Jose Feliciano ...quote:Op zondag 25 december 2022 01:54 schreef ChocoFan het volgende:
TT bedankt he liedje weer in mijn hoofd.
op you tube christmas songs luisterenquote:Op zondag 25 december 2022 01:54 schreef ChocoFan het volgende:
TT bedankt he liedje weer in mijn hoofd.
Ja ja is goed, maakt het herhalen van het liedje in mijn hoofd er niet minder om nu ik weet wie het zingt.quote:
Neeeeee, probeer ik juist te ontwijken.quote:Op zondag 25 december 2022 01:55 schreef Thorelf het volgende:
[..]
op you tube christmas songs luisteren
Ja belachelijk weerquote:Op zondag 25 december 2022 01:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja is goed, maakt het herhalen van het liedje in mijn hoofd er niet minder om nu ik weet wie het zingt.
Nog steeds slaapstreams![]()
dat is niet de werkelijkheidquote:Op zondag 25 december 2022 01:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik dacht ik wip nog ff binnen, maar zie dat iedereen al ligt te pitten.
Iedereen Fijne kerstdagen![]()
Er zijn er nog wakker alleen mogen we het weer niet zien.quote:Op zondag 25 december 2022 01:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik dacht ik wip nog ff binnen, maar zie dat iedereen al ligt te pitten.
Iedereen Fijne kerstdagen![]()
jaa de goede pakkenquote:Op zondag 25 december 2022 01:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neeeeee, probeer ik juist te ontwijken.
Is stream 2 ook slaapstream ? ik kan ff niet wisselenquote:Op zondag 25 december 2022 01:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er zijn er nog wakker alleen mogen we het weer niet zien.
Jij ook en de rest ook fijne dagen.
Ff gekeken, ja. Ook slaapstreams. Trusten allen.quote:Op zondag 25 december 2022 02:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Is stream 2 ook slaapstream ? ik kan ff niet wisselen
Trusten ... ik stream nog ff door elders ...quote:Op zondag 25 december 2022 02:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ff gekeken, ja. Ook slaapstreams. Trusten allen.
Die zijn erquote:Op zondag 25 december 2022 02:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Trusten ... ik stream nog ff door elders ...
op 1 ook nog steeds bedden
jaja done ...quote:Op zondag 25 december 2022 02:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die zijn er
https://www.bigbrotherforum.me/index.php
En de nacht verdwijnt...quote:
Oh ik roep naar m'n Google Nest mini: Hé Google, Qmusic Christmas of Sky Christmas en ik hebquote:Op zondag 25 december 2022 01:55 schreef Thorelf het volgende:
[..]
op you tube christmas songs luisteren
10 keer Mariah carey in het uur.quote:Op zondag 25 december 2022 06:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh ik roep naar m'n Google Nest mini: Hé Google, Qmusic Christmas of Sky Christmas en ik heb
24/7 kerstmuziek
Waarom, ze doet niets verkeerds toch?quote:Op zondag 25 december 2022 08:06 schreef Frummelie het volgende:
Ik raak nu al gefrustreerd met Esther in de keuken...
Eric wilde aan de bleekselderij beginnen toen zei Esther eu eu, dat zeg je gewoon niet...quote:Op zondag 25 december 2022 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom, ze doet niets verkeerds toch?
Met die wil ik kerstochtend echt niet beginnen.quote:Op zondag 25 december 2022 08:06 schreef Frummelie het volgende:
Ik raak nu al gefrustreerd met Esther in de keuken...
O die heb ik niet gehoord, heb wel gezien dat ze eric uitlegde hoe hij het moest doenquote:Op zondag 25 december 2022 08:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Eric wilde aan de bleekselderij beginnen toen zei Esther eu eu, dat zeg je gewoon niet...
Dan is gelijk m'n dag verpest..😁😂quote:Op zondag 25 december 2022 08:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Met die wil ik kerstochtend echt niet beginnen.
Fijne kerstdagen hier allemaal 🎅
Ja daarna ging ze uitleggen hoe of wat..😉quote:Op zondag 25 december 2022 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die heb ik niet gehoord, heb wel gezien dat ze eric uitlegde hoe hij het moest doen
Hij kwakt het er ook echt in.quote:Op zondag 25 december 2022 08:27 schreef Frummelie het volgende:
Hoezo met je handen die bakjes vullen...
Het is verschrikkelijkquote:Op zondag 25 december 2022 07:54 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....
Vrolijk kerstfeest...
Omg gaat Eric serieus z'n pak uit het jaar kruik aantrekken..... ja dus...😂
Vroeger wel.quote:Op zondag 25 december 2022 08:31 schreef Frummelie het volgende:
Die kleur van dat overhemd van Eric... is dat nou geel..
Je snijd de groente en het fruit toch ook door het met een hand vast te pakken?quote:Op zondag 25 december 2022 08:27 schreef Frummelie het volgende:
Hoezo met je handen die bakjes vullen...
Tadaaa.quote:Op zondag 25 december 2022 08:35 schreef Frummelie het volgende:
Omg elk manderijnenpartje wordt zorgvuldig bewerkt... ik had blikjes manderijn gekocht... wat een werk..
Eensquote:Op zondag 25 december 2022 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je snijd de groente en het fruit toch ook door het met een hand vast te pakken?
Ik zie hem regelmatig zijn handen wassen.
Esther is nu ook een manderijn aan het ontvellen heeft ze ook gewoon met haar handen vast/
Erik gaat nu druiven door de helft snijden maar moet eerst zijn handen wassen en vervolgens gaat hij de druiven wassen. Nou als dat niet schoon is![]()
Ik zie het probleem niet zo, ze hebben het toch al in hun handen gehad
Kom op voor zo'n fruit cocktail pak je toch gewoon effe een lepel om de bakjes te vullen... als je geen lepel hebt vind ik het een ander verhaal..quote:Op zondag 25 december 2022 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je snijd de groente en het fruit toch ook door het met een hand vast te pakken?
Ik zie hem regelmatig zijn handen wassen.
Esther is nu ook een manderijn aan het ontvellen heeft ze ook gewoon met haar handen vast/
Erik gaat nu druiven door de helft snijden maar moet eerst zijn handen wassen en vervolgens gaat hij de druiven wassen. Nou als dat niet schoon is![]()
Ik zie het probleem niet zo, ze hebben het toch al in hun handen gehad
Ze willen straks kunnen zeggen dat het echt handwerk isquote:Op zondag 25 december 2022 08:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Kom op voor zo'n fruit cocktail pak je toch gewoon effe een lepel om de bakjes te vullen... als je geen lepel hebt vind ik het een ander verhaal..
En die moet Erik allemaal nog door de helft snijdenquote:
Ja dat is ook vies...😁quote:Op zondag 25 december 2022 08:41 schreef Dotteke het volgende:
Kijk dat is dan wel vies dat Esther haar vingers aflikt.
Jammer dat ze uit beeld gaat ik kan nu niet zien of ze haar handen heeft gewassen na het likken voor ze weer met het eten verder ging
Ik kon het ook niet verstaan maar het leek er wel op dat hij ook wat zei.quote:Op zondag 25 december 2022 08:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hij zei ook wat tegen haar maar kon het niet verstaan maar het was volgens mij geen kerstwens
JW ziet wel wat in Wendy volgens mij.quote:Op zondag 25 december 2022 08:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hij zei ook wat tegen haar maar kon het niet verstaan maar het was volgens mij geen kerstwens
Het is hetzelfde als leven in een gezin. Iedere bacterie is allang met elkaar gedeeld.quote:
Stream 2 zijn Janet en JW druk met een zwart kleed over de tafel te doen die ze rond de kerstboom hebben gezetquote:Op zondag 25 december 2022 08:51 schreef Chanel5 het volgende:
ho maar, we hebben nu genoeg gezien van het druiven snijden
"Wat zit je haar leuk" 😉quote:Op zondag 25 december 2022 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kon het ook niet verstaan maar het leek er wel op dat hij ook wat zei.
Het ziet er naar uit dat we de hele dag keukenstreams gaan krijgen.quote:Op zondag 25 december 2022 08:55 schreef Moeraskat het volgende:
Gaan ze nu al ragout maken?
Moet er niet aan denken dat ik dat zou moeten eten als ontbijt
Hebben ze gisteren gehad,smaakte naar snot zei Zoe.quote:Op zondag 25 december 2022 08:55 schreef Moeraskat het volgende:
Gaan ze nu al ragout maken?
Moet er niet aan denken dat ik dat zou moeten eten als ontbijt
quote:Op zondag 25 december 2022 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat we de hele dag keukenstreams gaan krijgen.
In ieder geval van de Fruit cocktail, dat gaat nog wel effe duren...quote:Op zondag 25 december 2022 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat we de hele dag keukenstreams gaan krijgen.
Als het goed is begonnen ze om 7.30 uur.quote:Op zondag 25 december 2022 09:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
In ieder geval van de Fruit cocktail, dat gaat nog wel effe duren...
Esther en Eric waren er zo rond 08.00 uur.quote:Op zondag 25 december 2022 09:06 schreef pingu66 het volgende:
Schiet lekker op zo die fruitsalade...("ik kan heel snel werken")
[..]
Als het goed is begonnen ze om 7.30 uur.
quote:
Meer dan 1½ uur over een fruitsalade doen met z'n 2en is ook een nieuw wereld recordquote:Op zondag 25 december 2022 09:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Esther en Eric waren er zo rond 08.00 uur.
quote:Op zondag 25 december 2022 09:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Meer dan 1½ uur over een fruitsalade doen met z'n 2en is ook een nieuw wereld record
Ongelofelijk dat gepiel, ik krijg er de kriebels van.quote:Op zondag 25 december 2022 09:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Meer dan 1½ uur over een fruitsalade doen met z'n 2en is ook een nieuw wereld record
Ik heb het ook niet eerder gezien.quote:Op zondag 25 december 2022 09:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
oke, ik dacht dat het iets minder geel was maar ik vind het raar hoor, piccalilly op een wrap
Jaaaaquote:Op zondag 25 december 2022 09:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Straks eliminatie.quote:Op zondag 25 december 2022 09:24 schreef Dotteke het volgende:
Ze doen er wel moeite voor
De komende twee dagen zal het wel vrede zijn in de loods,
Dat zou wel heel mooi zijnquote:
De kers op de taa,euh fruitsalade.quote:
Moet ze tegen GJ zeggenquote:Op zondag 25 december 2022 09:25 schreef Dotteke het volgende:
Wat een liefde allemaal zegt Babette Het kan gewoon allemaal
Zelfs Ciano is bezig.quote:
Erik en JW gaan iets spelletjesachtig doen volgens mij.quote:Op zondag 25 december 2022 09:35 schreef Loveable het volgende:
Wat gaan ze vandaag allemaal doen, behalve eten eten en nog meer eten en film avond?
Ah ok..quote:Op zondag 25 december 2022 09:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Erik en JW gaan iets spelletjesachtig doen volgens mij.
Staat genoteerdquote:Op zondag 25 december 2022 09:38 schreef Seattle het volgende:
Vrolijk Kerstfeest. Ik ga 2 dagen lang alleen maar aardige dingen zeggen over mensen in de loods
Jij ook fijne dagen.quote:Op zondag 25 december 2022 09:38 schreef Seattle het volgende:
Vrolijk Kerstfeest. Ik ga 2 dagen lang alleen maar aardige dingen zeggen over mensen in de loods
Wanneer krijgen we de kerstuitvoering, en de ballet uitvoering van Eunige dan te zienquote:Op zondag 25 december 2022 09:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Erik en JW gaan iets spelletjesachtig doen volgens mij.
Die broek thoughquote:Op zondag 25 december 2022 09:39 schreef Seattle het volgende:
Erik ziet er netjes uit en Esther is goed bezig geweest. Lekker hoor, fruit salade
Kerst toneel stuk is al geweest eergisterenquote:Op zondag 25 december 2022 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we de kerstuitvoering, en de ballet uitvoering van Eunige dan te zien
In 1980 zeker niet.quote:
Oquote:Op zondag 25 december 2022 09:40 schreef Loveable het volgende:
[..]
Kerst toneel stuk is al geweest eergisteren
Er is een filmpje vanquote:Op zondag 25 december 2022 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Owat jammer dat ik die gemist heb
![]()
Zag ze wel bezig even maar dacht dat ze aan het oefenen waren
Kenzy voelt zich er lekker in en dan kan het altijdquote:Op zondag 25 december 2022 09:42 schreef Dotteke het volgende:
O dat rokje van Kenzy dat kan toch echt niet.
Maar is toch ook gewoon niet de goede maat? Lijkt 10x te groot.quote:
Mexx voelt zich lekker in een string. Misschien kan ze zo aan de kersttafel gaan zittenquote:Op zondag 25 december 2022 09:43 schreef Seattle het volgende:
[..]
Kenzy voelt zich er lekker in en dan kan het altijd
Staat vast wel een filmpje in het filmpjes topicquote:Op zondag 25 december 2022 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Owat jammer dat ik die gemist heb
![]()
Zag ze wel bezig even maar dacht dat ze aan het oefenen waren
In een blouse gaat ze zweten.quote:Op zondag 25 december 2022 09:44 schreef engine het volgende:
[..]
Mexx voelt zich lekker in een string. Misschien kan ze zo aan de kersttafel gaan zitten
Geen probleem. Het is 2022. Jonge meiden lenen elkaars satisfyer uit. In mijn tijd (jaren 90, early 00) ondenkbaar, maaaaar… eerlijk is eerlijk, de satisfyer bestond nog niet. Misschien hadden we hem toen graag gedeeld.quote:Op zondag 25 december 2022 09:44 schreef engine het volgende:
[..]
Mexx voelt zich lekker in een string. Misschien kan ze zo aan de kersttafel gaan zitten
quote:Op zondag 25 december 2022 09:46 schreef Seattle het volgende:
[..]
Geen probleem. Het is 2022. Jonge meiden lenen elkaars satisfyer uit. In mijn tijd (jaren 90, early 00) ondenkbaar, maaaaar… eerlijk is eerlijk, de satisfyer bestond nog niet. Misschien hadden we hem toen graag gedeeld.
Met het rokje niks mis, met Kenzy niks mis. Met Kenzy én het rokje samen is wat mij betreft veel misquote:
Ja vervelend voor haarquote:Op zondag 25 december 2022 09:47 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ach de lieverd en dat tijdens Kerst.
Laat hem niet glippen, anders is hij voor de kippen zal isaac wel denken en houdt zijn zaadstaaf goed vastquote:
Vanaf de voorkant gezien is het nog erger, ik snap niet dat niemand in de loods tegen haar zegt dat dit echt niet kan. Dat ze dit zelf niet zietquote:Op zondag 25 december 2022 09:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Met het rokje niks mis, met Kenzy niks mis. Met Kenzy én het rokje samen is wat mij betreft veel mis
Praaachtig.quote:Op zondag 25 december 2022 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanaf de voorkant gezien is het nog erger, ik snap niet dat niemand in de loods tegen haar zegt dat dit echt niet kan. Dat ze dit zelf niet ziet
Eerlijk is eerlijk,het ziet er prima uit.quote:
Uhu,Brood, afbakbroodjes, wraps en een fruitslade maar die zie ik nog niet op de tafel staanquote:Op zondag 25 december 2022 09:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk,het ziet er prima uit.
Geserveerd in glaasjes,Erik staat er net voor.quote:Op zondag 25 december 2022 09:59 schreef Loveable het volgende:
[..]
Uhu,Brood, afbakbroodjes, wraps en een fruitslade maar die zie ik nog niet op de tafel staan
Of zit dat in die metalen kom?
Jij ook leafste.quote:
Hoelaat gaat hij naar de begrafenis?quote:Op zondag 25 december 2022 10:02 schreef pingu66 het volgende:
Gert Jan gaat weer los. " we mogen niks meer zeggen in Nederland"
quote:
Wel nieuwe hakken.quote:
Volgens mij had ze het even moeilijk toen ze net met gj en jw aan het praten wasquote:Op zondag 25 december 2022 10:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel nieuwe hakken.
Als ze met kerst thuis was geweest hing ze nu ergens in een lamp.
Jaquote:Op zondag 25 december 2022 10:07 schreef IkFok het volgende:
[..]
Volgens mij had ze het even moeielijk toen ze net met gj en jw aan het praten was
Dan is Wendy toch wel een stuk eerlijker, die mist natuurlijk op dit moment heel erg haar gezin thuis.quote:Op zondag 25 december 2022 10:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Er zat een klein snikje die ze snel wegslikte
Ik vind Wendy echt een toppertjequote:Op zondag 25 december 2022 10:09 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan is Wendy toch wel een stuk eerlijker, die mist natuurlijk op dit moment heel erg haar gezin thuis.
Ik heb haar rond die tijd niet gezien in de douches, was ook wakker en had dequote:Op zondag 25 december 2022 08:15 schreef Dotteke het volgende:
Esther was er om half 5 al uit en toen ze ging douchen was het water nog koud.
Ze heeft slecht geslapen ze denkt dat ze vanmiddag even naar bed gaat
Berend heeft ook al gedoucht
Over zijn vieze broek,ik had gezegd: "Is je aambei gebarsten? "quote:Op zondag 25 december 2022 10:09 schreef greysbones het volgende:
Martin ook een grappig grapje over rupie en Ima
Je zag het alleen als hij buktequote:Op zondag 25 december 2022 10:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over zijn vieze broek,ik had gezegd: "Is je aambei gebarsten? "
Dat gebreide rokje van Kenzi dan, kleed ook zo lekker afquote:Op zondag 25 december 2022 10:12 schreef greysbones het volgende:
Wat vind ik van de jurk van babbel
Ik weet het niet
quote:Op zondag 25 december 2022 10:13 schreef greysbones het volgende:
Zoe
Jeff komop je moet aan je lelijke kop werken
![]()
Prima als entrance in een parenclub.quote:Op zondag 25 december 2022 10:12 schreef greysbones het volgende:
Wat vind ik van de jurk van babbel
Ik weet het niet
Misschien was het iets later, zo rond 4.30 uurquote:Op zondag 25 december 2022 10:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb haar rond die tijd niet gezien in de douches, was ook wakker en had de
streams aan. Maar alles was nog in diepe slaap
Dat dus geen kerst jurkquote:Op zondag 25 december 2022 10:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Prima als entrance in een parenclub.
Wel een beter passende broek.quote:Op zondag 25 december 2022 10:21 schreef FreshFruit het volgende:
Zelfde overhemd als Erik.
[ afbeelding ]
Zijn pijpen waren te wijd bro.quote:Op zondag 25 december 2022 10:23 schreef greysbones het volgende:
Tiano heeft weer een ander setje aan
Het lijkt wel een wijfmet zijn 10 keer omkleden
Was wel een mooie truiquote:
quote:
En dan moet iedereen die opdracht doen.. de drie slechtsten zijn geëlimineerd en dan moeten ze daar een van weg sturenquote:Op zondag 25 december 2022 10:25 schreef greysbones het volgende:
Als de FEBO ballen zou hebben
Doen ze nu een eliminatie
Iedereen weet dat je zo jonge hertjes vangtquote:
quote:Op zondag 25 december 2022 10:28 schreef engine het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je zo jonge hertjes vangt
Alleen een rol? Of met papier?quote:Op zondag 25 december 2022 10:28 schreef Dotteke het volgende:
Janet roept of iemand een closet rol wil brengen
Closterrolpapierquote:
quote:
JW weet het allemaal te vertellen,quote:
Er zit wel een kern van waarheid in wat hij verteld.quote:Op zondag 25 december 2022 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
JW weet het allemaal te vertellen,
Maar maar wanneer kan Esther dan slapen???quote:Op zondag 25 december 2022 10:36 schreef Dotteke het volgende:
Om 14 uur een spel en halverwege pauze en dan koffie met gebak, zegt Janet
Maar klopt het ook wat hij zegt? Dus dat geld wat de winaar straks mee naar huis neemt is niets meer waard?quote:Op zondag 25 december 2022 10:27 schreef Moeraskat het volgende:
Jw weet wel dingen zonder te ninja- googelen. Ik waardeer dit. Tegenwoordig weten mensen niks meer uit hun hoofdje
Wat zit ie dan te mekkeren over zijn alarm gewicht.quote:Op zondag 25 december 2022 10:33 schreef engine het volgende:
Liever iets te dun als iets te dik vindt Erik.
In haar?! bedquote:Op zondag 25 december 2022 10:40 schreef Dotteke het volgende:
Er is er weer een helemaal Happy zegt Esther, er lag weer een Jeffrey in haar bed
Jij ook fijne dagen.Ik vier het al jaren op FOK!.quote:Op zondag 25 december 2022 10:40 schreef Rhosyn het volgende:
GoedemorgenVrolijk Kerstfeest
of in ieder geval het naar je zin hebben al is het op Fok.
![]()
In het bed van Kim denk ikquote:
Nou dan wens ik Erik veel succes met zijn 65 kilo fish and chips wereld record challenge 🤣quote:Op zondag 25 december 2022 10:35 schreef Dotteke het volgende:
Ze zijn gisteren 4 uur bezig geweest met voor frituren van de aardappelen
Een tip. En terechtquote:Op zondag 25 december 2022 10:47 schreef D. het volgende:
Mexx krijgt les van Martin over hoe ze zich moet gedragen
Klopt, maar dan had hij nog wel gelijk.quote:Op zondag 25 december 2022 10:48 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen zelf doet ie nooit iets met feedback van anderen
Gemist, wat zegt hij dan?quote:Op zondag 25 december 2022 10:47 schreef Moeraskat het volgende:
Vervelend om te zeggen maar Martin heeft wel gelijk nu over Mexx
Kloptquote:Op zondag 25 december 2022 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt, maar dan had hij nog wel gelijk.
Dat Mexx niet steeds door mensen heen moet praten als iemand z’n verhaal doet met “oh ja maar dat heb ik ook want…. Blablabla”quote:
Denk dat ze haar tranen inhoud. Ze zei dat ze 1300euro heeft en 1000 huur en dat ze dat verkeerd had ingeschatquote:Op zondag 25 december 2022 10:51 schreef Dotteke het volgende:
MExx zit er bij alsof het haar niet boeit
Hij kan wel wijze dingen zeggenquote:Op zondag 25 december 2022 10:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat Mexx niet steeds door mensen heen moet praten als iemand z’n verhaal doet met “oh ja maar dat heb ik ook want…. Blablabla”
Dat ze mensen soms hun verhaal moet laten doen en actief luisteren. Dat hij dat ook heeft moeten leren
Het is teveel om ineens te veranderen. Mexx komt van een heel ander punt.quote:Op zondag 25 december 2022 10:53 schreef freaky40 het volgende:
Het komt je niet aanwaaien...wat een wijze dooddoeners van Martin, lachwekkend.
Wauw, dat is duur.quote:Op zondag 25 december 2022 10:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Denk dat ze haar tranen inhoud. Ze zei dat ze 1300euro heeft en 1000 huur en dat ze dat verkeerd had ingeschat
Ja, alleen draaft hij nou door. En dat helpt nietquote:
Klopt geen zak van.quote:Op zondag 25 december 2022 10:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Denk dat ze haar tranen inhoud. Ze zei dat ze 1300euro heeft en 1000 huur en dat ze dat verkeerd had ingeschat
Jaquote:Op zondag 25 december 2022 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, dat is duur.
Ergens doet ze iets niet goed.
Ja die heeft geen zin in zijn gezeik op kerstochtendquote:Op zondag 25 december 2022 10:55 schreef Dotteke het volgende:
Mexx luistert niet goed wat Martin zegt
z’n boodschap was goed en heeft het beste met haar voor. Maar het is teveel denk ik.quote:Op zondag 25 december 2022 10:55 schreef Dotteke het volgende:
Mexx luistert niet goed wat Martin zegt
quote:Op zondag 25 december 2022 10:56 schreef freaky40 het volgende:
Ach man het is allemaal gelul. Die Mexx moet nu iets aan gaan nemen iemand die met zijn blote boddy op een rodeostier zit? Wat een idioot.
Ze snapt er niet veel vanquote:Op zondag 25 december 2022 10:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
z’n boodschap was goed en heeft het beste met haar voor. Maar het is teveel denk ik.
Mattin ziet er dan ook shabby uit.quote:
Trouwen in het buitenland in een heel dure jurk en dan wonen in een groot huis met 3 kinderen.quote:Op zondag 25 december 2022 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze snapt er niet veel van
Ze zei nog, ik ga liever bij jou wonen en dat ik Ī500 moet betalen dan dat ik Ī300 in een studentenhuis moet betalen
Ik denk ook wel dat het vrij spannend is voor iemand zoals Mexx om de grote stad in te gaan, weg uit Brabant, studeren in Utrecht en dan in een studentenhuis.quote:Op zondag 25 december 2022 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze snapt er niet veel van
Ze zei nog, ik ga liever bij jou wonen en dat ik Ī500 moet betalen dan dat ik Ī300 in een studentenhuis moet betalen
5000 kost de jurk zei zequote:Op zondag 25 december 2022 11:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Trouwen in het buitenland in een heel dure jurk en dan wonen in een groot huis met 3 kinderen.
Proest.quote:
Maar er verder niets voor willen doen, het moet haar wel aan komen waaienquote:Op zondag 25 december 2022 11:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Trouwen in het buitenland in een heel dure jurk en dan wonen in een groot huis met 3 kinderen.
Niks,mooi dat ze dromen heeft.quote:
Maar ze hoeft niet in een studentenhuis. Martin gaf wat voorbeeldenquote:Op zondag 25 december 2022 11:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat het vrij spannend is voor iemand zoals Mexx om de grote stad in te gaan, weg uit Brabant, studeren in Utrecht en dan in een studentenhuis.
Ik zou haar aanmelden bij Vindicat.quote:Op zondag 25 december 2022 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze hoeft niet in een studentenhuis. Martin gaf wat voorbeelden
Ja kloptquote:Op zondag 25 december 2022 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze hoeft niet in een studentenhuis. Martin gaf wat voorbeelden
Ik denk dat ze genoeg zelfkennis heeft en weet dat ze het niet kanquote:Op zondag 25 december 2022 11:04 schreef FreshFruit het volgende:
Mijn vermoeden is dat ze helemaal niet wil studeren.
Martin vergeet ook even dat dat niet allemaal gratis is.quote:Op zondag 25 december 2022 11:04 schreef FreshFruit het volgende:
Mijn vermoeden is dat ze helemaal niet wil studeren.
Maximaal bij lenen genot.quote:Op zondag 25 december 2022 11:06 schreef engine het volgende:
[..]
Martin vergeet ook even dat dat niet allemaal gratis is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |