Waarom, ze doet niets verkeerds toch?quote:Op zondag 25 december 2022 08:06 schreef Frummelie het volgende:
Ik raak nu al gefrustreerd met Esther in de keuken...
Eric wilde aan de bleekselderij beginnen toen zei Esther eu eu, dat zeg je gewoon niet...quote:Op zondag 25 december 2022 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom, ze doet niets verkeerds toch?
Met die wil ik kerstochtend echt niet beginnen.quote:Op zondag 25 december 2022 08:06 schreef Frummelie het volgende:
Ik raak nu al gefrustreerd met Esther in de keuken...
O die heb ik niet gehoord, heb wel gezien dat ze eric uitlegde hoe hij het moest doenquote:Op zondag 25 december 2022 08:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Eric wilde aan de bleekselderij beginnen toen zei Esther eu eu, dat zeg je gewoon niet...
Dan is gelijk m'n dag verpest..😁😂quote:Op zondag 25 december 2022 08:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Met die wil ik kerstochtend echt niet beginnen.
Fijne kerstdagen hier allemaal 🎅
Ja daarna ging ze uitleggen hoe of wat..😉quote:Op zondag 25 december 2022 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die heb ik niet gehoord, heb wel gezien dat ze eric uitlegde hoe hij het moest doen
Hij kwakt het er ook echt in.quote:Op zondag 25 december 2022 08:27 schreef Frummelie het volgende:
Hoezo met je handen die bakjes vullen...
Het is verschrikkelijkquote:Op zondag 25 december 2022 07:54 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....
Vrolijk kerstfeest...
Omg gaat Eric serieus z'n pak uit het jaar kruik aantrekken..... ja dus...😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |