Ja, heel rustig en staat goed rechtop. Heel statisch. Het heeft wel wat, nu je het zegt.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:32 schreef Doevelaer het volgende:
Eigenlijk heeft O'Connor best een mooie worp
Hangt ervan af of je een goede of leuke pot wil zien zegmaarquote:Op woensdag 21 december 2022 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch best een aardig affiche?
Zou spannend kunnen worden, al denk ik dat Clemens dit wel met 3-1 moet kunnen winnen.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen gekke maniertjes, behalve dat hij dan tussen iedere set weer een kind verkracht.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:34 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, heel rustig en staat goed rechtop. Heel statisch. Het heeft wel wat, nu je het zegt.
Mwah. Beide darters die iedere gunfactor missen en ook nog eens vrij degelijk zijn, dan krijg je al gauw een oninteressant potje.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er eigenlijk bh's met een andere maat per tietquote:Op woensdag 21 december 2022 21:37 schreef Doevelaer het volgende:
Clemens zou een sportbh moeten aanschaffen
https://www.primadonna.co(...)symmetrische-borstenquote:Op woensdag 21 december 2022 21:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk bh's met een andere maat per tiet
En dan? 974 zeecontainers hier op gooien?quote:
Jij gaat wel weer heel erg de diepte in op een lekker dartsavondje.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch wel content dat ik deze ellende niet hebquote:Op woensdag 21 december 2022 21:39 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
https://www.primadonna.co(...)symmetrische-borsten
Nouja, voorlopig is het nog allemaal best prima toch?quote:Op woensdag 21 december 2022 21:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hangt ervan af of je een goede of leuke pot wil zien zegmaar
Goed wel maar het pakt me niet echt verderquote:Op woensdag 21 december 2022 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, voorlopig is het nog allemaal best prima toch?
Dank je! Maar ik ben bang dat hij mijn favorietenlijst niet haalt.quote:
Een vrouw?quote:Op woensdag 21 december 2022 21:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch wel content dat ik deze ellende niet heb
De linkerborst is vrijwel altijd wat groter dan de rechter.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja het zijn nu beide niet heel populaire namen hier en het zijn ook geen showmannetjes, maar goed dit kan wel gewoon spannend zijn en zolang de gemiddelden goed zijn heb ik daar helemaal geen probleem mee. Kijk minder uit naar de komende 2 potjes om eerlijk te zijn. Dat wordt niks normaal gesprokenquote:Op woensdag 21 december 2022 21:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Goed wel maar het pakt me niet echt verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |