een song, zoals in dit geval...quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:14 schreef Rafeiro het volgende:
Bootleg is normaal toch illegaal opgenomen?
Klinkt heel niet slecht met de galm erin verwerkt. Deze versie heeft de originele sound nog redelijk behouden.quote:
Klinkt primaquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of een niet officiële remix van een song, zoals in dit geval...
Als je wil, mag je zelf ook een poging wagen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Klinkt heel niet slecht met de galm erin verwerkt. Deze versie heeft de originele sound nog redelijk behouden.
Oh dat lijkt me wel een leuke uitdaging.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je wil, mag je zelf ook een poging wagen.
Heb de hele track acapella...
Wham!quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ben ondertussen driftig in een pan erwtensoep aan het roeren, zodat het niet aanzet op de bodem.
Een George Michael house versie.
Ja dat is best lang.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:39 schreef MadMaster het volgende:
Ik brei er zo een eind aan, ben al bijna 3 uur bezig...
Ik hoop op een beetje erwtensoep van mijn zwager binnenkort, die is er tijdens het koken dus echt al een dag mee bezig. En zo lekkerquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ben ondertussen driftig in een pan erwtensoep aan het roeren, zodat het niet aanzet op de bodem.
Een George Michael house versie.
Is heerlijk! Dag in laten trekken, dat het lekker dik is en lepelen maar.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik hoop op een beetje erwtensoep van mijn zwager binnenkort, die is er tijdens het koken dus echt al een dag mee bezig. En zo lekker
Je bent de enige niet, net als de hordes mensen die geen tuinbonen lusten, of boerenkool.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:44 schreef MadMaster het volgende:
Erwtensoep, ik krijg het niet naar binnen...
Dat lust ik dan weer wel.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je bent de enige niet, net als de hordes mensen die geen tuinbonen lusten, of boerenkool.
Ambulance - Robert Armani was datquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Weet de naam niet meer, maar erg fijne track ook dit.
Dank je, Mad en voor het uren draaien van kekke house ook!quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ambulance - Robert Armani was dat
Nu Blow Your Horny Horns (Bootleg Horns Mix)
Tot 17.00 uur maak ik het vol...
Is aanwezig en hoeft alleen nog aangestoken te worden op het eind,quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:56 schreef MadMaster het volgende:
Vergeet het vuurwerk vanavond niet, Lucky!
heb ooit eens 8 minuten allerlei vuurwerk tracks over elkaar heen gelegd en dit is het resultaat...quote:
Dat is niet overdone qua klank. Zo klinkt het vlak na twaalven ook.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
heb ooit eens 8 minuten allerlei vuurwerk tracks over elkaar heen gelegd en dit is het resultaat...
quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Uiterst milieuvriendelijke methode ook.
Had je een fijne dag? Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:00 schreef just me het volgende:
Mooi op tijd thuis om rustig wat te eten en straks fijn te luisteren
Dat doe je goed. Ik moet nog eten, maar heb even geen zin. Dus dan maar lekker luisteren.quote:
Lekker bijkomen van de dag dan.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat doe je goed. Ik moet nog eten, maar heb even geen zin. Dus dan maar lekker luisteren.
quote:
Dat is inderdaad wel een prima nummerquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:05 schreef livelink het volgende:
Ik vind Black Pearl toch wel een heel mooi nummer hoor. Altijd wel gevonden.
Ook goedenavondquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:11 schreef MadMaster het volgende:
Had ik al goedenavond gezegd?
Bij deze dan…
Goedenavond MadMaster.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:11 schreef MadMaster het volgende:
Had ik al goedenavond gezegd?
Bij deze dan…
Deze maar weer eens uit de kast gehaald dan.quote:
Ik had steeds het idee dat er een nieuwe persoon in het topic aanwezig was.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze maar weer eens uit de kast gehaald dan.
Ik weet de titel niet, maar ik gok dat het Tante Mathilde heet.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:24 schreef Rafeiro het volgende:
Welk nummer van drs. P. was het heb er denk ik maar een paar honderd.
De zusters karamazovquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet de titel niet, maar ik gok dat het Tante Mathilde heet.
de zuster Karamazovquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:24 schreef Rafeiro het volgende:
Welk nummer van drs. P. was het heb er denk ik maar een paar honderd.
Nee toch?quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Moments in Love. Maar een andere versie?
quote:
dit heet Opus for four.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Moments in Love. Maar een andere versie?
Het begin leek heel even op Moments in Love.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zat dit vanmiddag voor te luisteren, en toen moest ik aan een ander nummer denken.
(hoewel de overeenkomst toch minder sterk is dan ik dacht nu ik het weer hoor)
Wat moet jij met een partij strings?quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:40 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb deze strings partij los, wel heel cool.
strijkenquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat moet jij met een partij strings?
Onkruiddampen?quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik nies me helemaal suf vandaag, gek word ik ervan
Het moet er toch uit.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik nies me helemaal suf vandaag, gek word ik ervan
Lukt het wel om goed te slapen ?quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heel erg verkouden, ik stikte vanmiddag ook weer bijna toen ik moest hoesten
Die loopneus ook nog steeds?quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heel erg verkouden, ik stikte vanmiddag ook weer bijna toen ik moest hoesten
Dankjewel Symph, ik keutel alvast naar boven.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:48 schreef Symphonic het volgende:
Ik kom precies uit.
Hierna een nummer die de naam van de show van Lucky aardig covert: klassiek en kliek
quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dankjewel Symph, ik keutel alvast naar boven.
Mag ook gerust een half uur.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik loop een heel klein minuutje uit zie ik
Het klonk behoorlijk rustig, voor jouw doen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:55 schreef Symphonic het volgende:
Leek me een mooie afsluiter mbt klassiek.
I like Chopin
Het was fijn om weer te draaien.
Dank voor het luisteren en veel plezier bij de show van Lucky
Je had leuke toespelingen naar het klassiek toe ook.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:55 schreef Symphonic het volgende:
I like Chopin
quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Tot zover the return of DJ Symphonic
Dat was een fijne return!quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Tot zover the return of DJ Symphonic
Dank je wel Symph. Chopin gecombineerd met vuurwerkbommen klinkt best goed.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:55 schreef Symphonic het volgende:
I like Chopin
quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je wel Symph. Chopin gecombineerd met vuurwerkbommen klinkt best goed.
Was volgens mij last-minute beslissing?quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:59 schreef DJ11 het volgende:
Ah, uitzending van Symph gemist?Ik was ingesteld op 20:00 uur als aanvangstijd vanavond
Is dit licht klassiek?quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Anna Netrebko & Elīna Garanča – Offenbach: Les Contes d'Hoffmann: Barcarolle.
Serieus?quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:07 schreef MadMaster het volgende:
Hier doe je Livelink een enorm plezier mee…
Ach ze moest nog eten.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze houdt niet van Bryan en ook niet van Ferry,
En Roxy Music, dat vindt ze herrie…
Kreeg je de DJ apparatuur in 1 x goed aangesloten, Symph? Want je was nog ziek ook. Dat was vlot voor elkaar. Mic glashelder ook.quote:
Dat ging inderdaad behoorlijk soepel. Het ergste was het in elkaar schroeven van de microfoonstandaard.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kreeg je de DJ apparatuur in 1 x goed aangesloten, Symph? Want je was nog ziek ook. Dat was vlot voor elkaar. Mic glashelder ook.
Volgens mij zijn al die constructies niet zo heel geweldig.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat ging inderdaad behoorlijk soepel. Het ergste was het in elkaar schroeven van de microfoonstandaard.
Dat is een beetje een ballenconstructie, maar het volstaat. Moet alleen mijn cd speler eerdaags nog een keer aansluiten, maar dat is niet zo moeilijk.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Volgens mij zijn al die constructies niet zo heel geweldig.
Hier ook met een wafel ervoor en 5773 veren.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph had een versie die je op het blad schroefde, maar toen had hij nog alleen een mic, nu heeft hij een standaard met reflectiescherm
quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik praat ook hoor(alleen niet tijdens m'n uitzendingen)
quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik praat ook hoor(alleen niet tijdens m'n uitzendingen)
Ik wou dat ik dropjes had. Niet voor mijn keel of zo, maar gewoon voor het lekkere.quote:
Mooi ding, die wilde ik ooit graag, maar ik kan niet zonder reflectiefilter helaas. Hoewel het nu wel een stuk beter staat ten opzichte van het vorige huis. En don’t fix it when it’s not brokenquote:
Dit.quote:
Ook als auto que te gebruiken?quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Zeg maar dit https://www.bol.com/nl/nl(...)od/9300000049943408/ maar dan niet die tripod maar een vloerstandaard
Mooi ook zeg! Ah, dank je, dan piel ik niet meer aan de instellingen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:39 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dus.
Jouw mic is overigens ook glashelder Lucky
Het klonk prima laatst.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb mijn microfoon met standaard eens iets te enthousiast van me af geduwd en toen zei de plopkap 'plop'. Heb geen nieuwe meer gekocht, ik gebruik dat ding toch nauwelijks…
Moet er wel bij nadenken dat ik dan de speaker uitzet, anders hoor ik mezelf 4 keer.quote:
Uhùh, dat heb ik met de koptelefoon.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet er wel bij nadenken dat ik dan de speaker uitzet, anders hoor ik mezelf 4 keer.
En juist die minimale vertraging vind ik stront irritant…
Heb je eucalyptusolie? Dat is altijd wel erg fijn als je verkouden bent.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Mooi muziek om bij te badderen, ik ga het bad maar eens vullen en op zoek naar badolie ofzo
Ik kan ook niet zonder koptelefoon. Ik moet mezelf direct horen praten in de koptelefoonquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet er wel bij nadenken dat ik dan de speaker uitzet, anders hoor ik mezelf 4 keer.
En juist die minimale vertraging vind ik stront irritant…
Ik heb én monitorspeakers en 2 koptelefoons aanstaan als ik draai.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Uhùh, dat heb ik met de koptelefoon.
Heb je dan geen vertraging?quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zonder koptelefoon. Ik moet mezelf direct horen praten in de koptelefoon
Ja dat dus.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb én monitorspeakers en 2 koptelefoons aanstaan als ik draai.
Met koptelefoon op de microfoon gebruiken is rampzalig…
Nee, ik hoor het rechtsreekse geluid van mijn mengpaneel met 0 vertragingquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je dan geen vertraging?
Jij draait niet digitaal, dat scheelt…quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, ik hoor het rechtsreekse geluid van mijn mengpaneel met 0 vertraging
Met live mixen hangt de koptelefoon sowieso aan de controller.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij draait niet digitaal, dat scheelt…
quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:50 schreef livelink het volgende:
In die tijd is het bad van DDM wel vol.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb al weer een tijdje geen uitvaart gehad, dus het zegt me zo niks…
quote:
Goede uitslag.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Erik Satie - Gnossiennes 1-6.
Dit is echt wat voor jou (niet voor nu, maar om later eens te luisteren), zie spoilerquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Erik Satie - Gnossiennes 1-6.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit is echt wat voor jou (niet voor nu, maar om later eens te luisteren), zie spoilerDank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Oei. Gecondoleerd Mad.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:05 schreef MadMaster het volgende:
En zo heb je het nog over al een tijdje geen uitvaart meer gehad hebben en zo krijg ik er binnenkort eentje…
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:05 schreef MadMaster het volgende:
En zo heb je het nog over al een tijdje geen uitvaart meer gehad hebben en zo krijg ik er binnenkort eentje…
[ afbeelding ]
Sterktequote:Op vrijdag 30 december 2022 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is weer eens wat anders dan een garnalenkroket.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:17 schreef Symphonic het volgende:
Fruit de mer en een broodje fricandel
quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan een garnalenkroket.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:23 schreef DJ11 het volgende:
Is niet erg hoor.
Het is een beetje Radio 4 meets SLAM FM vanavond
Fusion-radio.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:23 schreef DJ11 het volgende:
Is niet erg hoor.
Het is een beetje Radio 4 meets SLAM FM vanavond
quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:31 schreef DJ11 het volgende:
De player is er van narigheid uitgeknaldMaar een refresh helpt
Hij kon ook gewoon elke dag naar Amsterdam.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had een oudoom die alleen maar draaiorgelmuziek draaide
Ja, had ik ook een tijd. De laatste week gaat het bij mij juist weer goed.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:32 schreef Fogel het volgende:
De player knalt er vaak uit de laatste tijd…
Ga je het groots vieren?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:33 schreef Fogel het volgende:
Tevens luisteren we mee, maar zijn wat dingen voor morgen aan het regelen, dus veel luisteren, weinig posten
Neuh, we zijn maar met 4 personen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neuh, we zijn maar met 4 personen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
[..]
Neuh, we zijn maar met 4 personen.Cool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enjoy
Juin uit Eigen Tuin!
Ja begrijpelijk, Mad. Klote zooi. Sterkte!quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:39 schreef MadMaster het volgende:
Dank Lucky!
Sorry, maar ik heb de 2e helft niet meer meegekregen wegens het onverwachte nieuws…
quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:39 schreef MadMaster het volgende:
Dank Lucky!
Sorry, maar ik heb de 2e helft niet meer meegekregen wegens het onverwachte nieuws…
[..]
Neuh, we zijn maar met 4 personen.Dat ziet er mooi uit. Maar wat een werk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ga het zo kijken! Wat was zijn leeftijd, MadMaster?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:50 schreef MadMaster het volgende:
De persoon Gerrit zegt jullie waarschijnlijk helemaal niets, maar hij was de hoofdpersoon in een documentaire van de VPRO, ‘Donkere wolken boven het paradijs: Babylon valt’ uit 1982.
Over Ajax, F-Side, skinheads en de tijd van toen.
Met veel bekende muziek van o.a. Madness en The Cure…
Een mooi tijdbeeld en een geweldige gozer…
Heb toch niks beters te doenquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat ziet er mooi uit. Maar wat een werk!
Hij was van 1961…quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ga het zo kijken! Wat was zijn leeftijd, MadMaster?
Ik heb het niet nodig, maar dat komt door mijn lengte, maar mijn zoon gebruikt gewoon een handdoek.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat ik onze kadobon ga inzetten voor een badkussen, want ik kon niet comfortabel liggen in het bad
De muur is te dichtbij voor een handdoek op de rand dus ik moet iets hebben zodat niet mijn volle gewicht aan mijn achterhoofd hangt als ik helemaal lig. Ik haat die moderne baden die zo steil lopen, mijn bad in Woerden was qua ergonomie perfect. Dit bad was het minst erg van alle baden waar we uit konden kiezen, we hebben nog best moeite moeten doen om precies dit bad te krijgen, want de eerste reactie was ‘we installeren geen bouwmarktbaden’. Nee, dat wist ik al, daarom ben ik ook gaan zoeken naar een alternatief, want ik wist al dat Allibert geen optie was.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het niet nodig, maar dat komt door mijn lengte, maar mijn zoon gebruikt gewoon een handdoek.
Een badkussen is wel leuker. Ben je wel iets opgeknapt door het bad?
dank voor het delen, indrukwekkende documentaire en Gerrit was zeker niet op zijn achterhoofd gevallen!quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Een mooi tijdbeeld en een geweldige gozer…
Volgens mij hebben ze die nu bij de Aldi.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat ik onze kadobon ga inzetten voor een badkussen, want ik kon niet comfortabel liggen in het bad
Dat wel.quote:Op zaterdag 31 december 2022 07:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maar je deed andere leuke dingen.
Goede oudejaarsmorgen!
Die voorlaatste!quote:Op zaterdag 31 december 2022 07:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De playlist van gisteren:
• Anna Netrebko & Elīna Garanča – Offenbach: Les Contes d'Hoffmann: Barcarolle
• Bryan Ferry - Love Is the Drug (Parov Stelar Remix)
• Bedouin - Wastelands
• Gab Rhome - You Want It Lighter
• Itzhak Perlman speelt de serenade van Schubert, begeleid door Rohan de Silva op piano
• Mathame - Fade In To You
• Martin Roth - An Analog Guy In A Digital World
• Nils Frahm - Peter (The Drifter remix)
• Technasia - I Am Somebody
• Stavroz - The Ginning
• La Petite Fille De La Mer (le friquandelle)- Vangelis (Constantinos remake)
• Dj Jordan - Enigma
• Valentina Lisitsa - Chopin Nocturne (E Flat Major Op.9 No.2)
• De Arabier - Tulpen uit A'dam
• Mousetune & vuurwerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |