Dat doe je goed. Ik moet nog eten, maar heb even geen zin. Dus dan maar lekker luisteren.quote:
Lekker bijkomen van de dag dan.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat doe je goed. Ik moet nog eten, maar heb even geen zin. Dus dan maar lekker luisteren.
quote:
Dat is inderdaad wel een prima nummerquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:05 schreef livelink het volgende:
Ik vind Black Pearl toch wel een heel mooi nummer hoor. Altijd wel gevonden.
Ook goedenavondquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:11 schreef MadMaster het volgende:
Had ik al goedenavond gezegd?
Bij deze dan…
Goedenavond MadMaster.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:11 schreef MadMaster het volgende:
Had ik al goedenavond gezegd?
Bij deze dan…
Die had wel mijn voorkeur. Jeugdsentimentquote:
Deze maar weer eens uit de kast gehaald dan.quote:
Ik had steeds het idee dat er een nieuwe persoon in het topic aanwezig was.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze maar weer eens uit de kast gehaald dan.
Ik weet de titel niet, maar ik gok dat het Tante Mathilde heet.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:24 schreef Rafeiro het volgende:
Welk nummer van drs. P. was het heb er denk ik maar een paar honderd.
De zusters karamazovquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet de titel niet, maar ik gok dat het Tante Mathilde heet.
de zuster Karamazovquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:24 schreef Rafeiro het volgende:
Welk nummer van drs. P. was het heb er denk ik maar een paar honderd.
Nee toch?quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Moments in Love. Maar een andere versie?
quote:
dit heet Opus for four.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Moments in Love. Maar een andere versie?
Het begin leek heel even op Moments in Love.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zat dit vanmiddag voor te luisteren, en toen moest ik aan een ander nummer denken.
(hoewel de overeenkomst toch minder sterk is dan ik dacht nu ik het weer hoor)
Wat moet jij met een partij strings?quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:40 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb deze strings partij los, wel heel cool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |