quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:31 schreef DJ11 het volgende:
De player is er van narigheid uitgeknaldMaar een refresh helpt
Hij kon ook gewoon elke dag naar Amsterdam.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had een oudoom die alleen maar draaiorgelmuziek draaide
Ja, had ik ook een tijd. De laatste week gaat het bij mij juist weer goed.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:32 schreef Fogel het volgende:
De player knalt er vaak uit de laatste tijd…
Ga je het groots vieren?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:33 schreef Fogel het volgende:
Tevens luisteren we mee, maar zijn wat dingen voor morgen aan het regelen, dus veel luisteren, weinig posten
Neuh, we zijn maar met 4 personen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neuh, we zijn maar met 4 personen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |