Die leest eerst zo achter de schermen door.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:51 schreef Doevelaer het volgende:
@:Tagliano is prompt verdwenen uit DRT
Misschien kunnen ze dat openhouden en hem daar lekker laten posten, waarschijnlijk heeft hij de eerste jaren toch niet door dat hij dan de enige is die daar post.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
WK 2022 forum werd anders goed ondergescheten door tong80.
Was dat niet een vergelijking?quote:Op woensdag 21 december 2022 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kreeg een like net. Vorig jaar kreeg ik voor eenzelfde verwijzing een ban, ik zie verbetering.
Even een rondje rijden met zijn nieuwe leasebak gok ik.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:51 schreef Doevelaer het volgende:
@:Tagliano is prompt verdwenen uit DRT
Bans worden niet besproken.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:53 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Was dat niet een vergelijking?
Dat zal hem leren mijn cuck.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:anneloos we hebben zo het rijk alleen
Wel een leuk sociaal experiment ja. Zo nu en dan even een pak wijn opsturen.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze dat openhouden en hem daar lekker laten posten, waarschijnlijk heeft hij de eerste jaren toch niet door dat hij dan de enige is die daar post.
Ik zie een gemiste kans voor je.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Die leest eerst zo achter de schermen door.
[ afbeelding ]
(gebbetje)
Paar bots middels GPT3 laten reagerenquote:Op woensdag 21 december 2022 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel een leuk sociaal experiment ja. Zo nu en dan even een pak wijn opsturen.
Daar zorgt hij zelf wel voor.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel een leuk sociaal experiment ja. Zo nu en dan even een pak wijn opsturen.
Ik ben niet gevraagd, ik weet genoeg!quote:Op woensdag 21 december 2022 21:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zie een gemiste kans voor je.
Je had ook perfect na het WK voetbal ook kunnen inspringen bij Darts.
Alsof hij het nog jaren gaat uithouden.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze dat openhouden en hem daar lekker laten posten, waarschijnlijk heeft hij de eerste jaren toch niet door dat hij dan de enige is die daar post.
Jawhol.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar
Hoe zit het eigenlijk met de pauzes in de langere formats? Toch niet ook na 1 en na 2 sets?
Daarna 3 dagen geen dartsquote:Op woensdag 21 december 2022 21:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen en vrijdag ben ik er niet!
Ter info
Dit is maar 5 jaar geledenquote:Op woensdag 21 december 2022 21:17 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Een jonge Raymond Smith blijft een apart gezicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |