Waarom moeten we kiezenquote:Op woensdag 21 december 2022 21:25 schreef Doevelaer het volgende:
Willen jullie een kerstfoto () of een normale foto?
Dit is niks waard zonder picsquote:Op woensdag 21 december 2022 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
Fleur Agema zag er vandaag ontzettend geil uit.
Ja, nou mijn vriendin/vrouw heeft dat dus gedaan bij die van ons.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen pak aantrekken aub
Een user op FOK! doet dat bij zn hond/kat geloof ik
Wtfquote:Op woensdag 21 december 2022 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
Fleur Agema zag er vandaag ontzettend geil uit.
Ja nee eens, maar ben er wel mee getrouwd.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:27 schreef Tagliano het volgende:
Overigens heb ik een pittige mening over mensen die hun huisdieren pakjes aandoen
Dan kan je er toch nog wat van zeggenquote:Op woensdag 21 december 2022 21:27 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja nee eens, maar ben er wel mee getrouwd.
Dan sla je haar toch gewoon met een volle vuist recht in haar gezichtquote:Op woensdag 21 december 2022 21:27 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja nee eens, maar ben er wel mee getrouwd.
Oh zeker niet. Wij zeggen van alles tegen elkaar, maar er wat mee doen ho maarquote:Op woensdag 21 december 2022 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan kan je er toch nog wat van zeggen
Of is het zo'n huwelijk
Dit was toch die user die ontzettend onder de plak zat en regelmatig sessies moest missen omdat zijn vrouw films wilde kijken?quote:Op woensdag 21 december 2022 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan kan je er toch nog wat van zeggen
Of is het zo'n huwelijk
Hahahahahahaha jaquote:Op woensdag 21 december 2022 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit was toch die user die ontzettend onder de plak zat en regelmatig sessies moest missen omdat zijn vrouw films wilde kijken?
Jaquote:Op woensdag 21 december 2022 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit was toch die user die ontzettend onder de plak zat en regelmatig sessies moest missen omdat zijn vrouw films wilde kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |