Dat lust ik dan weer wel.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je bent de enige niet, net als de hordes mensen die geen tuinbonen lusten, of boerenkool.
Ambulance - Robert Armani was datquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Weet de naam niet meer, maar erg fijne track ook dit.
Dank je, Mad en voor het uren draaien van kekke house ook!quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ambulance - Robert Armani was dat
Nu Blow Your Horny Horns (Bootleg Horns Mix)
Tot 17.00 uur maak ik het vol...
Is aanwezig en hoeft alleen nog aangestoken te worden op het eind,quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:56 schreef MadMaster het volgende:
Vergeet het vuurwerk vanavond niet, Lucky!
heb ooit eens 8 minuten allerlei vuurwerk tracks over elkaar heen gelegd en dit is het resultaat...quote:
Dat is niet overdone qua klank. Zo klinkt het vlak na twaalven ook.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
heb ooit eens 8 minuten allerlei vuurwerk tracks over elkaar heen gelegd en dit is het resultaat...
quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Uiterst milieuvriendelijke methode ook.
Had je een fijne dag? Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:00 schreef just me het volgende:
Mooi op tijd thuis om rustig wat te eten en straks fijn te luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |