quote:
quote:
Waaromquote:Op zondag 18 december 2022 18:42 schreef Caland het volgende:
Voortaan altijd WK’s in de winter graag
Er zijn misschien wat gefrustreerde vlaggetjes-mensen die vinden dat Argentinië het niet verdient.quote:Op zondag 18 december 2022 18:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
[..]
Wat is het nou verdiend of niet
Al besproken.quote:
zaalvoetbalquote:
Rellen gecanceld wegens ijzel.quote:Op zondag 18 december 2022 18:42 schreef Caland het volgende:
Voortaan altijd WK’s in de winter graag
Spelers zijn fitter, minder te doen dan in de zomer dus je kan alles volgenquote:
Schreeuw niet zo zegquote:Op zondag 18 december 2022 18:43 schreef tong80 het volgende:
Wat gruwelijk dat het Oranje ONDER VAN gAAL GEEN WERELDKAMPIOEN IS GEWORDEN. wAT EEN MIDDELMAAT.
:t
Nederland is nog veel minder dan middelmaat.quote:Op zondag 18 december 2022 18:43 schreef tong80 het volgende:
Wat gruwelijk dat het Oranje ONDER VAN gAAL GEEN WERELDKAMPIOEN IS GEWORDEN. wAT EEN MIDDELMAAT.
:t
Oh oke.quote:Op zondag 18 december 2022 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelers zijn fitter, minder te doen dan in de zomer dus je kan alles volgen
Sodemieter een keer op je met NL. BLM troep wat alleen maar bezig was met een regenboogvlaggetje.quote:Op zondag 18 december 2022 18:43 schreef tong80 het volgende:
Wat gruwelijk dat het Oranje ONDER VAN gAAL GEEN WERELDKAMPIOEN IS GEWORDEN. wAT EEN MIDDELMAAT.
:t
Op de paalquote:Op zondag 18 december 2022 18:44 schreef Vijf_voor het volgende:
In welke hoek zal Bappe zn 3e schieten?
Van Gaal is ongeslagen jaquote:Op zondag 18 december 2022 18:43 schreef tong80 het volgende:
Wat gruwelijk dat het Oranje ONDER VAN gAAL GEEN WERELDKAMPIOEN IS GEWORDEN. wAT EEN MIDDELMAAT.
:t
Nu verwacht de keeper hem daar opnieuw en trapt hij naar de andere kant natuurlijk ...quote:Op zondag 18 december 2022 18:44 schreef Vijf_voor het volgende:
In welke hoek zal Bappe zn 3e schieten?
De eerste 70 minuten waren extreem kut.quote:Op zondag 18 december 2022 18:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Meest spectaculaire finale ooit denk ik?
En sommigen bestempelden hem al als vreselijk.
Hoe had jij het liever gezien?quote:Op zondag 18 december 2022 18:44 schreef 3rr0r het volgende:
De cup op penalty's beslissen is wel matig vind ik.
Ach ze hebben ruim 120 minuten de tijd gehad om het anders te doen.quote:Op zondag 18 december 2022 18:44 schreef 3rr0r het volgende:
De cup op penalty's beslissen is wel matig vind ik.
80.quote:Op zondag 18 december 2022 18:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De eerste 70 minuten waren extreem kut.
Messi mist en Frankrijk wint.quote:Op zondag 18 december 2022 18:44 schreef BB-King het volgende:
De Argentijnen gaan winnen met penalties.
Wedden?
Leuk toernooi. Mooiste finale ooitquote:Op zondag 18 december 2022 18:45 schreef TornadoDK het volgende:
Kut toernooi maar wel leuke finale vaak is het andersom
Daar geniet je moeder ook van.quote:
quote:
Mag wat dode bouwvakkers kosten maar dan heb je ook wat.quote:Op zondag 18 december 2022 18:45 schreef Mani89 het volgende:
Hulde voor Qatar die het BESTE WK OOIT heeft georganiseerd, wat een geweldenaren.
Vrees het ook.quote:Op zondag 18 december 2022 18:44 schreef BB-King het volgende:
De Argentijnen gaan winnen met penalties.
Wedden?
reclame voor de sport deze wedstrijdquote:Op zondag 18 december 2022 18:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Als je dit niet mooi vindt ben je geen darts voetballiefhebber
heeft wat bouwvakkertjes gekost maar dan krijg je wel watquote:Op zondag 18 december 2022 18:45 schreef Mani89 het volgende:
Hulde voor Qatar die het BESTE WK OOIT heeft georganiseerd, wat een geweldenaren.
Het was elke dode Nepalees meer dan waard.quote:Op zondag 18 december 2022 18:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mag wat dode bouwvakkers kosten maar dan heb je ook wat.
Ohja, nog bedankt voor Brazilië 2014.quote:Op zondag 18 december 2022 18:45 schreef Mani89 het volgende:
Hulde voor Qatar die het BESTE WK OOIT heeft georganiseerd, wat een geweldenaren.
Noem me geen jaquote:
Dan heb je een halve ploeg die niet mee wil verdedigen.quote:Op zondag 18 december 2022 18:46 schreef Gremen het volgende:
Toch wel raar dat PSG er nooit iets van bakt in de champions league
quote:Op zondag 18 december 2022 18:47 schreef Jahr00n het volgende:
als dit nederland was geweest had ik aan het zuurstof gemoeten
man man man man man
Aziaatjes genoegquote:Op zondag 18 december 2022 18:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mag wat dode bouwvakkers kosten maar dan heb je ook wat.
Middenquote:Op zondag 18 december 2022 18:44 schreef Vijf_voor het volgende:
In welke hoek zal Bappe zn 3e schieten?
Jij dacht ook dat het een vrije trap wasquote:
off-topicquote:Op zondag 18 december 2022 18:47 schreef Sked het volgende:
Dat brandalarm dat hier af blijft gaan heeft een storing.
Ik ben WOEST.
Ja dat was erg dom van mijquote:Op zondag 18 december 2022 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij dacht ook dat het een vrije trap was
Dit is de laatste keer dat ik die vent op z'n woord geloof.quote:Op zondag 18 december 2022 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij dacht ook dat het een vrije trap was
Welke Argentijnen?quote:Op zondag 18 december 2022 18:47 schreef Zwansen het volgende:
Heerlijk als Frankrijk wint en dan na de winnende penals nog even lachend langs de Argentijnen loopt.
Valt mee er zijn ergere geweest.quote:Op zondag 18 december 2022 18:48 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Meest spannende wk finale ooit, en de meest saaie commentator ooit.
Komt omdat Mbappe on fire isquote:Op zondag 18 december 2022 18:47 schreef Sked het volgende:
Dat brandalarm dat hier af blijft gaan heeft een storing.
Ik ben WOEST.
quote:Op zondag 18 december 2022 18:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Even een fles zuurstof aankoppelen.
quote:Op zondag 18 december 2022 18:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon wegblijven hoor.
quote:Op zondag 18 december 2022 18:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nou racistisch internet kan weer los
Als als alsquote:
De Franse Cillessen, is al heel lang bekendquote:Op zondag 18 december 2022 18:51 schreef Caland het volgende:
Lloris is net zo matig als Noppert met pingels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |