Toppert, maakt gehakt van die Canadeesquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:15 schreef BB-King het volgende:
Wordt het vandaag Danny Toppert of Danny Floppert?
Zeg het maar jongens.
Ik had een alcoholvrije Grolschquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker
Ik een alcoholvrije Weihenstephaner
Hippe keuze. Ik een koude doorsnee-pils.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:16 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb een Ichnusa Birra de Sardena
Dit ter informatie
Zat in mijn kerstpakket om heel eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:19 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hippe keuze. Ik een koude doorsnee-pils.
In bed is hij niet de bottom maar de toppertquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind de homograpjes over Noppert altijd iets treurigs hebben. Ter info
Dat mag.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:20 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb een mening over alcoholvrij bier.
Hoi Youpquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:20 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb een mening over alcoholvrij bier.
Is hij een homo?quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind de homograpjes over Noppert altijd iets treurigs hebben. Ter info
+ emmer plamuur van de Praxis?quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:16 schreef onlogisch het volgende:
Net even wat dartspullen aangeschaft. In huize onlo wordt morgen het bord weer opgehangen. Gewoon lekker tokkie, in de woonkamer
Ik laat het in dit geval aan jou over om daar een mening over te vormen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In bed is hij niet de bottom maar de toppert
Kan dat dan wel?
quote:
Welkom!quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hallo allemaal, ik kijk nu ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |