Volgens Strava 48 minuten, maar ik heb nog nooit een prestatieloop gedaan op 10km.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:53 schreef Szura het volgende:
Hank Schrader mag wel oprotten met z’n zenuwachtige gedoe
Die werd ook door een nazi te grazen genomen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:53 schreef Szura het volgende:
Hank Schrader mag wel oprotten met z’n zenuwachtige gedoe
Dat is niet misselijk maat. Misschien leuk om een keer een halve marathon wedstrijd te lopen onder de twee uurquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens Strava 48 minuten, maar ik heb nog nooit een prestatieloop gedaan op 10km.
170!quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jaaaaren geleden maakte hij het Mike erg lastig in de 1e/2e ronde, volgens mij(?). Verder kan die man niets, nee.
Al gedaan in november! 1h50, en dat was met name omdat de laatste drie kilometers niet meer gingen. De eerste achttien gingen binnen een anderhalf uur maar toen was de koek op en werd het strompelen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat is niet misselijk maat. Misschien leuk om een keer een halve marathon wedstrijd te lopen onder de twee uur
Goenavund Zorroquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:01 schreef Zorro het volgende:
Goedenavond allen!
Ik zie dat dit gespeeld is.
Maar niet op het PDC WK humquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, goed. Maar dat lukt zelfs mij regelmatig. En ik kan er al helemaal geen hout van.
Poh, petje af.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Al gedaan in november! 1h50, en dat was met name omdat de laatste drie kilometers niet meer gingen. De eerste achttien gingen binnen een anderhalf uur maar toen was de koek op en werd het strompelen.
In april de hele! (Van Rotterdam)
Ik zit op 46 minuten, maar dat was wel een prestatieloop. Dan zal jij ook wel zoiets lopen. Goed bezig!quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens Strava 48 minuten, maar ik heb nog nooit een prestatieloop gedaan op 10km.
Ik drink een kwartiertje per biertje.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik zit op 46 minuten, maar dat was wel een prestatieloop. Dan zal jij ook wel zoiets lopen. Goed bezig!
Hallo Skiete Sjoerd.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Al gedaan in november! 1h50, en dat was met name omdat de laatste drie kilometers niet meer gingen. De eerste achttien gingen binnen een anderhalf uur maar toen was de koek op en werd het strompelen.
In april de hele! (Van Rotterdam)
Als een zak aardappelen naar de hoek.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staan wij allemaal achter Andries Noppert?
quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:05 schreef Zipportal het volgende:
Jumbo Joure wenst Noppert veel succes.
Noppert is te saai om een mening over te vormen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staan wij allemaal achter Andries Noppert?
Café de Stam is "grutsk" op onze Dannyquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:05 schreef Zipportal het volgende:
Jumbo Joure wenst Noppert veel succes.
quote:"The battle of the Martins"
Diepte-interview met een voetballer die geen minuut op het WK heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
James Maddison uit een biertafel geplukt om bij tante Emma te komen zitten.
Dubbels op een bidon schrijven genot.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Frans Hoek heeft ingezet op Noppert.
Wisten jullie dat hij ze niet ‘darters’ maar ‘ocheplayers’ noemt?
Southgate is een teringlijerquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:12 schreef BB-King het volgende:
[..]
Diepte-interview met een voetballer die geen minuut op het WK heeft gespeeld.
Annemarie zit er alleen maar omdat ze een kut heeftquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Annemarie heeft het moeilijk omdat Sluiter met ''maar'' komt .
Hoe kijk jij darts? Viaplay troep?quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:13 schreef monkyyy het volgende:
Medvedev is een walgelijk kereltje, een soort Gargamel.
Frans Hoek heeft alle darters naar Nederland laten vliegen om vijf pijlen te gooien, om wetenschappelijk te bepalen wie het beste dubbels kan gooien.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dubbels op een bidon schrijven genot.
En iets ''gezelligs'' acteert .quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:13 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Annemarie zit er alleen maar omdat ze een kut heeft
Ja, heb het gratis bij m'n mobiele aboquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoe kijk jij darts? Viaplay troep?
FRENCH CORNERED.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Frans Hoek heeft alle darters naar Nederland laten vliegen om vijf pijlen te gooien, om wetenschappelijk te bepalen wie het beste dubbels kan gooien.
Ja.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:15 schreef BB-King het volgende:
Wordt het vandaag Danny Toppert of Danny Floppert?
Zeg het maar jongens.
Ik vind die Marcel Meijer act niet gezellig.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En iets ''gezelligs'' acteert .
Directeurtjes (die denken dat iedereen een hersenloze amoebe is ) welquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:15 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik vind die Marcel Meijer act niet gezellig.
Dat heb ik vorig jaar ook gedaan. Hangt er vandaag de dag nog net zo bij als toen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:16 schreef onlogisch het volgende:
Net even wat dartspullen aangeschaft. In huize onlo wordt morgen het bord weer opgehangen. Gewoon lekker tokkie, in de woonkamer
Wij verwachten wel picsquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:16 schreef onlogisch het volgende:
Net even wat dartspullen aangeschaft. In huize onlo wordt morgen het bord weer opgehangen. Gewoon lekker tokkie, in de woonkamer
Lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:16 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb een Ichnusa Birra de Sardena
Dit ter informatie
Toppert, maakt gehakt van die Canadeesquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:15 schreef BB-King het volgende:
Wordt het vandaag Danny Toppert of Danny Floppert?
Zeg het maar jongens.
Ik had een alcoholvrije Grolschquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker
Ik een alcoholvrije Weihenstephaner
Hippe keuze. Ik een koude doorsnee-pils.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:16 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb een Ichnusa Birra de Sardena
Dit ter informatie
Zat in mijn kerstpakket om heel eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:19 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hippe keuze. Ik een koude doorsnee-pils.
In bed is hij niet de bottom maar de toppertquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind de homograpjes over Noppert altijd iets treurigs hebben. Ter info
Dat mag.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:20 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb een mening over alcoholvrij bier.
Hoi Youpquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:20 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb een mening over alcoholvrij bier.
Is hij een homo?quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
+ emmer plamuur van de Praxis?quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:16 schreef onlogisch het volgende:
Ik laat het in dit geval aan jou over om daar een mening over te vormen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In bed is hij niet de bottom maar de toppert
Kan dat dan wel?
quote:
Welkom!quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hallo allemaal, ik kijk nu ook
Nee, dit kan niet.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In bed is hij niet de bottom maar de toppert
Kan dat dan wel?
Welkom in dit warme bad! (en het pierenbadje waar onlogisch in speelt)quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hallo allemaal, ik kijk nu ook
Wie?quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schinlder heeft net gewonnen op zijn stream.
Aldus een homo.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2022 00:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is wel de knapste. Ondanks zijn extreem kalende kruin.
Dat moet hij weten.quote:
Dank. Had nog een kerstborrel maar vond het daar wel leuk geweest. Ik miste toch het warme bad.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Welkom in dit warme bad! (en het pierenbadje waar onlogisch in speelt)
Erg jammer dat er weer een persoonlijke sneer aan te pas moet komen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Welkom in dit warme bad! (en het pierenbadje waar onlogisch in speelt)
Wel grappig maar wat is het doel? Minder pijlen die via de eigen pijl op de grond pleuren?quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:19 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb een hekel aan draaiende flights
Niet zo erg als trilpijlen maar toch
Je hoeft niet homo te zijn om de schoonheid van een man te kunnen waarderenquote:
Experiment van @mengelequote:Op vrijdag 23 december 2022 21:24 schreef Zipportal het volgende:
Cameron worpt net als Lukeman. @:neef_wuppie
Ik dacht dat het idee was dat flights van de ene en andere pijl minder "last" hebben van elkaar bij contact. Dus minder afzwaaiers of bouncers als je een andere pijl raaktquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:24 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Wel grappig maar wat is het doel? Minder pijlen die via de eigen pijl op de grond pleuren?
Zijn broer schijnt wel succes te hebben als filmregisseur.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:24 schreef TargaFlorio het volgende:
Cameron is wel afgezakt zeg, van prime minister naar darter.
£55-60 voor 1 sessiequote:Op vrijdag 23 december 2022 21:24 schreef Gehrman het volgende:
Wat kost een kaartje om daar te zijn?
“De schoonheid van een man”quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hoeft niet homo te zijn om de schoonheid van een man te kunnen waarderen
(Bij darten is dat überhaupt zo goed als onmogelijk, maar ach)
Dat ie net in de douche is geweestquote:
Ahum Steve Beaton?quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Regisseur houdt van fisten.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
vertraagde herhalingen van een gebald vuistje
Waarom ben jij weer modquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik dacht dat het idee was dat flights van de ene en andere pijl minder "last" hebben van elkaar bij contact. Dus minder afzwaaiers of bouncers als je een andere pijl raakt
Ja want DRT is een enorm werkquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat mij gevraagd werd effe bij te springen
quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee maar het is op zich wel handig dat er een blauwe aanwezig is in noodgevallenquote:
Tweetrapsdart denk ikquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo zitten die flights los? Zo kun je toch nooit een stabiele vlucht krijgen?
Ze zitten niet los in de shaft geloof ik, is gewoon een ander systeemquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo zitten die flights los? Zo kun je toch nooit een stabiele vlucht krijgen?
User @fetX gaat 28 december uit m’n hoofd.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:28 schreef Machielovic het volgende:
Is de Fok!Er die naar Alexandra Palace ging al gespot?
Bijzonder...quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, heb het gratis bij m'n mobiele abo
Ik had user @fetX meer in ons warme bad verwacht.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
User @:fetx gaat 28 december uit m’n hoofd.
Nee maar kijk hoe die draaien. zo stuur je zo'n pijl toch niet?quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze zitten niet los in de shaft geloof ik, is gewoon een ander systeem
Ja dit is erg jammer.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had user @:fetx meer in ons warme bad verwacht.
Ook erg jammer dat we user @maxi-mus niet op een dagelijkse basis hier mogen aantreffen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had user @:fetx meer in ons warme bad verwacht.
LEO IS ER OOK ALLENquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:30 schreef leolinedance het volgende:
Ik ga nu kijken!! Hoe gaat het met Noppert?
Heeft nog geen penalty gestopt...quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:30 schreef leolinedance het volgende:
Eerste set gewonnen met een gemiddelde van 101.57quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:30 schreef leolinedance het volgende:
Ja jammerquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook erg jammer dat we user @:maxi-mus niet op een dagelijkse basis hier mogen aantreffen.
Voor Tag is het jammer dat ze niet spelen op 1e en 2e kerstdag anders lekker 200% uitbetaald krijgen.quote:
Als je maar van mijn posts afblijft, vuile klootzak.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee maar het is op zich wel handig dat er een blauwe aanwezig is in noodgevallen
Dus eik verandert er niks behalve de kleur van mn username
Sow!quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:31 schreef BB-King het volgende:
[..]
Eerste set gewonnen met een gemiddelde van 101.57
Users die met een hoop bombarie op anoniem willen gaan en vervolgens met hangende pootjes weer terugkomen kan ik niet meer serieus nemen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook erg jammer dat we user @:maxi-mus niet op een dagelijkse basis hier mogen aantreffen.
Croissantjes dip ik liever in de pindasausquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:31 schreef Zipportal het volgende:
Zitten de croissantjes met mayo al in de magnetron? @:van_poppel #dtv
Daar heb je zelf de meeste invloed opquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:32 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als je maar van mijn posts afblijft, vuile klootzak.
quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Croissantjes dip ik liever in de pindasaus
Vorig jaar de helft van de nostra gemist omdat ie zo geband als een aap was.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Users die met een hoop bombarie op anoniem willen gaan en vervolgens met hangende pootjes weer terugkomen kan ik niet meer serieus nemen.
Wel een leuke user, dat wel.
[..]
Appelmoes een optie?quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Doe niet zo goor.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
Ojaquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vorig jaar de helft van de nostra gemist omdat ie zo geband als een aap was.
@Van_Poppel is een dipperquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:31 schreef Zipportal het volgende:
Zitten de croissantjes met mayo al in de magnetron? @:van_poppel #dtv
quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar heb je zelf de meeste invloed op
Gecombineerd met dippen in de smeerkaas?quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De nieuwe oliebol mayo is uit. @Zipportalquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Al gezien.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:36 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De nieuwe oliebol mayo is uit. @:Zipportal
Denk je wel aan je gezondheid?quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:35 schreef monkyyy het volgende:
Speciaal omdat er een Fries op het podium staat ga ik een stukje Fryske sûkerbôle eten. Hopelijk helpt dat.
Viaplay opzeggenquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:36 schreef leolinedance het volgende:
Jongens ik ben ontevreden over KPN glasvezel. Viaplay blijft af en toe haperen. Hoe ga ik dit oplossen?
Moet zij weten.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Denk je wel aan je gezondheid?
Ziggo nemen en zappen naar kanaal 200.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:36 schreef leolinedance het volgende:
Jongens ik ben ontevreden over KPN glasvezel. Viaplay blijft af en toe haperen. Hoe ga ik dit oplossen?
Dat heeft niks met glasvezel te maken maat.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:36 schreef leolinedance het volgende:
Bombrief naar het hoofdkantoor.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:36 schreef leolinedance het volgende:
Dinsdagavond FEBO dus?quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:35 schreef monkyyy het volgende:
Speciaal omdat er een Fries op het podium staat ga ik een stukje Fryske sûkerbôle eten. Hopelijk helpt dat.
Volgens MyFitnessPal heb ik vandaag nog maar 1375 kcal gegeten dus komt goedquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Denk je wel aan je gezondheid?
Viastront eruit stampen. Aan KPN ligt het niet want Sky stream doet het daar prima opquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:36 schreef leolinedance het volgende:
Met ADSL via KPN was er niets aan het handje, en glasvezel zou veel sneller moeten zijn. Boel straks maar eens resetten na deze match.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat heeft niks met glasvezel te maken maat.
Geniet er lekker van.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Volgens MyFitnessPal heb ik vandaag nog maar 1375 kcal gegeten dus komt goed
Ik snap nooit zo goed hoe mensen dat kunnenquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hoeveel is een kapsalon?quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
1184 volgens googlequote:
Waar kijk je op? Is dat veranderd t.o.v. je vorige aanbieder?quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:36 schreef leolinedance het volgende:
Caloriearm voedsel eten, en veel water drinken. Er is meer mogelijk dan je denktquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed hoe mensen dat kunnen
Al ben ik een man en moet ik dus meer kcals maar toch
Ik heb vanavond deze klaar gemaakt. Die is slechts 675quote:
Geen probleem met de stream. Viaplayquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:36 schreef leolinedance het volgende:
Ik hoop dat ie gesmaakt heeft.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb vanavond deze klaar gemaakt. Die is slechts 675
https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R1188845/patatje-kapsalon
35 gram vet goeie genadequote:Op vrijdag 23 december 2022 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee zelfde, chromecast via wifi met TP-Link mesh netwerk.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar kijk je op? Is dat veranderd t.o.v. je vorige aanbieder?
Die kun je eenvoudig om de tuin leiden natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Bewegenquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgend jaar maar eens werk maken van wat kilootjes kwijt rakenHeb alleen nog niet echt een plan
Zelf vers gemaakt? Of een bouwpakket van de AH?quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zou er alleen wel patat doorheen doen ipv friet.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:42 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Die kun je eenvoudig om de tuin leiden natuurlijk.
Gadverredamme! Met friet overigens ookquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:43 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik zou er alleen wel patat doorheen doen ipv friet.
@Poepz0rquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:43 schreef BB-King het volgende:
Ik heb het vandaag simpel gehouden.
Een broodje saté kroket.
Twee broodjes bitterbal met mayo/curry
Twee zelfgemaakte frikandellen speciaal.
Mijn BMI is in orde.
Erg vreemd. Misschien dat alles resetten helpt. Ik heb alleen een probleem met viaplay als ik via mijn telefoon ( @GGMM ) kijk. Dat is een Xiaomi. Die wordt niet ondersteund door Viaplay en daarmee heb ik haperingen als het volledig scherm is. Wanneer ik op mijn scherm tik, en ik dus de mogelijkheid heb om op pauze te klikken, volume aan te passen etc, dan werkt het wel gewoon vlekkeloosquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee zelfde, chromecast via wifi met TP-Link mesh netwerk.
Komkommer en sla is hetzelfde als een glas water. Ter info.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Smaakte prima
Met tomaat, komkommer en ijsbergsla toch nog soort van gezond bezig.
quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:43 schreef BB-King het volgende:
Een broodje saté kroket.
Mijn BMI is in orde.
Nootjes zijn erg goed voor je. Zolang je maar de ongezouten neemt.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:44 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb alleen nog borrelnootjes op vandaag
De nootjes waren ongezouten. Het jasje daarom heen denk ik nietquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nootjes zijn erg goed voor je. Zolang je maar de ongezouten neemt.
Ja lekker zijn die heaquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De nootjes waren ongezouten. Het jasje daarom heen denk ik niet
Ja, of wat dacht je van Katjang Pedisquote:
Als je dat afwisselt met wat Whiskey niets mis meequote:Op vrijdag 23 december 2022 21:46 schreef onlogisch het volgende:
Ik pak een nieuwe 1,5 liter fles spa rood erbij. Er zijn er al 2 om zeep geholpen vandaag
GENOTquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja, of wat dacht je van Katjang Pedis
quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ook mijn favoriet. Die van de jumbo zijn moker spicy.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Neuh, goed gegeten netquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Vlammetjes al in de airfryer?
Die zijn niet erg goed voor jequote:Op vrijdag 23 december 2022 21:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als je dat afwisselt met wat Whiskey niets mis mee
Ik vreet ze altijd van de AH, die zijn niet echt spicy, tenzij je meteen na het vreten van die dingen je lenzen uitdoet.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:47 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ook mijn favoriet. Die van de jumbo zijn moker spicy.
quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, goed gegeten netmss over een uurtje
Dat gezeik van jou aanhoren ook niet.quote:
Moker spicy valt wel mee. Probeer eens deze! En dan het vocht flink afgieten voordat je de kruiden erbij gooitquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:47 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ook mijn favoriet. Die van de jumbo zijn moker spicy.
Sorry makker. Laten we ons weer op het darts richtenquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat gezeik van jou aanhoren ook niet.
Geeft niet vriendquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry makker. Laten we ons weer op het darts richten
Hoe maak je een frikandel?quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:43 schreef BB-King het volgende:
Een broodje saté kroket.
Mijn BMI is in orde.
Laat een stierenkarkas 3 maanden rotten in de hete zon en maal het dan tot gelei en flikker het in de frituur.quote:
opdonderen. Geen yannick in ons warme bad.quote:
Nu is het winter. Hoe werkt dat dan? #dtvquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laat een stierenkarkas 3 maanden rotten in de hete zon en maal het dan tot gelei en flikker het in de frituur.
Badmeester Flash heeft gelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
opdonderen. Geen yannick in ons warme bad.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laat een stierenkarkas 3 maanden rotten in de hete zon en maal het dan tot gelei en flikker het in de frituur.
Dan doe je dat op zolder onder de kweeklampenquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nu is het winter. Hoe werkt dat dan? #dtv
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nu is het winter. Hoe werkt dat dan? #dtv
Men neemt een frikandel uit de vriezer.quote:
Hier opeten of meenemen?quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:55 schreef BB-King het volgende:
[..]
Men neemt een frikandel uit de de vriezer.
Men frituurt deze in de frituurpan.
Men snijdt hem open en spuit mayo/curry erin.
Met als final touch de zelfgesneden uitjes erin.
Voilá.
Bon appetit.
Mercikesquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:55 schreef BB-King het volgende:
[..]
Men neemt een frikandel uit de de vriezer.
Men frituurt deze in de frituurpan.
Men snijdt hem open en spuit mayo/curry erin.
Met als final touch de zelfgesneden uitjes erin.
Voilá.
Bon appetit.
Nu pas present. Sommige vrouwtjes misschien, maar ik heb mij toch een lekkere sportieveling met haar.quote:
Klap in het gezicht van @Wereldgozer ditquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:56 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nu pas present. Sommige vrouwtjes misschien, maar ik heb mij toch een lekkere sportieveling met haar.
Zeer benieuwd wat @Neef_Wuppie hiervan vindt.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:56 schreef leolinedance het volgende:
Ik drink trouwens coca-cola zero sugar cherry, echt een godendrank
Ik heb Whiplash - The Wake Export Stout.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:56 schreef leolinedance het volgende:
I agree. Echt blij dat je die bijna overal kunt krijgen ook.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:56 schreef leolinedance het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |