Middenquote:Op zondag 18 december 2022 18:44 schreef Vijf_voor het volgende:
In welke hoek zal Bappe zn 3e schieten?
Jij dacht ook dat het een vrije trap wasquote:
off-topicquote:Op zondag 18 december 2022 18:47 schreef Sked het volgende:
Dat brandalarm dat hier af blijft gaan heeft een storing.
Ik ben WOEST.
Ja dat was erg dom van mijquote:Op zondag 18 december 2022 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij dacht ook dat het een vrije trap was
Dit is de laatste keer dat ik die vent op z'n woord geloof.quote:Op zondag 18 december 2022 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij dacht ook dat het een vrije trap was
Welke Argentijnen?quote:Op zondag 18 december 2022 18:47 schreef Zwansen het volgende:
Heerlijk als Frankrijk wint en dan na de winnende penals nog even lachend langs de Argentijnen loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |