Nee, dit kan niet.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In bed is hij niet de bottom maar de toppert
Kan dat dan wel?
Welkom in dit warme bad! (en het pierenbadje waar onlogisch in speelt)quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hallo allemaal, ik kijk nu ook
Wie?quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schinlder heeft net gewonnen op zijn stream.
Aldus een homo.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind de homograpjes over Noppert altijd iets treurigs hebben. Ter info
quote:Op donderdag 17 november 2022 00:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is wel de knapste. Ondanks zijn extreem kalende kruin.
Dank. Had nog een kerstborrel maar vond het daar wel leuk geweest. Ik miste toch het warme bad.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Welkom in dit warme bad! (en het pierenbadje waar onlogisch in speelt)
Erg jammer dat er weer een persoonlijke sneer aan te pas moet komen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Welkom in dit warme bad! (en het pierenbadje waar onlogisch in speelt)
Wel grappig maar wat is het doel? Minder pijlen die via de eigen pijl op de grond pleuren?quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:19 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb een hekel aan draaiende flights
Niet zo erg als trilpijlen maar toch
Je hoeft niet homo te zijn om de schoonheid van een man te kunnen waarderenquote:
Experiment van @mengelequote:Op vrijdag 23 december 2022 21:24 schreef Zipportal het volgende:
Cameron worpt net als Lukeman. @:neef_wuppie
Ik dacht dat het idee was dat flights van de ene en andere pijl minder "last" hebben van elkaar bij contact. Dus minder afzwaaiers of bouncers als je een andere pijl raaktquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:24 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Wel grappig maar wat is het doel? Minder pijlen die via de eigen pijl op de grond pleuren?
Zijn broer schijnt wel succes te hebben als filmregisseur.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:24 schreef TargaFlorio het volgende:
Cameron is wel afgezakt zeg, van prime minister naar darter.
Ŗ55-60 voor 1 sessiequote:Op vrijdag 23 december 2022 21:24 schreef Gehrman het volgende:
Wat kost een kaartje om daar te zijn?
“De schoonheid van een man”quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hoeft niet homo te zijn om de schoonheid van een man te kunnen waarderen
(Bij darten is dat überhaupt zo goed als onmogelijk, maar ach)
Dat ie net in de douche is geweestquote:
Ahum Steve Beaton?quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hoeft niet homo te zijn om de schoonheid van een man te kunnen waarderen
(Bij darten is dat überhaupt zo goed als onmogelijk, maar ach)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |