Oh oke.quote:Op zondag 18 december 2022 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelers zijn fitter, minder te doen dan in de zomer dus je kan alles volgen
Sodemieter een keer op je met NL. BLM troep wat alleen maar bezig was met een regenboogvlaggetje.quote:Op zondag 18 december 2022 18:43 schreef tong80 het volgende:
Wat gruwelijk dat het Oranje ONDER VAN gAAL GEEN WERELDKAMPIOEN IS GEWORDEN. wAT EEN MIDDELMAAT.
:t
Op de paalquote:Op zondag 18 december 2022 18:44 schreef Vijf_voor het volgende:
In welke hoek zal Bappe zn 3e schieten?
Van Gaal is ongeslagen jaquote:Op zondag 18 december 2022 18:43 schreef tong80 het volgende:
Wat gruwelijk dat het Oranje ONDER VAN gAAL GEEN WERELDKAMPIOEN IS GEWORDEN. wAT EEN MIDDELMAAT.
:t
Nu verwacht de keeper hem daar opnieuw en trapt hij naar de andere kant natuurlijk ...quote:Op zondag 18 december 2022 18:44 schreef Vijf_voor het volgende:
In welke hoek zal Bappe zn 3e schieten?
De eerste 70 minuten waren extreem kut.quote:Op zondag 18 december 2022 18:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Meest spectaculaire finale ooit denk ik?
En sommigen bestempelden hem al als vreselijk.
Hoe had jij het liever gezien?quote:Op zondag 18 december 2022 18:44 schreef 3rr0r het volgende:
De cup op penalty's beslissen is wel matig vind ik.
Ach ze hebben ruim 120 minuten de tijd gehad om het anders te doen.quote:Op zondag 18 december 2022 18:44 schreef 3rr0r het volgende:
De cup op penalty's beslissen is wel matig vind ik.
80.quote:Op zondag 18 december 2022 18:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De eerste 70 minuten waren extreem kut.
Messi mist en Frankrijk wint.quote:Op zondag 18 december 2022 18:44 schreef BB-King het volgende:
De Argentijnen gaan winnen met penalties.
Wedden?
Leuk toernooi. Mooiste finale ooitquote:Op zondag 18 december 2022 18:45 schreef TornadoDK het volgende:
Kut toernooi maar wel leuke finale vaak is het andersom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |