Er moet wel brood op de plank komen hé.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar
Hoe zit het eigenlijk met de pauzes in de langere formats? Toch niet ook na 1 en na 2 sets?
Oh, ok.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:56 schreef KingRoland het volgende:
Blijkbaar zijn bepaalde users blind maar ik zeg net
IK BEN ER
Alle Aziaten liggen er al uit hoor.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:56 schreef KingRoland het volgende:
IK BEN ER
JEZUS LEUK MEIDquote:Op woensdag 21 december 2022 21:56 schreef KingRoland het volgende:
IK BEN ER
Genot.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We gaan lekker snel door naar vGerwen
Welkom!quote:Op woensdag 21 december 2022 21:56 schreef KingRoland het volgende:
IK BEN ER
En dat allemaal sinds @Tagliano weer DRT mod is.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:57 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben een tevreden mens
Dank allen. Wat een warm bad in darts
Nouja, morgen weer eens kans.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:56 schreef KingRoland het volgende:
IK BEN ER
Jammerquote:Op woensdag 21 december 2022 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alle Aziaten liggen er al uit hoor.
Dit ervaar ik ook makker. Erg fijn.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:57 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben een tevreden mens
Dank allen. Wat een warm bad in darts
Alsof je knopjes nodig hebt om DRT te moddenquote:Op woensdag 21 december 2022 21:59 schreef Coco het volgende:
@:tagliano weet je nog wat alle knopjes doen?
Het gezweet van Mervyn King veroorzaakt een enkele keer een tsunami.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jammer
Welke van deze overgebleven darters heeft een band met azië?
Alleen voor @onlogischquote:Op woensdag 21 december 2022 21:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alsof je knopjes nodig hebt om DRT te modden
In mijn herinnering zit dat het alleen niet op het openbare deel van het forum mochtquote:Op woensdag 21 december 2022 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu kan Tagliano geen streamlinks meer delen
Komt er dan een DRT aanmeldtopic?quote:Op woensdag 21 december 2022 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In mijn herinnering zit dat het alleen niet op het openbare deel van het forum mocht
Dus dat wordt mijn beleidslijn de komende week
Excuus, ik ben in een rebelse bui.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat je zulk gedrag tentoonspreidt makker. Dit is echt nergens voor nodig.
oh ja notes. Mijn laatste terechte is al bijna 6 jaar oudquote:
Voor een nieuwe DRT mod bedoel je?quote:Op woensdag 21 december 2022 22:00 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Komt er dan een DRT aanmeldtopic?
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Afgelopen jaar in een urn gestopt
Ik voel mij geroepen.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor een nieuwe DRT mod bedoel je?
Wat mij betreft prima, beetje nieuwe aanwas is altijd leuk
@wimderonquote:Op woensdag 21 december 2022 22:01 schreef gniffie het volgende:
Wie heeft die goden gif van Marcel Mijer en Home Alone
nee, voor toegang tot DRT. Net zoals het KPD aanmeldtopicquote:Op woensdag 21 december 2022 22:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
@Alaphilippe_quote:Op woensdag 21 december 2022 22:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh zoquote:Op woensdag 21 december 2022 22:02 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
nee, voor toegang tot DRT. Net zoals het KPD aanmeldtopic
Ik heb wel dezequote:Op woensdag 21 december 2022 22:01 schreef gniffie het volgende:
Wie heeft die goden gif van Marcel Mijer en Home Alone
Held!quote:Op woensdag 21 december 2022 22:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja nee, logisch. Maar toen ik 'm mest uitleggen was de lol er wel afquote:Op woensdag 21 december 2022 22:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh zo
Nee daar zou ik erg tegen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
Aangezien DRT zelfregulerend is, kun je ook iedereen met een postcount van zegge 300+ over een X periode in DRT per definitie mod makenquote:
Wat deedie? Bull Bull D16? Dan welquote:Op woensdag 21 december 2022 22:03 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Was dit geen Nostradamus? @:Dr_Flash
Mag ik je herinneren aan het account poepzor?quote:Op woensdag 21 december 2022 22:04 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Aangezien DRT zelfregulerend is, kun je ook iedereen met een postcount van zegge 300+ over een X periode in DRT per definitie mod maken
Jep!quote:Op woensdag 21 december 2022 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat deedie? Bull Bull D16? Dan wel
Kloptquote:Op woensdag 21 december 2022 22:04 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Aangezien DRT zelfregulerend is, kun je ook iedereen met een postcount van zegge 300+ over een X periode in DRT per definitie mod maken
Ja dat deed ie. De godquote:Op woensdag 21 december 2022 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat deedie? Bull Bull D16? Dan wel
Ik dacht eerst ‘wat een vreemde nieuwe user is dat’quote:
Jaaaaaaa!quote:Op woensdag 21 december 2022 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kijk nu ook mee. (Mits ViaPlay mij niet weer in het kontje gaat naaien)
Ik heb (gelukkig) weinig problemen met Viaplay. Het loopt hier allemaal soepeltjes. Alleen voor mijn gevoel loop ik wel een seconde of 20 voor op de rest hier.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gezellig!quote:Op woensdag 21 december 2022 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is dan voor het eerst in je leven.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb (gelukkig) weinig problemen met Viaplay. Het loopt hier allemaal soepeltjes. Alleen voor mijn gevoel loop ik wel een seconde of 20 voor op de rest hier.
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 21 december 2022 22:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gezellig!
We zijn hier alleen wel gedeeltelijk anti Viaplay
Er zijn zat users die om die reden geen moderator zouden moeten zijn en het alsnog zijn.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:04 schreef Tagliano het volgende:
Enige probleem is dat de knopjes ook buiten DRT werken
@GandhiHimselfquote:Op woensdag 21 december 2022 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ‘wat een vreemde nieuwe user is dat’
Blijkt het de zoveelste incarnatie van @:el-stinho , @:masterminded en @:ajacied442 te zijn
Ik heb ook nooit gedonder gehad hoor. Elke F1 race zonder probleempjes gekeken, maar deze week protesteert het gewoon totaal als ik het via de TV aan wil zetten. Dus nu via mijn mobiel chromecasten naar mijn TV, loop ik vermoedelijk NOG verder achter.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb (gelukkig) weinig problemen met Viaplay. Het loopt hier allemaal soepeltjes. Alleen voor mijn gevoel loop ik wel een seconde of 20 voor op de rest hier.
Nou ja zegquote:Op woensdag 21 december 2022 22:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is dan voor het eerst in je leven.
Naar de komende Brabantse kop kijk ik dus anders ook niet graag.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
Het vervelendste aan viaplay vind ik die Limburgerse koppen van Djos en Max steeds.
Hij heeft bijna een burn-out, pas nou opquote:Op woensdag 21 december 2022 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat goede vriend Stijn een beetje in de war is.
Is dat die presentatrice met haar irritante accent?quote:Op woensdag 21 december 2022 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
Het vervelendste aan viaplay vind ik die Limburgerse koppen van Djos en Max steeds.
Dat valt wel meequote:
Hij post de laatste tijd een beetje alsof hij onder invloed is van iets.quote:
Ember zit erbij.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dat die presentatrice met haar irritante accent?
Yannick donderstraal nou maar eens een keer op hoor. Onsympathieke zak hooi.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2022 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Naar de komende Brabantse kop kijk ik dus anders ook niet graag.
Tijd om mijn Marcel Maijer UI weer uit de kast te trekkenquote:Op woensdag 21 december 2022 22:05 schreef wimderon het volgende:
Potverdikke, wat heb ik eigenlijk veel Marcel Maijer-gifs geproduceerd zeg
Stijn timmert volgens mij aardig aan de weg. Die jongen komt er wel.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat valt wel mee
De beste jongen heeft het gewoon een beetje druk en went langzamerhand aan het werkende leven
Ik heb helemaal geen darts-gerelateerde UIquote:Op woensdag 21 december 2022 22:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Tijd om mijn Marcel Maijer UI weer uit de kast te trekken
Wat denk je zelf.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:10 schreef Szura het volgende:
Hopelijk is die ranzige plamuurkop van Lewy er niet
Hij gaat zo Pieter Zwart voorbij. (op alle fronten)quote:Op woensdag 21 december 2022 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stijn timmert volgens mij aardig aan de weg. Die jongen komt er wel.
Wat is jouw favoriete vuurpokemon? @Cocoquote:
Speel niet met zijn privé.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:11 schreef Zipportal het volgende:
@:poepz0r kom eens uit die LAN party.
Ik las vuurpelotonquote:Op woensdag 21 december 2022 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete vuurpokemon? @:Coco
Daar is toch niets aan gelogen?quote:Op woensdag 21 december 2022 22:12 schreef Machielovic het volgende:
Jou wedstrijd de belangrijkste noemen
Ninetalesquote:Op woensdag 21 december 2022 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goede keus, ook een van mijn favorieten.quote:
Nou nou nouquote:
B sport, ook te zien op viaplay trouwensquote:
Ook bijzonder. Een prijs winnen voor het winnen van veel prijzen.quote:
Ja eigenlijk welquote:Op woensdag 21 december 2022 22:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar is toch niets aan gelogen?
Arcaninequote:Op woensdag 21 december 2022 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
B-zender dus.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:13 schreef gniffie het volgende:
[..]
B sport, ook te zien op viaplay trouwens
VI is echt waardeloos geworden.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij gaat zo Pieter Zwart voorbij. (op alle fronten)
De sport-iets van het jaar moet toch wel de meest nutteloze prijs zijn die er bestaat.quote:
Net zo’n op clicks gerichte fabriek als Voetbalzonequote:Op woensdag 21 december 2022 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
VI is echt waardeloos geworden.
quote:Op woensdag 21 december 2022 22:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Tepels van Van ~Gerwen nu aub. @:zipportal
Magmar.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goede keus, ook een van mijn favorieten.quote:
Iedereen die niet Magmar zegt spoort niet. Of Moltres.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Abootje opgezegdquote:Op woensdag 21 december 2022 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
VI is echt waardeloos geworden.
Charizard was altijd mijn favoriet maar die werd een beetje teveel door de strot geduwd afgelopen tien jaar. Ik zou nu voor Torchic o Infernape gaan alhoewel alle vuurtypes van Gen1 goed zijn.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee dat is Videoland alquote:Op woensdag 21 december 2022 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarschijnlijk is viaplay wel DE B-zender van Nederland!![]()
Ik ook weer ja, had hem ook puur genomen voor WK icm zo'n special.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Abootje opgezegd
Ga niet lappen voor wat clickbait ook al hebben ze het zelf geschreven
Gemuteerd, net zoals zijn hoofd.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is er met zijn tepels gebeurd joh?
Geen idee. Braobants kernafval.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Genetisch misbaksel. Had hij ook geen zus met down?quote:Op woensdag 21 december 2022 22:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jellegodquote:Op woensdag 21 december 2022 22:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Genetisch misbaksel. Had hij ook geen zus met down?
Na generatie 3 werd het allemaal kutquote:Op woensdag 21 december 2022 22:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met generatie 2
Johto
Nee dat is de zus van zijn vrouw, waarnaar Klaassen toen ze nog minderjarig was een dickpick stuurde.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Genetisch misbaksel. Had hij ook geen zus met down?
4 kon nog netquote:Op woensdag 21 december 2022 22:18 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Na generatie 3 werd het allemaal kut
Is niet erg, maar dit is jouw favoriete pokémon:quote:Op woensdag 21 december 2022 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet niets van pokemon. Mag dat ook?
Dat is in Brabant ook weleens één en dezelfde.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee dat is de zus van zijn vrouw.
Snorlaxquote:Op woensdag 21 december 2022 22:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Is niet erg, maar dit is jouw favoriete pokémon:
[ afbeelding ]
Dan vond je hem wel erg leuk, want je kon hem pas in kanto vangen op veel te laag level. Vond ik altijd matig.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:18 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Poh, altijd in m'n team in Gold
Oneens. Alhoewel die nieuwe Pokémon (Violet/Scarlet) de eerste generatie is in lange tijd die ik tot dusver heb overgeslagen (maar misschien dat ik hem voor vakantie nog aanschaf).quote:Op woensdag 21 december 2022 22:18 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Na generatie 3 werd het allemaal kut
Heb al ingevuld lieverd, maar dank je welquote:Op woensdag 21 december 2022 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, dat was hem weer. Tot morgenavond allen![]()
En denk aan de Nostra![]()
@:Doevelaer: 13:45 dat is kwart voor TWEE
Tot morgenquote:Op woensdag 21 december 2022 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, dat was hem weer. Tot morgenavond allen![]()
En denk aan de Nostra![]()
@:Doevelaer: 13:45 dat is kwart voor TWEE
Prima.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:20 schreef Coco het volgende:
Ik had trouwens op de pokémon theme song gestemd voor de top2000 @:mexicanobakker
Boven Cerulean city vgm, richting dat huis van Bill.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan vond je hem wel erg leuk, want je kon hem pas in kanto vangen op veel te laag level. Vond ik altijd matig.
Als MvG een set weggeeft hier heeft hij het slecht gedaan.quote:
Dit is trouwens niet waarquote:Op woensdag 21 december 2022 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan vond je hem wel erg leuk, want je kon hem pas in kanto vangen op veel te laag level. Vond ik altijd matig.
Nou ja, na gen 3 groeide ik er uit net zoals @tagliano. Ik moet eerlijk zeggen dat ik Sword/Shield en Arceus op de Switch prima vondquote:Op woensdag 21 december 2022 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oneens. Alhoewel die nieuwe Pokémon (Violet/Scarlet) de eerste generatie is in lange tijd die ik tot dusver heb overgeslagen (maar misschien dat ik hem voor vakantie nog aanschaf).
Pokemon Arceus Legends die ik begin dit jaar kocht is één van de leukste spellen die ik in lange tijd heb gespeeld overigens
René Eidamsgodquote:Op woensdag 21 december 2022 22:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als MvG een set weggeeft hier heeft hij het slecht gedaan.
quote:Op woensdag 21 december 2022 22:19 schreef Mani89 het volgende:
MVG heeft 0 gunfactor. Van mij mag hij met 3-0 verliezen.
Erg, die bezuinigingen op de GGZ.quote:
Route 7 op level 15, aldus Bulbapedia.quote:
Power lvlen op Elite 4 en Dragons Den.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Route 7 op level 15, aldus Bulbapedia.
Hm wellicht dat ik dan in de war ben met growlithe ofzoquote:Op woensdag 21 december 2022 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Route 7 op level 15, aldus Bulbapedia.
Die kon je heel vroeg vangen ja.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hm wellicht dat ik dan in de war ben met growlithe ofzo
Het ziet ernaar uit dat dit een van zijn weinige hoogtepunten gaat worden. Hij kan er echt helemaal niks van.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:26 schreef Doevelaer het volgende:
Williams heeft iig een dubbel gegooid
Naar de Elite 4 had ik ook altijd gewoon een team met vooral Pokémon die ik leuk vond. In bijna al mijn teams zat ook een Jigglypuff.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:26 schreef Doevelaer het volgende:
Ik gaf geen fuck om goede typings, gewoon een team met eindbazen als Houndoom, Arcanine, Umbreon, Espeon, Crobat en 'een' waterpokemon voor de HMs
Ze streamt zelf.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:30 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Jouw stream loopt wel erg ver achter.
Dit mens voegt echt niets toe.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:32 schreef DKUp het volgende:
Eerste breakertje is er volgens de dame
Dit had ook een foto van het huis van Barney kunnen zijn.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:37 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)explosie-een-gewonde
BROABANTED.
De sloopkogel uit Vlijmen langs geweest???quote:Op woensdag 21 december 2022 22:37 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
BROABANTED.
quote:Op woensdag 21 december 2022 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
één hersencel minder en ze schijt je hele tapijt onder.
Gemoedelijk feestje.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:37 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
BROABANTED.
Dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog lichtquote:Op woensdag 21 december 2022 22:37 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
BROABANTED.
Zo beleef jij toch het gros van je leven?quote:Op woensdag 21 december 2022 22:39 schreef KingRoland het volgende:
ik snap darts niet zo heel goed maar het ziet er wel spannend uit
Ik ben God voor iedere dag dankbaarquote:Op woensdag 21 december 2022 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo beleef jij toch het gros van je leven?
quote:Op woensdag 21 december 2022 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
124 average
Alsof je een emmer leeg gooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |