Heel erg mooiquote:Op woensdag 21 december 2022 21:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mijn zwager is Canadees, Canada goden
Juttagenotquote:Op woensdag 21 december 2022 21:22 schreef AllesKaputt het volgende:
Dweilpauze nu, kom maar op met die Zamboni
Nou ja talent, hij staat de hele dag te oefenen he? Een beetje de Cristiano Ronaldo van het darts zeg maar. Dat zie je ook aan hem.quote:
Godstalent is een gimmickquote:Op woensdag 21 december 2022 21:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja talent, hij staat de hele dag te oefenen he? Een beetje de Cristiano Ronaldo van het darts zeg maar. Dat zie je ook aan hem.
Dat is ook wel verreweg de minste van de avond.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:22 schreef Tagliano het volgende:
Absoluut geen zin in de volgende pot
Duitse homofiele trucker genotquote:Op woensdag 21 december 2022 21:22 schreef Tagliano het volgende:
Absoluut geen zin in de volgende pot
quote:Op woensdag 21 december 2022 21:22 schreef AllesKaputt het volgende:
Dweilpauze nu, kom maar op met die Zamboni
Nee man, dat oefenen doen ze allemaal, hij heeft een van de mooiste worpen.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja talent, hij staat de hele dag te oefenen he? Een beetje de Cristiano Ronaldo van het darts zeg maar. Dat zie je ook aan hem.
Goed om te weten. Ik was ook totaal niet sarcastisch verder trouwens.quote:
MAAR NIET BIJ MERV!quote:
Qua niveau echt nietquote:Op woensdag 21 december 2022 21:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is ook wel verreweg de minste van de avond.
Geen pak aantrekken aubquote:Op woensdag 21 december 2022 21:25 schreef Doevelaer het volgende:
Willen jullie een kerstfoto () of een normale foto?
@Gutanothquote:Op woensdag 21 december 2022 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen pak aantrekken aub
Een user op FOK! doet dat bij zn hond/kat geloof ik
Dat meen jequote:Op woensdag 21 december 2022 21:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Goed om te weten. Ik was ook totaal niet sarcastisch verder trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |