En iets ''gezelligs'' acteert .quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:13 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Annemarie zit er alleen maar omdat ze een kut heeft
Ja, heb het gratis bij m'n mobiele aboquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoe kijk jij darts? Viaplay troep?
FRENCH CORNERED.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Frans Hoek heeft alle darters naar Nederland laten vliegen om vijf pijlen te gooien, om wetenschappelijk te bepalen wie het beste dubbels kan gooien.
Ja.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:15 schreef BB-King het volgende:
Wordt het vandaag Danny Toppert of Danny Floppert?
Zeg het maar jongens.
Ik vind die Marcel Meijer act niet gezellig.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En iets ''gezelligs'' acteert .
Directeurtjes (die denken dat iedereen een hersenloze amoebe is ) welquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:15 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik vind die Marcel Meijer act niet gezellig.
Dat heb ik vorig jaar ook gedaan. Hangt er vandaag de dag nog net zo bij als toen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:16 schreef onlogisch het volgende:
Net even wat dartspullen aangeschaft. In huize onlo wordt morgen het bord weer opgehangen. Gewoon lekker tokkie, in de woonkamer
Wij verwachten wel picsquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:16 schreef onlogisch het volgende:
Net even wat dartspullen aangeschaft. In huize onlo wordt morgen het bord weer opgehangen. Gewoon lekker tokkie, in de woonkamer
Lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:16 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb een Ichnusa Birra de Sardena
Dit ter informatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |