Dank je! Maar ik ben bang dat hij mijn favorietenlijst niet haalt.quote:
Een vrouw?quote:Op woensdag 21 december 2022 21:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch wel content dat ik deze ellende niet heb
De linkerborst is vrijwel altijd wat groter dan de rechter.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk bh's met een andere maat per tiet
Ja het zijn nu beide niet heel populaire namen hier en het zijn ook geen showmannetjes, maar goed dit kan wel gewoon spannend zijn en zolang de gemiddelden goed zijn heb ik daar helemaal geen probleem mee. Kijk minder uit naar de komende 2 potjes om eerlijk te zijn. Dat wordt niks normaal gesprokenquote:Op woensdag 21 december 2022 21:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Goed wel maar het pakt me niet echt verder
Loopt die ook niet tegen de 70 inmiddels?quote:Op woensdag 21 december 2022 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Sjek van Gelder heeft een betere 'hijg'
Ik snap dat ook nooit zo, je kijkt toch voor goed darts?quote:Op woensdag 21 december 2022 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja het zijn nu beide niet heel populaire namen hier en het zijn ook geen showmannetjes, maar goed dit kan wel gewoon spannend zijn en zolang de gemiddelden goed zijn heb ik daar helemaal geen probleem mee. Kijk minder uit naar de komende 2 potjes om eerlijk te zijn. Dat wordt niks normaal gesproken
KNOTSGEKquote:Op woensdag 21 december 2022 21:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
MED / Tagliano komt darten
WELKOM BLAUWE JAAAAAAAA
Niet nodig hierquote:Op woensdag 21 december 2022 21:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
WELKOM BLAUWE JAAAAAAAA
Echte leeftijd is 100+quote:Op woensdag 21 december 2022 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Loopt die ook niet tegen de 70 inmiddels?![]()
Kan eindelijk die TR van een maand terug weggewerkt worden.quote:
Erg mooi @Taglianoquote:Op woensdag 21 december 2022 21:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
WELKOM BLAUWE JAAAAAAAA
Een fibroadenoom?quote:Op woensdag 21 december 2022 21:41 schreef Coco het volgende:
[..]
De linkerborst is vrijwel altijd wat groter dan de rechter.
#leukfeitje
Wil je weten hoe dat komt? Bedenk je dan welk orgaan dichter bij links dan rechts zit.
Born 27 December 1950 (age 71)quote:
quote:Op woensdag 21 december 2022 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Loopt die ook niet tegen de 70 inmiddels?![]()
quote:Jack van Gelder (Amsterdam, 27 december 1950) is een Nederlands sportverslaggever en televisiepresentator.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |