Regisseur houdt van fisten.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
vertraagde herhalingen van een gebald vuistje

Waarom ben jij weer modquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik dacht dat het idee was dat flights van de ene en andere pijl minder "last" hebben van elkaar bij contact. Dus minder afzwaaiers of bouncers als je een andere pijl raakt

Ja want DRT is een enorm werkquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat mij gevraagd werd effe bij te springen

quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hoeft niet homo te zijn om de schoonheid van een man te kunnen waarderen

Nee maar het is op zich wel handig dat er een blauwe aanwezig is in noodgevallenquote:

Tweetrapsdart denk ikquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo zitten die flights los? Zo kun je toch nooit een stabiele vlucht krijgen?

Ze zitten niet los in de shaft geloof ik, is gewoon een ander systeemquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo zitten die flights los? Zo kun je toch nooit een stabiele vlucht krijgen?

User @fetX gaat 28 december uit m’n hoofd.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:28 schreef Machielovic het volgende:
Is de Fok!Er die naar Alexandra Palace ging al gespot?

Bijzonder...quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hoeft niet homo te zijn om de schoonheid van een man te kunnen waarderen
(Bij darten is dat überhaupt zo goed als onmogelijk, maar ach)

quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, heb het gratis bij m'n mobiele abo

Ik had user @fetX meer in ons warme bad verwacht.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
User @:fetx gaat 28 december uit m’n hoofd.

Nee maar kijk hoe die draaien. zo stuur je zo'n pijl toch niet?quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze zitten niet los in de shaft geloof ik, is gewoon een ander systeem

Ja dit is erg jammer.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had user @:fetx meer in ons warme bad verwacht.

Ook erg jammer dat we user @maxi-mus niet op een dagelijkse basis hier mogen aantreffen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had user @:fetx meer in ons warme bad verwacht.

LEO IS ER OOK ALLENquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:30 schreef leolinedance het volgende:
Ik ga nu kijken!! Hoe gaat het met Noppert?

Heeft nog geen penalty gestopt...quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:30 schreef leolinedance het volgende:

Eerste set gewonnen met een gemiddelde van 101.57quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:30 schreef leolinedance het volgende:

Ja jammerquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook erg jammer dat we user @:maxi-mus niet op een dagelijkse basis hier mogen aantreffen.

Voor Tag is het jammer dat ze niet spelen op 1e en 2e kerstdag anders lekker 200% uitbetaald krijgen.quote:

Als je maar van mijn posts afblijft, vuile klootzak.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee maar het is op zich wel handig dat er een blauwe aanwezig is in noodgevallen
Dus eik verandert er niks behalve de kleur van mn username

Sow!quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:31 schreef BB-King het volgende:
[..]
Eerste set gewonnen met een gemiddelde van 101.57

Users die met een hoop bombarie op anoniem willen gaan en vervolgens met hangende pootjes weer terugkomen kan ik niet meer serieus nemen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook erg jammer dat we user @:maxi-mus niet op een dagelijkse basis hier mogen aantreffen.

Croissantjes dip ik liever in de pindasausquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:31 schreef Zipportal het volgende:
Zitten de croissantjes met mayo al in de magnetron? @:van_poppel #dtv

Daar heb je zelf de meeste invloed opquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:32 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als je maar van mijn posts afblijft, vuile klootzak.

quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Croissantjes dip ik liever in de pindasaus

Vorig jaar de helft van de nostra gemist omdat ie zo geband als een aap was.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Users die met een hoop bombarie op anoniem willen gaan en vervolgens met hangende pootjes weer terugkomen kan ik niet meer serieus nemen.
Wel een leuke user, dat wel.

[..]

Appelmoes een optie?quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]

Doe niet zo goor.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]

[..]

Ojaquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vorig jaar de helft van de nostra gemist omdat ie zo geband als een aap was.

@Van_Poppel is een dipperquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:31 schreef Zipportal het volgende:
Zitten de croissantjes met mayo al in de magnetron? @:van_poppel #dtv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |