Volgens Strava 48 minuten, maar ik heb nog nooit een prestatieloop gedaan op 10km.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:53 schreef Szura het volgende:
Hank Schrader mag wel oprotten met z’n zenuwachtige gedoe
Die werd ook door een nazi te grazen genomen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:53 schreef Szura het volgende:
Hank Schrader mag wel oprotten met z’n zenuwachtige gedoe
Dat is niet misselijk maat. Misschien leuk om een keer een halve marathon wedstrijd te lopen onder de twee uurquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens Strava 48 minuten, maar ik heb nog nooit een prestatieloop gedaan op 10km.
170!quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jaaaaren geleden maakte hij het Mike erg lastig in de 1e/2e ronde, volgens mij(?). Verder kan die man niets, nee.
Al gedaan in november! 1h50, en dat was met name omdat de laatste drie kilometers niet meer gingen. De eerste achttien gingen binnen een anderhalf uur maar toen was de koek op en werd het strompelen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat is niet misselijk maat. Misschien leuk om een keer een halve marathon wedstrijd te lopen onder de twee uur
Goenavund Zorroquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:01 schreef Zorro het volgende:
Goedenavond allen!
Ik zie dat dit gespeeld is.
Maar niet op het PDC WK humquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, goed. Maar dat lukt zelfs mij regelmatig. En ik kan er al helemaal geen hout van.
Poh, petje af.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Al gedaan in november! 1h50, en dat was met name omdat de laatste drie kilometers niet meer gingen. De eerste achttien gingen binnen een anderhalf uur maar toen was de koek op en werd het strompelen.
In april de hele! (Van Rotterdam)
Ik zit op 46 minuten, maar dat was wel een prestatieloop. Dan zal jij ook wel zoiets lopen. Goed bezig!quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens Strava 48 minuten, maar ik heb nog nooit een prestatieloop gedaan op 10km.
Ik drink een kwartiertje per biertje.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik zit op 46 minuten, maar dat was wel een prestatieloop. Dan zal jij ook wel zoiets lopen. Goed bezig!
Hallo Skiete Sjoerd.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Al gedaan in november! 1h50, en dat was met name omdat de laatste drie kilometers niet meer gingen. De eerste achttien gingen binnen een anderhalf uur maar toen was de koek op en werd het strompelen.
In april de hele! (Van Rotterdam)
Als een zak aardappelen naar de hoek.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staan wij allemaal achter Andries Noppert?
quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:05 schreef Zipportal het volgende:
Jumbo Joure wenst Noppert veel succes.
Noppert is te saai om een mening over te vormen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staan wij allemaal achter Andries Noppert?
Café de Stam is "grutsk" op onze Dannyquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:05 schreef Zipportal het volgende:
Jumbo Joure wenst Noppert veel succes.
quote:"The battle of the Martins"
Diepte-interview met een voetballer die geen minuut op het WK heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
James Maddison uit een biertafel geplukt om bij tante Emma te komen zitten.
Dubbels op een bidon schrijven genot.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Frans Hoek heeft ingezet op Noppert.
Wisten jullie dat hij ze niet ‘darters’ maar ‘ocheplayers’ noemt?
Southgate is een teringlijerquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:12 schreef BB-King het volgende:
[..]
Diepte-interview met een voetballer die geen minuut op het WK heeft gespeeld.
Annemarie zit er alleen maar omdat ze een kut heeftquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Annemarie heeft het moeilijk omdat Sluiter met ''maar'' komt .
Hoe kijk jij darts? Viaplay troep?quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:13 schreef monkyyy het volgende:
Medvedev is een walgelijk kereltje, een soort Gargamel.
Frans Hoek heeft alle darters naar Nederland laten vliegen om vijf pijlen te gooien, om wetenschappelijk te bepalen wie het beste dubbels kan gooien.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dubbels op een bidon schrijven genot.
En iets ''gezelligs'' acteert .quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:13 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Annemarie zit er alleen maar omdat ze een kut heeft
Ja, heb het gratis bij m'n mobiele aboquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoe kijk jij darts? Viaplay troep?
FRENCH CORNERED.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Frans Hoek heeft alle darters naar Nederland laten vliegen om vijf pijlen te gooien, om wetenschappelijk te bepalen wie het beste dubbels kan gooien.
Ja.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:15 schreef BB-King het volgende:
Wordt het vandaag Danny Toppert of Danny Floppert?
Zeg het maar jongens.
Ik vind die Marcel Meijer act niet gezellig.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En iets ''gezelligs'' acteert .
Directeurtjes (die denken dat iedereen een hersenloze amoebe is ) welquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:15 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik vind die Marcel Meijer act niet gezellig.
Dat heb ik vorig jaar ook gedaan. Hangt er vandaag de dag nog net zo bij als toen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:16 schreef onlogisch het volgende:
Net even wat dartspullen aangeschaft. In huize onlo wordt morgen het bord weer opgehangen. Gewoon lekker tokkie, in de woonkamer
Wij verwachten wel picsquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:16 schreef onlogisch het volgende:
Net even wat dartspullen aangeschaft. In huize onlo wordt morgen het bord weer opgehangen. Gewoon lekker tokkie, in de woonkamer
Lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:16 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb een Ichnusa Birra de Sardena
Dit ter informatie
Toppert, maakt gehakt van die Canadeesquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:15 schreef BB-King het volgende:
Wordt het vandaag Danny Toppert of Danny Floppert?
Zeg het maar jongens.
Ik had een alcoholvrije Grolschquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker
Ik een alcoholvrije Weihenstephaner
Hippe keuze. Ik een koude doorsnee-pils.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:16 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb een Ichnusa Birra de Sardena
Dit ter informatie
Zat in mijn kerstpakket om heel eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:19 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hippe keuze. Ik een koude doorsnee-pils.
In bed is hij niet de bottom maar de toppertquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind de homograpjes over Noppert altijd iets treurigs hebben. Ter info
Dat mag.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:20 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb een mening over alcoholvrij bier.
Hoi Youpquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:20 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb een mening over alcoholvrij bier.
Is hij een homo?quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
+ emmer plamuur van de Praxis?quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:16 schreef onlogisch het volgende:
Ik laat het in dit geval aan jou over om daar een mening over te vormen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In bed is hij niet de bottom maar de toppert
Kan dat dan wel?
quote:
Welkom!quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hallo allemaal, ik kijk nu ook
Nee, dit kan niet.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In bed is hij niet de bottom maar de toppert
Kan dat dan wel?
Welkom in dit warme bad! (en het pierenbadje waar onlogisch in speelt)quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hallo allemaal, ik kijk nu ook
Wie?quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schinlder heeft net gewonnen op zijn stream.
Aldus een homo.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2022 00:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is wel de knapste. Ondanks zijn extreem kalende kruin.
Dank. Had nog een kerstborrel maar vond het daar wel leuk geweest. Ik miste toch het warme bad.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Welkom in dit warme bad! (en het pierenbadje waar onlogisch in speelt)
Erg jammer dat er weer een persoonlijke sneer aan te pas moet komen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Welkom in dit warme bad! (en het pierenbadje waar onlogisch in speelt)
Wel grappig maar wat is het doel? Minder pijlen die via de eigen pijl op de grond pleuren?quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:19 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb een hekel aan draaiende flights
Niet zo erg als trilpijlen maar toch
Je hoeft niet homo te zijn om de schoonheid van een man te kunnen waarderenquote:
Experiment van @mengelequote:Op vrijdag 23 december 2022 21:24 schreef Zipportal het volgende:
Cameron worpt net als Lukeman. @:neef_wuppie
Ik dacht dat het idee was dat flights van de ene en andere pijl minder "last" hebben van elkaar bij contact. Dus minder afzwaaiers of bouncers als je een andere pijl raaktquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:24 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Wel grappig maar wat is het doel? Minder pijlen die via de eigen pijl op de grond pleuren?
Zijn broer schijnt wel succes te hebben als filmregisseur.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:24 schreef TargaFlorio het volgende:
Cameron is wel afgezakt zeg, van prime minister naar darter.
£55-60 voor 1 sessiequote:Op vrijdag 23 december 2022 21:24 schreef Gehrman het volgende:
Wat kost een kaartje om daar te zijn?
“De schoonheid van een man”quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hoeft niet homo te zijn om de schoonheid van een man te kunnen waarderen
(Bij darten is dat überhaupt zo goed als onmogelijk, maar ach)
Dat ie net in de douche is geweestquote:
Ahum Steve Beaton?quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hoeft niet homo te zijn om de schoonheid van een man te kunnen waarderen
(Bij darten is dat überhaupt zo goed als onmogelijk, maar ach)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |