Jose Feliciano ...quote:Op zondag 25 december 2022 01:54 schreef ChocoFan het volgende:
TT bedankt he liedje weer in mijn hoofd.
op you tube christmas songs luisterenquote:Op zondag 25 december 2022 01:54 schreef ChocoFan het volgende:
TT bedankt he liedje weer in mijn hoofd.
Ja ja is goed, maakt het herhalen van het liedje in mijn hoofd er niet minder om nu ik weet wie het zingt.quote:
Neeeeee, probeer ik juist te ontwijken.quote:Op zondag 25 december 2022 01:55 schreef Thorelf het volgende:
[..]
op you tube christmas songs luisteren
Ja belachelijk weerquote:Op zondag 25 december 2022 01:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja is goed, maakt het herhalen van het liedje in mijn hoofd er niet minder om nu ik weet wie het zingt.
Nog steeds slaapstreams![]()
dat is niet de werkelijkheidquote:Op zondag 25 december 2022 01:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik dacht ik wip nog ff binnen, maar zie dat iedereen al ligt te pitten.
Iedereen Fijne kerstdagen![]()
Er zijn er nog wakker alleen mogen we het weer niet zien.quote:Op zondag 25 december 2022 01:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik dacht ik wip nog ff binnen, maar zie dat iedereen al ligt te pitten.
Iedereen Fijne kerstdagen![]()
jaa de goede pakkenquote:Op zondag 25 december 2022 01:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neeeeee, probeer ik juist te ontwijken.
Is stream 2 ook slaapstream ? ik kan ff niet wisselenquote:Op zondag 25 december 2022 01:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er zijn er nog wakker alleen mogen we het weer niet zien.
Jij ook en de rest ook fijne dagen.
Ff gekeken, ja. Ook slaapstreams. Trusten allen.quote:Op zondag 25 december 2022 02:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Is stream 2 ook slaapstream ? ik kan ff niet wisselen
Trusten ... ik stream nog ff door elders ...quote:Op zondag 25 december 2022 02:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ff gekeken, ja. Ook slaapstreams. Trusten allen.
Die zijn erquote:Op zondag 25 december 2022 02:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Trusten ... ik stream nog ff door elders ...
op 1 ook nog steeds bedden
jaja done ...quote:Op zondag 25 december 2022 02:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die zijn er
https://www.bigbrotherforum.me/index.php
En de nacht verdwijnt...quote:
Oh ik roep naar m'n Google Nest mini: Hé Google, Qmusic Christmas of Sky Christmas en ik hebquote:Op zondag 25 december 2022 01:55 schreef Thorelf het volgende:
[..]
op you tube christmas songs luisteren
10 keer Mariah carey in het uur.quote:Op zondag 25 december 2022 06:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh ik roep naar m'n Google Nest mini: Hé Google, Qmusic Christmas of Sky Christmas en ik heb
24/7 kerstmuziek
Waarom, ze doet niets verkeerds toch?quote:Op zondag 25 december 2022 08:06 schreef Frummelie het volgende:
Ik raak nu al gefrustreerd met Esther in de keuken...
Eric wilde aan de bleekselderij beginnen toen zei Esther eu eu, dat zeg je gewoon niet...quote:Op zondag 25 december 2022 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom, ze doet niets verkeerds toch?
Met die wil ik kerstochtend echt niet beginnen.quote:Op zondag 25 december 2022 08:06 schreef Frummelie het volgende:
Ik raak nu al gefrustreerd met Esther in de keuken...
O die heb ik niet gehoord, heb wel gezien dat ze eric uitlegde hoe hij het moest doenquote:Op zondag 25 december 2022 08:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Eric wilde aan de bleekselderij beginnen toen zei Esther eu eu, dat zeg je gewoon niet...
Dan is gelijk m'n dag verpest..😁😂quote:Op zondag 25 december 2022 08:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Met die wil ik kerstochtend echt niet beginnen.
Fijne kerstdagen hier allemaal 🎅
Ja daarna ging ze uitleggen hoe of wat..😉quote:Op zondag 25 december 2022 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die heb ik niet gehoord, heb wel gezien dat ze eric uitlegde hoe hij het moest doen
Hij kwakt het er ook echt in.quote:Op zondag 25 december 2022 08:27 schreef Frummelie het volgende:
Hoezo met je handen die bakjes vullen...
Het is verschrikkelijkquote:Op zondag 25 december 2022 07:54 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....
Vrolijk kerstfeest...
Omg gaat Eric serieus z'n pak uit het jaar kruik aantrekken..... ja dus...😂
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |