Meer dan 1½ uur over een fruitsalade doen met z'n 2en is ook een nieuw wereld recordquote:Op zondag 25 december 2022 09:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Esther en Eric waren er zo rond 08.00 uur.
quote:Op zondag 25 december 2022 09:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Meer dan 1½ uur over een fruitsalade doen met z'n 2en is ook een nieuw wereld record
Ongelofelijk dat gepiel, ik krijg er de kriebels van.quote:Op zondag 25 december 2022 09:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Meer dan 1½ uur over een fruitsalade doen met z'n 2en is ook een nieuw wereld record
Ik heb het ook niet eerder gezien.quote:Op zondag 25 december 2022 09:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
oke, ik dacht dat het iets minder geel was maar ik vind het raar hoor, piccalilly op een wrap
Jaaaaquote:Op zondag 25 december 2022 09:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Straks eliminatie.quote:Op zondag 25 december 2022 09:24 schreef Dotteke het volgende:
Ze doen er wel moeite voor
De komende twee dagen zal het wel vrede zijn in de loods,
Dat zou wel heel mooi zijnquote:
De kers op de taa,euh fruitsalade.quote:
Moet ze tegen GJ zeggenquote:Op zondag 25 december 2022 09:25 schreef Dotteke het volgende:
Wat een liefde allemaal zegt Babette Het kan gewoon allemaal
Zelfs Ciano is bezig.quote:
Erik en JW gaan iets spelletjesachtig doen volgens mij.quote:Op zondag 25 december 2022 09:35 schreef Loveable het volgende:
Wat gaan ze vandaag allemaal doen, behalve eten eten en nog meer eten en film avond?
Ah ok..quote:Op zondag 25 december 2022 09:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Erik en JW gaan iets spelletjesachtig doen volgens mij.
Staat genoteerdquote:Op zondag 25 december 2022 09:38 schreef Seattle het volgende:
Vrolijk Kerstfeest. Ik ga 2 dagen lang alleen maar aardige dingen zeggen over mensen in de loods
Jij ook fijne dagen.quote:Op zondag 25 december 2022 09:38 schreef Seattle het volgende:
Vrolijk Kerstfeest. Ik ga 2 dagen lang alleen maar aardige dingen zeggen over mensen in de loods
Wanneer krijgen we de kerstuitvoering, en de ballet uitvoering van Eunige dan te zienquote:Op zondag 25 december 2022 09:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Erik en JW gaan iets spelletjesachtig doen volgens mij.
Die broek thoughquote:Op zondag 25 december 2022 09:39 schreef Seattle het volgende:
Erik ziet er netjes uit en Esther is goed bezig geweest. Lekker hoor, fruit salade
Kerst toneel stuk is al geweest eergisterenquote:Op zondag 25 december 2022 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we de kerstuitvoering, en de ballet uitvoering van Eunige dan te zien
In 1980 zeker niet.quote:
Oquote:Op zondag 25 december 2022 09:40 schreef Loveable het volgende:
[..]
Kerst toneel stuk is al geweest eergisteren
Er is een filmpje vanquote:Op zondag 25 december 2022 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Owat jammer dat ik die gemist heb
![]()
Zag ze wel bezig even maar dacht dat ze aan het oefenen waren
Kenzy voelt zich er lekker in en dan kan het altijdquote:Op zondag 25 december 2022 09:42 schreef Dotteke het volgende:
O dat rokje van Kenzy dat kan toch echt niet.
Maar is toch ook gewoon niet de goede maat? Lijkt 10x te groot.quote:
Mexx voelt zich lekker in een string. Misschien kan ze zo aan de kersttafel gaan zittenquote:Op zondag 25 december 2022 09:43 schreef Seattle het volgende:
[..]
Kenzy voelt zich er lekker in en dan kan het altijd
Staat vast wel een filmpje in het filmpjes topicquote:Op zondag 25 december 2022 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Owat jammer dat ik die gemist heb
![]()
Zag ze wel bezig even maar dacht dat ze aan het oefenen waren
In een blouse gaat ze zweten.quote:Op zondag 25 december 2022 09:44 schreef engine het volgende:
[..]
Mexx voelt zich lekker in een string. Misschien kan ze zo aan de kersttafel gaan zitten
Geen probleem. Het is 2022. Jonge meiden lenen elkaars satisfyer uit. In mijn tijd (jaren 90, early 00) ondenkbaar, maaaaar… eerlijk is eerlijk, de satisfyer bestond nog niet. Misschien hadden we hem toen graag gedeeld.quote:Op zondag 25 december 2022 09:44 schreef engine het volgende:
[..]
Mexx voelt zich lekker in een string. Misschien kan ze zo aan de kersttafel gaan zitten
quote:Op zondag 25 december 2022 09:46 schreef Seattle het volgende:
[..]
Geen probleem. Het is 2022. Jonge meiden lenen elkaars satisfyer uit. In mijn tijd (jaren 90, early 00) ondenkbaar, maaaaar… eerlijk is eerlijk, de satisfyer bestond nog niet. Misschien hadden we hem toen graag gedeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |