abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 december 2022 @ 18:47:34 #151
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207135232
quote:
5s.gif Op zondag 18 december 2022 18:44 schreef Vijf_voor het volgende:
In welke hoek zal Bappe zn 3e schieten?
Midden
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 18 december 2022 @ 18:47:41 #152
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_207135236
Lloris, maak je onsterfelijk

Gr gr
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 18 december 2022 @ 18:47:42 #153
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207135237
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:47 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
GGMM snapt het weer eens niet
goh
graag op anoniem
  FOK!Fotograaf zondag 18 december 2022 @ 18:47:43 #154
842 Zorro
Z
pi_207135238
Overigens lach ik hier nog even de mensen uit die een Golden Goal leuker vonden _O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 18 december 2022 @ 18:47:46 #155
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207135241
Mbappe gaat missen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_207135245
Dat brandalarm dat hier af blijft gaan heeft een storing.

Ik ben WOEST.
  zondag 18 december 2022 @ 18:47:56 #157
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207135246
Heerlijk als Frankrijk wint en dan na de winnende penals nog even lachend langs de Argentijnen loopt. _O-
  zondag 18 december 2022 @ 18:47:57 #158
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_207135247
Waarom is die stentler trouwens relevant met maar 17 interlands in het vrouwenvoetbal
Where law ends, tyrrany begins.
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:48:01 #159
35723 crew  GGMM
pi_207135249
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:47 schreef Caland het volgende:
Mbappe gaat missen
Jij dacht ook dat het een vrije trap was
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_207135251
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:47 schreef Caland het volgende:
Mbappe gaat missen
Welnee
AFCA!
  zondag 18 december 2022 @ 18:48:10 #161
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207135252
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:47 schreef Sked het volgende:
Dat brandalarm dat hier af blijft gaan heeft een storing.

Ik ben WOEST.
off-topic
pi_207135253
Die Disasi was toch de zevende wissel van Frankrijk?
  zondag 18 december 2022 @ 18:48:17 #163
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207135255
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:48 schreef GGMM het volgende:

[..]
Jij dacht ook dat het een vrije trap was
Ja dat was erg dom van mij
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 18 december 2022 @ 18:48:27 #164
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_207135258
Even een paar kippenvleugels er ingooien ...
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_207135260
Meest spannende wk finale ooit, en de meest saaie commentator ooit.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  zondag 18 december 2022 @ 18:48:30 #166
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207135261
messi gaat missen u leest het hier eerst
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:48:31 #167
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_207135263
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:48 schreef GGMM het volgende:

[..]
Jij dacht ook dat het een vrije trap was
Dit is de laatste keer dat ik die vent op z'n woord geloof.
What can change the nature of a man?
pi_207135265
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2022 18:48 schreef Zwansen het volgende:

[..]
off-topic
Psuedomodden
pi_207135266
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2022 18:47 schreef Zwansen het volgende:
Heerlijk als Frankrijk wint en dan na de winnende penals nog even lachend langs de Argentijnen loopt. _O-
Welke Argentijnen?
pi_207135267
Ik ga hier eens even goed voor zitten. :)
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_207135268
In India poept men van spanning op straat.
  zondag 18 december 2022 @ 18:48:37 #172
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_207135269
Waarom zeggen ze dat Lloris penalties kan stoppen :')

(Dit gaat backfiren)
  zondag 18 december 2022 @ 18:48:40 #173
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_207135270
Waarom fluit Infantino zelf?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_207135271
Daar gaan we _O_ .
  zondag 18 december 2022 @ 18:48:44 #175
91359 Machielovic
Geluk zit van binnen
pi_207135274
Wie wint dit? Vrees Argentinië maar we gaan zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')