Nootjes zijn erg goed voor je. Zolang je maar de ongezouten neemt.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:44 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb alleen nog borrelnootjes op vandaag
De nootjes waren ongezouten. Het jasje daarom heen denk ik nietquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nootjes zijn erg goed voor je. Zolang je maar de ongezouten neemt.
Ja lekker zijn die heaquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De nootjes waren ongezouten. Het jasje daarom heen denk ik niet
Ja, of wat dacht je van Katjang Pedisquote:
Als je dat afwisselt met wat Whiskey niets mis meequote:Op vrijdag 23 december 2022 21:46 schreef onlogisch het volgende:
Ik pak een nieuwe 1,5 liter fles spa rood erbij. Er zijn er al 2 om zeep geholpen vandaag
GENOTquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja, of wat dacht je van Katjang Pedis
quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ook mijn favoriet. Die van de jumbo zijn moker spicy.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Neuh, goed gegeten netquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Vlammetjes al in de airfryer?
Die zijn niet erg goed voor jequote:Op vrijdag 23 december 2022 21:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als je dat afwisselt met wat Whiskey niets mis mee
Ik vreet ze altijd van de AH, die zijn niet echt spicy, tenzij je meteen na het vreten van die dingen je lenzen uitdoet.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:47 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ook mijn favoriet. Die van de jumbo zijn moker spicy.
quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, goed gegeten netmss over een uurtje
Dat gezeik van jou aanhoren ook niet.quote:
Moker spicy valt wel mee. Probeer eens deze! En dan het vocht flink afgieten voordat je de kruiden erbij gooitquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:47 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ook mijn favoriet. Die van de jumbo zijn moker spicy.
Sorry makker. Laten we ons weer op het darts richtenquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat gezeik van jou aanhoren ook niet.
Geeft niet vriendquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry makker. Laten we ons weer op het darts richten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |