Kreeg je de DJ apparatuur in 1 x goed aangesloten, Symph? Want je was nog ziek ook. Dat was vlot voor elkaar. Mic glashelder ook.quote:
Dat ging inderdaad behoorlijk soepel. Het ergste was het in elkaar schroeven van de microfoonstandaard.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kreeg je de DJ apparatuur in 1 x goed aangesloten, Symph? Want je was nog ziek ook. Dat was vlot voor elkaar. Mic glashelder ook.
Volgens mij zijn al die constructies niet zo heel geweldig.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat ging inderdaad behoorlijk soepel. Het ergste was het in elkaar schroeven van de microfoonstandaard.
Dat is een beetje een ballenconstructie, maar het volstaat. Moet alleen mijn cd speler eerdaags nog een keer aansluiten, maar dat is niet zo moeilijk.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Volgens mij zijn al die constructies niet zo heel geweldig.
Hier ook met een wafel ervoor en 5773 veren.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph had een versie die je op het blad schroefde, maar toen had hij nog alleen een mic, nu heeft hij een standaard met reflectiescherm
quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik praat ook hoor(alleen niet tijdens m'n uitzendingen)
quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik praat ook hoor(alleen niet tijdens m'n uitzendingen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |