Met het rokje niks mis, met Kenzy niks mis. Met Kenzy én het rokje samen is wat mij betreft veel misquote:
Ja vervelend voor haarquote:Op zondag 25 december 2022 09:47 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ach de lieverd en dat tijdens Kerst.
Laat hem niet glippen, anders is hij voor de kippen zal isaac wel denken en houdt zijn zaadstaaf goed vastquote:
Vanaf de voorkant gezien is het nog erger, ik snap niet dat niemand in de loods tegen haar zegt dat dit echt niet kan. Dat ze dit zelf niet zietquote:Op zondag 25 december 2022 09:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Met het rokje niks mis, met Kenzy niks mis. Met Kenzy én het rokje samen is wat mij betreft veel mis
Praaachtig.quote:Op zondag 25 december 2022 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanaf de voorkant gezien is het nog erger, ik snap niet dat niemand in de loods tegen haar zegt dat dit echt niet kan. Dat ze dit zelf niet ziet
Eerlijk is eerlijk,het ziet er prima uit.quote:
Uhu,Brood, afbakbroodjes, wraps en een fruitslade maar die zie ik nog niet op de tafel staanquote:Op zondag 25 december 2022 09:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk,het ziet er prima uit.
Geserveerd in glaasjes,Erik staat er net voor.quote:Op zondag 25 december 2022 09:59 schreef Loveable het volgende:
[..]
Uhu,Brood, afbakbroodjes, wraps en een fruitslade maar die zie ik nog niet op de tafel staan
Of zit dat in die metalen kom?
Jij ook leafste.quote:
Hoelaat gaat hij naar de begrafenis?quote:Op zondag 25 december 2022 10:02 schreef pingu66 het volgende:
Gert Jan gaat weer los. " we mogen niks meer zeggen in Nederland"
quote:
Die zat nog in haar kofferquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |