Dat Mexx niet steeds door mensen heen moet praten als iemand z’n verhaal doet met “oh ja maar dat heb ik ook want…. Blablabla”quote:
Denk dat ze haar tranen inhoud. Ze zei dat ze 1300euro heeft en 1000 huur en dat ze dat verkeerd had ingeschatquote:Op zondag 25 december 2022 10:51 schreef Dotteke het volgende:
MExx zit er bij alsof het haar niet boeit
Hij kan wel wijze dingen zeggenquote:Op zondag 25 december 2022 10:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat Mexx niet steeds door mensen heen moet praten als iemand z’n verhaal doet met “oh ja maar dat heb ik ook want…. Blablabla”
Dat ze mensen soms hun verhaal moet laten doen en actief luisteren. Dat hij dat ook heeft moeten leren
Het is teveel om ineens te veranderen. Mexx komt van een heel ander punt.quote:Op zondag 25 december 2022 10:53 schreef freaky40 het volgende:
Het komt je niet aanwaaien...wat een wijze dooddoeners van Martin, lachwekkend.
Wauw, dat is duur.quote:Op zondag 25 december 2022 10:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Denk dat ze haar tranen inhoud. Ze zei dat ze 1300euro heeft en 1000 huur en dat ze dat verkeerd had ingeschat
Ja, alleen draaft hij nou door. En dat helpt nietquote:
Klopt geen zak van.quote:Op zondag 25 december 2022 10:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Denk dat ze haar tranen inhoud. Ze zei dat ze 1300euro heeft en 1000 huur en dat ze dat verkeerd had ingeschat
Jaquote:Op zondag 25 december 2022 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, dat is duur.
Ergens doet ze iets niet goed.
Ja die heeft geen zin in zijn gezeik op kerstochtendquote:Op zondag 25 december 2022 10:55 schreef Dotteke het volgende:
Mexx luistert niet goed wat Martin zegt
z’n boodschap was goed en heeft het beste met haar voor. Maar het is teveel denk ik.quote:Op zondag 25 december 2022 10:55 schreef Dotteke het volgende:
Mexx luistert niet goed wat Martin zegt
quote:Op zondag 25 december 2022 10:56 schreef freaky40 het volgende:
Ach man het is allemaal gelul. Die Mexx moet nu iets aan gaan nemen iemand die met zijn blote boddy op een rodeostier zit? Wat een idioot.
Ze snapt er niet veel vanquote:Op zondag 25 december 2022 10:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
z’n boodschap was goed en heeft het beste met haar voor. Maar het is teveel denk ik.
Mattin ziet er dan ook shabby uit.quote:
Trouwen in het buitenland in een heel dure jurk en dan wonen in een groot huis met 3 kinderen.quote:Op zondag 25 december 2022 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze snapt er niet veel van
Ze zei nog, ik ga liever bij jou wonen en dat ik ¤500 moet betalen dan dat ik ¤300 in een studentenhuis moet betalen
Ik denk ook wel dat het vrij spannend is voor iemand zoals Mexx om de grote stad in te gaan, weg uit Brabant, studeren in Utrecht en dan in een studentenhuis.quote:Op zondag 25 december 2022 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze snapt er niet veel van
Ze zei nog, ik ga liever bij jou wonen en dat ik ¤500 moet betalen dan dat ik ¤300 in een studentenhuis moet betalen
5000 kost de jurk zei zequote:Op zondag 25 december 2022 11:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Trouwen in het buitenland in een heel dure jurk en dan wonen in een groot huis met 3 kinderen.
Proest.quote:
Maar er verder niets voor willen doen, het moet haar wel aan komen waaienquote:Op zondag 25 december 2022 11:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Trouwen in het buitenland in een heel dure jurk en dan wonen in een groot huis met 3 kinderen.
Niks,mooi dat ze dromen heeft.quote:
Maar ze hoeft niet in een studentenhuis. Martin gaf wat voorbeeldenquote:Op zondag 25 december 2022 11:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat het vrij spannend is voor iemand zoals Mexx om de grote stad in te gaan, weg uit Brabant, studeren in Utrecht en dan in een studentenhuis.
Ik zou haar aanmelden bij Vindicat.quote:Op zondag 25 december 2022 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze hoeft niet in een studentenhuis. Martin gaf wat voorbeelden
Ja kloptquote:Op zondag 25 december 2022 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze hoeft niet in een studentenhuis. Martin gaf wat voorbeelden
Ik denk dat ze genoeg zelfkennis heeft en weet dat ze het niet kanquote:Op zondag 25 december 2022 11:04 schreef FreshFruit het volgende:
Mijn vermoeden is dat ze helemaal niet wil studeren.
Martin vergeet ook even dat dat niet allemaal gratis is.quote:Op zondag 25 december 2022 11:04 schreef FreshFruit het volgende:
Mijn vermoeden is dat ze helemaal niet wil studeren.
Maximaal bij lenen genot.quote:Op zondag 25 december 2022 11:06 schreef engine het volgende:
[..]
Martin vergeet ook even dat dat niet allemaal gratis is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |