JW ziet wel wat in Wendy volgens mij.quote:Op zondag 25 december 2022 08:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hij zei ook wat tegen haar maar kon het niet verstaan maar het was volgens mij geen kerstwens
Het is hetzelfde als leven in een gezin. Iedere bacterie is allang met elkaar gedeeld.quote:
Stream 2 zijn Janet en JW druk met een zwart kleed over de tafel te doen die ze rond de kerstboom hebben gezetquote:Op zondag 25 december 2022 08:51 schreef Chanel5 het volgende:
ho maar, we hebben nu genoeg gezien van het druiven snijden
"Wat zit je haar leuk" 😉quote:Op zondag 25 december 2022 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kon het ook niet verstaan maar het leek er wel op dat hij ook wat zei.
Het ziet er naar uit dat we de hele dag keukenstreams gaan krijgen.quote:Op zondag 25 december 2022 08:55 schreef Moeraskat het volgende:
Gaan ze nu al ragout maken?
Moet er niet aan denken dat ik dat zou moeten eten als ontbijt
Hebben ze gisteren gehad,smaakte naar snot zei Zoe.quote:Op zondag 25 december 2022 08:55 schreef Moeraskat het volgende:
Gaan ze nu al ragout maken?
Moet er niet aan denken dat ik dat zou moeten eten als ontbijt
quote:Op zondag 25 december 2022 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat we de hele dag keukenstreams gaan krijgen.
In ieder geval van de Fruit cocktail, dat gaat nog wel effe duren...quote:Op zondag 25 december 2022 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat we de hele dag keukenstreams gaan krijgen.
Als het goed is begonnen ze om 7.30 uur.quote:Op zondag 25 december 2022 09:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
In ieder geval van de Fruit cocktail, dat gaat nog wel effe duren...
Esther en Eric waren er zo rond 08.00 uur.quote:Op zondag 25 december 2022 09:06 schreef pingu66 het volgende:
Schiet lekker op zo die fruitsalade...("ik kan heel snel werken")
[..]
Als het goed is begonnen ze om 7.30 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |