Er moet wel brood op de plank komen hé.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar
Hoe zit het eigenlijk met de pauzes in de langere formats? Toch niet ook na 1 en na 2 sets?
Oh, ok.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:56 schreef KingRoland het volgende:
Blijkbaar zijn bepaalde users blind maar ik zeg net
IK BEN ER
Alle Aziaten liggen er al uit hoor.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:56 schreef KingRoland het volgende:
IK BEN ER
JEZUS LEUK MEIDquote:Op woensdag 21 december 2022 21:56 schreef KingRoland het volgende:
IK BEN ER
Genot.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We gaan lekker snel door naar vGerwen
Welkom!quote:Op woensdag 21 december 2022 21:56 schreef KingRoland het volgende:
IK BEN ER
En dat allemaal sinds @Tagliano weer DRT mod is.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:57 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben een tevreden mens
Dank allen. Wat een warm bad in darts
Nouja, morgen weer eens kans.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:56 schreef KingRoland het volgende:
IK BEN ER
Jammerquote:Op woensdag 21 december 2022 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alle Aziaten liggen er al uit hoor.
Dit ervaar ik ook makker. Erg fijn.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:57 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben een tevreden mens
Dank allen. Wat een warm bad in darts
Alsof je knopjes nodig hebt om DRT te moddenquote:Op woensdag 21 december 2022 21:59 schreef Coco het volgende:
@:tagliano weet je nog wat alle knopjes doen?
Het gezweet van Mervyn King veroorzaakt een enkele keer een tsunami.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jammer
Welke van deze overgebleven darters heeft een band met azië?
Alleen voor @onlogischquote:Op woensdag 21 december 2022 21:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alsof je knopjes nodig hebt om DRT te modden
In mijn herinnering zit dat het alleen niet op het openbare deel van het forum mochtquote:Op woensdag 21 december 2022 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu kan Tagliano geen streamlinks meer delen
Komt er dan een DRT aanmeldtopic?quote:Op woensdag 21 december 2022 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In mijn herinnering zit dat het alleen niet op het openbare deel van het forum mocht
Dus dat wordt mijn beleidslijn de komende week
Excuus, ik ben in een rebelse bui.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat je zulk gedrag tentoonspreidt makker. Dit is echt nergens voor nodig.
oh ja notes. Mijn laatste terechte is al bijna 6 jaar oudquote:
Voor een nieuwe DRT mod bedoel je?quote:Op woensdag 21 december 2022 22:00 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Komt er dan een DRT aanmeldtopic?
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Afgelopen jaar in een urn gestopt
Ik voel mij geroepen.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor een nieuwe DRT mod bedoel je?
Wat mij betreft prima, beetje nieuwe aanwas is altijd leuk
@wimderonquote:Op woensdag 21 december 2022 22:01 schreef gniffie het volgende:
Wie heeft die goden gif van Marcel Mijer en Home Alone
nee, voor toegang tot DRT. Net zoals het KPD aanmeldtopicquote:Op woensdag 21 december 2022 22:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor een nieuwe DRT mod bedoel je?
Wat mij betreft prima, beetje nieuwe aanwas is altijd leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |