quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar heb je zelf de meeste invloed op
Gecombineerd met dippen in de smeerkaas?quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Croissantjes dip ik liever in de pindasaus
De nieuwe oliebol mayo is uit. @Zipportalquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Croissantjes dip ik liever in de pindasaus
Al gezien.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:36 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De nieuwe oliebol mayo is uit. @:Zipportal
Denk je wel aan je gezondheid?quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:35 schreef monkyyy het volgende:
Speciaal omdat er een Fries op het podium staat ga ik een stukje Fryske sûkerbôle eten. Hopelijk helpt dat.
Viaplay opzeggenquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:36 schreef leolinedance het volgende:
Jongens ik ben ontevreden over KPN glasvezel. Viaplay blijft af en toe haperen. Hoe ga ik dit oplossen?
Moet zij weten.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Denk je wel aan je gezondheid?
Ziggo nemen en zappen naar kanaal 200.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:36 schreef leolinedance het volgende:
Jongens ik ben ontevreden over KPN glasvezel. Viaplay blijft af en toe haperen. Hoe ga ik dit oplossen?
Dat heeft niks met glasvezel te maken maat.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:36 schreef leolinedance het volgende:
Bombrief naar het hoofdkantoor.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:36 schreef leolinedance het volgende:
Dinsdagavond FEBO dus?quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:35 schreef monkyyy het volgende:
Speciaal omdat er een Fries op het podium staat ga ik een stukje Fryske sûkerbôle eten. Hopelijk helpt dat.
Volgens MyFitnessPal heb ik vandaag nog maar 1375 kcal gegeten dus komt goedquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Denk je wel aan je gezondheid?
Viastront eruit stampen. Aan KPN ligt het niet want Sky stream doet het daar prima opquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:36 schreef leolinedance het volgende:
Met ADSL via KPN was er niets aan het handje, en glasvezel zou veel sneller moeten zijn. Boel straks maar eens resetten na deze match.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat heeft niks met glasvezel te maken maat.
Geniet er lekker van.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Volgens MyFitnessPal heb ik vandaag nog maar 1375 kcal gegeten dus komt goed
Ik snap nooit zo goed hoe mensen dat kunnenquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hoeveel is een kapsalon?quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
1184 volgens googlequote:
Waar kijk je op? Is dat veranderd t.o.v. je vorige aanbieder?quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:36 schreef leolinedance het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |