Correctiequote:Op woensdag 21 december 2022 21:10 schreef Tagliano het volgende:
Dit wordt ouderwets diep de nacht in
Bunting-Gates is niet echt iets waar je dan door wakker blijft
Hoop wel dat die mannetjes in een ander warm bad zitten dan wij eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En dat heeft O'Shea dan weer over z'n lichaam zitten wrijven
Nou ja, het merendeel van de Amerikanen scheert angstig dicht langs een verstandelijke beperkingquote:Op woensdag 21 december 2022 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
USA USA USA roepen blijft iets voor gehandicapten
Je kan het al aflezen aan de Presidentskandidatenquote:Op woensdag 21 december 2022 21:14 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou ja, het merendeel van de Amerikanen scheert angstig dicht langs een verstandelijke beperking
Ja toen ze eenmaal op een neger gingen stemmen was het wel gedaan.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je kan het al aflezen aan de Presidentskandidaten
Nigga caregenotquote:Op woensdag 21 december 2022 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja toen ze eenmaal op een neger gingen stemmen was het wel gedaan.
NEGERTJE
Zal tussendoor wel een paar hapjes Brits kwaliteitsvoedsel eten.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:12 schreef The_Undertone het volgende:
Je zou denken dat als King 8u dart hij graatmager gezweet is
Raymond Smith heeft sowieso een apart gezichtquote:Op woensdag 21 december 2022 21:17 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Een jonge Raymond Smith blijft een apart gezicht
Dat kan vreemderquote:Op woensdag 21 december 2022 21:17 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Stukje kunstgebitquote:Op woensdag 21 december 2022 21:18 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Raymond Smith heeft sowieso een apart gezicht
Hallo Nelisquote:Op woensdag 21 december 2022 21:20 schreef AFCNiels het volgende:
Dit moet Merv toch winnen met zijn Godstalent.
Steve West ja, hoor je ook nooit meer wat vanquote:
Hey maat/moderator @onlogischquote:
Heel erg mooiquote:Op woensdag 21 december 2022 21:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mijn zwager is Canadees, Canada goden
Juttagenotquote:Op woensdag 21 december 2022 21:22 schreef AllesKaputt het volgende:
Dweilpauze nu, kom maar op met die Zamboni
Nou ja talent, hij staat de hele dag te oefenen he? Een beetje de Cristiano Ronaldo van het darts zeg maar. Dat zie je ook aan hem.quote:
Godstalent is een gimmickquote:Op woensdag 21 december 2022 21:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja talent, hij staat de hele dag te oefenen he? Een beetje de Cristiano Ronaldo van het darts zeg maar. Dat zie je ook aan hem.
Dat is ook wel verreweg de minste van de avond.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:22 schreef Tagliano het volgende:
Absoluut geen zin in de volgende pot
Duitse homofiele trucker genotquote:Op woensdag 21 december 2022 21:22 schreef Tagliano het volgende:
Absoluut geen zin in de volgende pot
quote:Op woensdag 21 december 2022 21:22 schreef AllesKaputt het volgende:
Dweilpauze nu, kom maar op met die Zamboni
Nee man, dat oefenen doen ze allemaal, hij heeft een van de mooiste worpen.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja talent, hij staat de hele dag te oefenen he? Een beetje de Cristiano Ronaldo van het darts zeg maar. Dat zie je ook aan hem.
Goed om te weten. Ik was ook totaal niet sarcastisch verder trouwens.quote:
MAAR NIET BIJ MERV!quote:
Qua niveau echt nietquote:Op woensdag 21 december 2022 21:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is ook wel verreweg de minste van de avond.
Geen pak aantrekken aubquote:Op woensdag 21 december 2022 21:25 schreef Doevelaer het volgende:
Willen jullie een kerstfoto () of een normale foto?
@Gutanothquote:Op woensdag 21 december 2022 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen pak aantrekken aub
Een user op FOK! doet dat bij zn hond/kat geloof ik
Dat meen jequote:Op woensdag 21 december 2022 21:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Goed om te weten. Ik was ook totaal niet sarcastisch verder trouwens.
Waarom moeten we kiezenquote:Op woensdag 21 december 2022 21:25 schreef Doevelaer het volgende:
Willen jullie een kerstfoto () of een normale foto?
Dit is niks waard zonder picsquote:Op woensdag 21 december 2022 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
Fleur Agema zag er vandaag ontzettend geil uit.
Ja, nou mijn vriendin/vrouw heeft dat dus gedaan bij die van ons.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen pak aantrekken aub
Een user op FOK! doet dat bij zn hond/kat geloof ik
Wtfquote:Op woensdag 21 december 2022 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
Fleur Agema zag er vandaag ontzettend geil uit.
Ja nee eens, maar ben er wel mee getrouwd.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:27 schreef Tagliano het volgende:
Overigens heb ik een pittige mening over mensen die hun huisdieren pakjes aandoen
Dan kan je er toch nog wat van zeggenquote:Op woensdag 21 december 2022 21:27 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja nee eens, maar ben er wel mee getrouwd.
Dan sla je haar toch gewoon met een volle vuist recht in haar gezichtquote:Op woensdag 21 december 2022 21:27 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja nee eens, maar ben er wel mee getrouwd.
Oh zeker niet. Wij zeggen van alles tegen elkaar, maar er wat mee doen ho maarquote:Op woensdag 21 december 2022 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan kan je er toch nog wat van zeggen
Of is het zo'n huwelijk
Dit was toch die user die ontzettend onder de plak zat en regelmatig sessies moest missen omdat zijn vrouw films wilde kijken?quote:Op woensdag 21 december 2022 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan kan je er toch nog wat van zeggen
Of is het zo'n huwelijk
Hahahahahahaha jaquote:Op woensdag 21 december 2022 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit was toch die user die ontzettend onder de plak zat en regelmatig sessies moest missen omdat zijn vrouw films wilde kijken?
Jaquote:Op woensdag 21 december 2022 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit was toch die user die ontzettend onder de plak zat en regelmatig sessies moest missen omdat zijn vrouw films wilde kijken?
Zekerquote:Op woensdag 21 december 2022 20:52 schreef Machielovic het volgende:
@:DJkoelkast is ook Fokker toch? Leuke foto heb je gestuurd
Bijna jaarlijksquote:
En dan geen telefoon of tablet of laptop of andere TV hebben om het daar dan op te kijkenquote:Op woensdag 21 december 2022 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Overschat bandje.quote:
Top4000 heb je nuquote:Op woensdag 21 december 2022 21:30 schreef De_Kraam het volgende:
Ik vind dit zo'n aidsnummer. Top2000 stront.
Morgen om 5 uur 's ochtends weer tegels plaatsen?quote:Op woensdag 21 december 2022 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi moment om naar bed te gaan eerlijk gezegd
Dan kun je Clemens tegen O'Connor wel aan laten staan lijkt me.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Wil je de bekerlikker niet zien?quote:Op woensdag 21 december 2022 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie je wie er ook een wonderwall dacht te hebben @AllesKaputt?quote:
Wie is er niet groot mee gewordenquote:Op woensdag 21 december 2022 21:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Morgen om 5 uur 's ochtends weer tegels plaatsen?
Mongolenbektrekkerquote:Op woensdag 21 december 2022 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wil je de bekerlikker niet zien?
Am Meerquote:Op woensdag 21 december 2022 21:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Wie je wie er ook een wonderwall dacht te hebben @:alleskaputt?
Kan morgen prima in een samenvatting van een half minuutje.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wil je de bekerlikker niet zien?
Ja, die leernichtquote:Op woensdag 21 december 2022 21:32 schreef Caland het volgende:
Oja deze saaie Duitser
Daar is Stijn toch fan van?
Stijn is grote miet,quote:Op woensdag 21 december 2022 21:32 schreef Caland het volgende:
Oja deze saaie Duitser
Daar is Stijn toch fan van?
Ja, heel rustig en staat goed rechtop. Heel statisch. Het heeft wel wat, nu je het zegt.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:32 schreef Doevelaer het volgende:
Eigenlijk heeft O'Connor best een mooie worp
Hangt ervan af of je een goede of leuke pot wil zien zegmaarquote:Op woensdag 21 december 2022 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch best een aardig affiche?
Zou spannend kunnen worden, al denk ik dat Clemens dit wel met 3-1 moet kunnen winnen.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen gekke maniertjes, behalve dat hij dan tussen iedere set weer een kind verkracht.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:34 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, heel rustig en staat goed rechtop. Heel statisch. Het heeft wel wat, nu je het zegt.
Mwah. Beide darters die iedere gunfactor missen en ook nog eens vrij degelijk zijn, dan krijg je al gauw een oninteressant potje.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er eigenlijk bh's met een andere maat per tietquote:Op woensdag 21 december 2022 21:37 schreef Doevelaer het volgende:
Clemens zou een sportbh moeten aanschaffen
https://www.primadonna.co(...)symmetrische-borstenquote:Op woensdag 21 december 2022 21:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk bh's met een andere maat per tiet
En dan? 974 zeecontainers hier op gooien?quote:
Jij gaat wel weer heel erg de diepte in op een lekker dartsavondje.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch wel content dat ik deze ellende niet hebquote:Op woensdag 21 december 2022 21:39 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
https://www.primadonna.co(...)symmetrische-borsten
Nouja, voorlopig is het nog allemaal best prima toch?quote:Op woensdag 21 december 2022 21:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hangt ervan af of je een goede of leuke pot wil zien zegmaar
Goed wel maar het pakt me niet echt verderquote:Op woensdag 21 december 2022 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, voorlopig is het nog allemaal best prima toch?
Dank je! Maar ik ben bang dat hij mijn favorietenlijst niet haalt.quote:
Een vrouw?quote:Op woensdag 21 december 2022 21:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch wel content dat ik deze ellende niet heb
De linkerborst is vrijwel altijd wat groter dan de rechter.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja het zijn nu beide niet heel populaire namen hier en het zijn ook geen showmannetjes, maar goed dit kan wel gewoon spannend zijn en zolang de gemiddelden goed zijn heb ik daar helemaal geen probleem mee. Kijk minder uit naar de komende 2 potjes om eerlijk te zijn. Dat wordt niks normaal gesprokenquote:Op woensdag 21 december 2022 21:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Goed wel maar het pakt me niet echt verder
Loopt die ook niet tegen de 70 inmiddels?quote:Op woensdag 21 december 2022 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Sjek van Gelder heeft een betere 'hijg'
Ik snap dat ook nooit zo, je kijkt toch voor goed darts?quote:Op woensdag 21 december 2022 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja het zijn nu beide niet heel populaire namen hier en het zijn ook geen showmannetjes, maar goed dit kan wel gewoon spannend zijn en zolang de gemiddelden goed zijn heb ik daar helemaal geen probleem mee. Kijk minder uit naar de komende 2 potjes om eerlijk te zijn. Dat wordt niks normaal gesproken
KNOTSGEKquote:Op woensdag 21 december 2022 21:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
MED / Tagliano komt darten
WELKOM BLAUWE JAAAAAAAA
Niet nodig hierquote:Op woensdag 21 december 2022 21:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
WELKOM BLAUWE JAAAAAAAA
Echte leeftijd is 100+quote:Op woensdag 21 december 2022 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Loopt die ook niet tegen de 70 inmiddels?![]()
Kan eindelijk die TR van een maand terug weggewerkt worden.quote:
Erg mooi @Taglianoquote:Op woensdag 21 december 2022 21:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
WELKOM BLAUWE JAAAAAAAA
Een fibroadenoom?quote:Op woensdag 21 december 2022 21:41 schreef Coco het volgende:
[..]
De linkerborst is vrijwel altijd wat groter dan de rechter.
#leukfeitje
Wil je weten hoe dat komt? Bedenk je dan welk orgaan dichter bij links dan rechts zit.
Born 27 December 1950 (age 71)quote:
quote:Op woensdag 21 december 2022 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Loopt die ook niet tegen de 70 inmiddels?![]()
quote:Jack van Gelder (Amsterdam, 27 december 1950) is een Nederlands sportverslaggever en televisiepresentator.
over een weekie 72quote:Op woensdag 21 december 2022 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Born 27 December 1950 (age 71)
Amsterdam, Netherlands
@heywoodu zit tenminste nog in de Nostraquote:Op woensdag 21 december 2022 21:44 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Kijken zij wel eens mee?
Borisz niet gezien.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:44 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Kijken zij wel eens mee?
Hoi.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:44 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Kijken zij wel eens mee?
Kon blijkbaar toch niet zonder het pluche.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
WELKOM BLAUWE JAAAAAAAA
Dat had ik gisteren al klaar. Nu is het bobsleeën naast het dartenquote:Op woensdag 21 december 2022 21:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Borisz niet gezien.
Heywoodu heeft het te druk met rodelen kijken.
Hoi!quote:Op woensdag 21 december 2022 21:45 schreef Bolasie het volgende:
[Op woensdag 21 december 2022 21:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoi.
Heb ik gisteren niet echt opgemerktquote:
Ja dat probeerde ik te zeggen inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2022 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of het ligt aan Chizzy. Ook niet geheel onvoorstelbaar.
Ja al is dit wmb leuker dan zeg Wright die met 3-0 van een nobuddie wintquote:Op woensdag 21 december 2022 21:42 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit zo, je kijkt toch voor goed darts?
Zegt me zo niks.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:44 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Kijken zij wel eens mee?
Ach stel je niet zo aan.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb ik gisteren niet echt opgemerkt
@borisz post alleen uitslagen van vrouwenvoetbalquote:Op woensdag 21 december 2022 21:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Borisz niet gezien.
Heywoodu heeft het te druk met rodelen kijken.
quote:Op woensdag 21 december 2022 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi!
Sportgala aan het kijken met al die C-sporten?
quote:Hier gaat iets mis
Penningmeester bij de lokale D66 ofzo.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
@:borisz post alleen uitslagen van vrouwenvoetbal
Verder geen idee wat die man uitvoert
Je moet wel kunnen zwemmen natuurlijk.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Er was er gister maar eentje kutquote:Op woensdag 21 december 2022 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
"voetbal"quote:Op woensdag 21 december 2022 21:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
@:borisz post alleen uitslagen van vrouwenvoetbal
Verder geen idee wat die man uitvoert
DRT heeft geen mods nodig.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
WELKOM BLAUWE JAAAAAAAA
Ik vind dat ik nog redelijk relaxed was.quote:
De macht op je zolderkamerquote:
quote:
Blufightquote:Op woensdag 21 december 2022 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vind dat ik nog redelijk relaxed was.
als je zit als een gevecht ziet.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Blufight
@:Tagliano INGRIJPEUH
Ja ok die andere (ik tag niet) niet.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vind dat ik nog redelijk relaxed was.
quote:Op woensdag 21 december 2022 21:48 schreef Bolasie het volgende:
Hopelijk doet @:tagliano wat aan het gedrag van @:onlogisch
Hoi!quote:Op woensdag 21 december 2022 21:45 schreef Bolasie het volgende:
[Op woensdag 21 december 2022 21:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoi.
WK 2022 forum werd anders goed ondergescheten door tong80.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
@:Coco en ik komen goed overeen.
De vloek van de DRT-mods.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:51 schreef Doevelaer het volgende:
@:Tagliano is prompt verdwenen uit DRT
Effe de afwas doen ouwe reusquote:Op woensdag 21 december 2022 21:51 schreef Doevelaer het volgende:
Ik kreeg een like net. Vorig jaar kreeg ik voor eenzelfde verwijzing een ban, ik zie verbetering.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:51 schreef Doevelaer het volgende:
Die leest eerst zo achter de schermen door.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:51 schreef Doevelaer het volgende:
Misschien kunnen ze dat openhouden en hem daar lekker laten posten, waarschijnlijk heeft hij de eerste jaren toch niet door dat hij dan de enige is die daar post.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
WK 2022 forum werd anders goed ondergescheten door tong80.
Was dat niet een vergelijking?quote:Op woensdag 21 december 2022 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kreeg een like net. Vorig jaar kreeg ik voor eenzelfde verwijzing een ban, ik zie verbetering.
Even een rondje rijden met zijn nieuwe leasebak gok ik.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:51 schreef Doevelaer het volgende:
Bans worden niet besproken.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:53 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Was dat niet een vergelijking?
Dat zal hem leren mijn cuck.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:anneloos we hebben zo het rijk alleen
Wel een leuk sociaal experiment ja. Zo nu en dan even een pak wijn opsturen.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze dat openhouden en hem daar lekker laten posten, waarschijnlijk heeft hij de eerste jaren toch niet door dat hij dan de enige is die daar post.
Ik zie een gemiste kans voor je.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Die leest eerst zo achter de schermen door.
[ afbeelding ]
(gebbetje)
Paar bots middels GPT3 laten reagerenquote:Op woensdag 21 december 2022 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel een leuk sociaal experiment ja. Zo nu en dan even een pak wijn opsturen.
Daar zorgt hij zelf wel voor.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel een leuk sociaal experiment ja. Zo nu en dan even een pak wijn opsturen.
Ik ben niet gevraagd, ik weet genoeg!quote:Op woensdag 21 december 2022 21:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zie een gemiste kans voor je.
Je had ook perfect na het WK voetbal ook kunnen inspringen bij Darts.
Alsof hij het nog jaren gaat uithouden.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze dat openhouden en hem daar lekker laten posten, waarschijnlijk heeft hij de eerste jaren toch niet door dat hij dan de enige is die daar post.
Jawhol.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar
Hoe zit het eigenlijk met de pauzes in de langere formats? Toch niet ook na 1 en na 2 sets?
Daarna 3 dagen geen dartsquote:Op woensdag 21 december 2022 21:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen en vrijdag ben ik er niet!
Ter info
Dit is maar 5 jaar geledenquote:Op woensdag 21 december 2022 21:17 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik ben een voorbeeldig user. Ik vind het niet passend dat je me in een kwaad daglicht probeert te zetten.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:48 schreef Bolasie het volgende:
Hopelijk doet @:tagliano wat aan het gedrag van @:onlogisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |