quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:31 schreef DJ11 het volgende:
De player is er van narigheid uitgeknaldMaar een refresh helpt
Hij kon ook gewoon elke dag naar Amsterdam.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had een oudoom die alleen maar draaiorgelmuziek draaide
Ja, had ik ook een tijd. De laatste week gaat het bij mij juist weer goed.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:32 schreef Fogel het volgende:
De player knalt er vaak uit de laatste tijd…
Ga je het groots vieren?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:33 schreef Fogel het volgende:
Tevens luisteren we mee, maar zijn wat dingen voor morgen aan het regelen, dus veel luisteren, weinig posten
Neuh, we zijn maar met 4 personen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neuh, we zijn maar met 4 personen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
[..]
Neuh, we zijn maar met 4 personen.Cool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enjoy
Een duif is op zijn mooist met een sperwer er omheen
Ja begrijpelijk, Mad. Klote zooi. Sterkte!quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:39 schreef MadMaster het volgende:
Dank Lucky!
Sorry, maar ik heb de 2e helft niet meer meegekregen wegens het onverwachte nieuws…
quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:39 schreef MadMaster het volgende:
Dank Lucky!
Sorry, maar ik heb de 2e helft niet meer meegekregen wegens het onverwachte nieuws…
[..]
Neuh, we zijn maar met 4 personen.Dat ziet er mooi uit. Maar wat een werk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ga het zo kijken! Wat was zijn leeftijd, MadMaster?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:50 schreef MadMaster het volgende:
De persoon Gerrit zegt jullie waarschijnlijk helemaal niets, maar hij was de hoofdpersoon in een documentaire van de VPRO, ‘Donkere wolken boven het paradijs: Babylon valt’ uit 1982.
Over Ajax, F-Side, skinheads en de tijd van toen.
Met veel bekende muziek van o.a. Madness en The Cure…
Een mooi tijdbeeld en een geweldige gozer…
Heb toch niks beters te doenquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat ziet er mooi uit. Maar wat een werk!
Hij was van 1961…quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ga het zo kijken! Wat was zijn leeftijd, MadMaster?
Ik heb het niet nodig, maar dat komt door mijn lengte, maar mijn zoon gebruikt gewoon een handdoek.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat ik onze kadobon ga inzetten voor een badkussen, want ik kon niet comfortabel liggen in het bad
De muur is te dichtbij voor een handdoek op de rand dus ik moet iets hebben zodat niet mijn volle gewicht aan mijn achterhoofd hangt als ik helemaal lig. Ik haat die moderne baden die zo steil lopen, mijn bad in Woerden was qua ergonomie perfect. Dit bad was het minst erg van alle baden waar we uit konden kiezen, we hebben nog best moeite moeten doen om precies dit bad te krijgen, want de eerste reactie was ‘we installeren geen bouwmarktbaden’. Nee, dat wist ik al, daarom ben ik ook gaan zoeken naar een alternatief, want ik wist al dat Allibert geen optie was.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het niet nodig, maar dat komt door mijn lengte, maar mijn zoon gebruikt gewoon een handdoek.
Een badkussen is wel leuker. Ben je wel iets opgeknapt door het bad?
dank voor het delen, indrukwekkende documentaire en Gerrit was zeker niet op zijn achterhoofd gevallen!quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Een mooi tijdbeeld en een geweldige gozer…
Volgens mij hebben ze die nu bij de Aldi.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat ik onze kadobon ga inzetten voor een badkussen, want ik kon niet comfortabel liggen in het bad
Dat wel.quote:Op zaterdag 31 december 2022 07:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maar je deed andere leuke dingen.
Goede oudejaarsmorgen!
Die voorlaatste!quote:Op zaterdag 31 december 2022 07:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De playlist van gisteren:
• Anna Netrebko & Elīna Garanča – Offenbach: Les Contes d'Hoffmann: Barcarolle
• Bryan Ferry - Love Is the Drug (Parov Stelar Remix)
• Bedouin - Wastelands
• Gab Rhome - You Want It Lighter
• Itzhak Perlman speelt de serenade van Schubert, begeleid door Rohan de Silva op piano
• Mathame - Fade In To You
• Martin Roth - An Analog Guy In A Digital World
• Nils Frahm - Peter (The Drifter remix)
• Technasia - I Am Somebody
• Stavroz - The Ginning
• La Petite Fille De La Mer (le friquandelle)- Vangelis (Constantinos remake)
• Dj Jordan - Enigma
• Valentina Lisitsa - Chopin Nocturne (E Flat Major Op.9 No.2)
• De Arabier - Tulpen uit A'dam
• Mousetune & vuurwerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |