Hoe maak je een frikandel?quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:43 schreef BB-King het volgende:
Ik heb het vandaag simpel gehouden.
Een broodje saté kroket.
Twee broodjes bitterbal met mayo/curry
Twee zelfgemaakte frikandellen speciaal.
Mijn BMI is in orde.
Laat een stierenkarkas 3 maanden rotten in de hete zon en maal het dan tot gelei en flikker het in de frituur.quote:
opdonderen. Geen yannick in ons warme bad.quote:
Nu is het winter. Hoe werkt dat dan? #dtvquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laat een stierenkarkas 3 maanden rotten in de hete zon en maal het dan tot gelei en flikker het in de frituur.
Badmeester Flash heeft gelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
opdonderen. Geen yannick in ons warme bad.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laat een stierenkarkas 3 maanden rotten in de hete zon en maal het dan tot gelei en flikker het in de frituur.
Dan doe je dat op zolder onder de kweeklampenquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nu is het winter. Hoe werkt dat dan? #dtv
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nu is het winter. Hoe werkt dat dan? #dtv
Men neemt een frikandel uit de vriezer.quote:
Hier opeten of meenemen?quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:55 schreef BB-King het volgende:
[..]
Men neemt een frikandel uit de de vriezer.
Men frituurt deze in de frituurpan.
Men snijdt hem open en spuit mayo/curry erin.
Met als final touch de zelfgesneden uitjes erin.
Voilá.
Bon appetit.
Mercikesquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:55 schreef BB-King het volgende:
[..]
Men neemt een frikandel uit de de vriezer.
Men frituurt deze in de frituurpan.
Men snijdt hem open en spuit mayo/curry erin.
Met als final touch de zelfgesneden uitjes erin.
Voilá.
Bon appetit.
Nu pas present. Sommige vrouwtjes misschien, maar ik heb mij toch een lekkere sportieveling met haar.quote:
Klap in het gezicht van @Wereldgozer ditquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:56 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nu pas present. Sommige vrouwtjes misschien, maar ik heb mij toch een lekkere sportieveling met haar.
Zeer benieuwd wat @Neef_Wuppie hiervan vindt.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:56 schreef leolinedance het volgende:
Ik drink trouwens coca-cola zero sugar cherry, echt een godendrank
Ik heb Whiplash - The Wake Export Stout.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:56 schreef leolinedance het volgende:
Ik drink trouwens coca-cola zero sugar cherry, echt een godendrank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |