Kreeg je de DJ apparatuur in 1 x goed aangesloten, Symph? Want je was nog ziek ook. Dat was vlot voor elkaar. Mic glashelder ook.quote:
Dat ging inderdaad behoorlijk soepel. Het ergste was het in elkaar schroeven van de microfoonstandaard.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kreeg je de DJ apparatuur in 1 x goed aangesloten, Symph? Want je was nog ziek ook. Dat was vlot voor elkaar. Mic glashelder ook.
Volgens mij zijn al die constructies niet zo heel geweldig.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat ging inderdaad behoorlijk soepel. Het ergste was het in elkaar schroeven van de microfoonstandaard.
Dat is een beetje een ballenconstructie, maar het volstaat. Moet alleen mijn cd speler eerdaags nog een keer aansluiten, maar dat is niet zo moeilijk.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Volgens mij zijn al die constructies niet zo heel geweldig.
Hier ook met een wafel ervoor en 5773 veren.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph had een versie die je op het blad schroefde, maar toen had hij nog alleen een mic, nu heeft hij een standaard met reflectiescherm
quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik praat ook hoor(alleen niet tijdens m'n uitzendingen)
quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik praat ook hoor(alleen niet tijdens m'n uitzendingen)
Ik wou dat ik dropjes had. Niet voor mijn keel of zo, maar gewoon voor het lekkere.quote:
Mooi ding, die wilde ik ooit graag, maar ik kan niet zonder reflectiefilter helaas. Hoewel het nu wel een stuk beter staat ten opzichte van het vorige huis. En don’t fix it when it’s not brokenquote:
Dit.quote:
Ook als auto que te gebruiken?quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Zeg maar dit https://www.bol.com/nl/nl(...)od/9300000049943408/ maar dan niet die tripod maar een vloerstandaard
Mooi ook zeg! Ah, dank je, dan piel ik niet meer aan de instellingen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:39 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dus.
Jouw mic is overigens ook glashelder Lucky
Het klonk prima laatst.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb mijn microfoon met standaard eens iets te enthousiast van me af geduwd en toen zei de plopkap 'plop'. Heb geen nieuwe meer gekocht, ik gebruik dat ding toch nauwelijks…
Moet er wel bij nadenken dat ik dan de speaker uitzet, anders hoor ik mezelf 4 keer.quote:
Uhùh, dat heb ik met de koptelefoon.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet er wel bij nadenken dat ik dan de speaker uitzet, anders hoor ik mezelf 4 keer.
En juist die minimale vertraging vind ik stront irritant…
Heb je eucalyptusolie? Dat is altijd wel erg fijn als je verkouden bent.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Mooi muziek om bij te badderen, ik ga het bad maar eens vullen en op zoek naar badolie ofzo
Ik kan ook niet zonder koptelefoon. Ik moet mezelf direct horen praten in de koptelefoonquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet er wel bij nadenken dat ik dan de speaker uitzet, anders hoor ik mezelf 4 keer.
En juist die minimale vertraging vind ik stront irritant…
Ik heb én monitorspeakers en 2 koptelefoons aanstaan als ik draai.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Uhùh, dat heb ik met de koptelefoon.
Heb je dan geen vertraging?quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zonder koptelefoon. Ik moet mezelf direct horen praten in de koptelefoon
Ja dat dus.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb én monitorspeakers en 2 koptelefoons aanstaan als ik draai.
Met koptelefoon op de microfoon gebruiken is rampzalig…
Nee, ik hoor het rechtsreekse geluid van mijn mengpaneel met 0 vertragingquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je dan geen vertraging?
Jij draait niet digitaal, dat scheelt…quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, ik hoor het rechtsreekse geluid van mijn mengpaneel met 0 vertraging
Met live mixen hangt de koptelefoon sowieso aan de controller.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij draait niet digitaal, dat scheelt…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |