abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP zondag 18 december 2022 @ 18:43:26 #51
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_207135089
TERING
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  FOK!Fotograaf zondag 18 december 2022 @ 18:43:28 #52
842 Zorro
Z
pi_207135090
De teen van Martinez
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 18 december 2022 @ 18:43:29 #53
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_207135091
Blind paard.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zondag 18 december 2022 @ 18:43:29 #54
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_207135092
Wat een HEER-LIJ-KE partij
  zondag 18 december 2022 @ 18:43:32 #55
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_207135093
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:43 schreef Gehrman het volgende:
Dit is net basketbal _O-
zaalvoetbal
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_207135094
Martinez LOL
graag op anoniem
pi_207135097
Na 80e minuut best wel aardig duel
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 18 december 2022 @ 18:43:35 #58
2651 svann
night-hawk
pi_207135098
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:42 schreef Caland het volgende:
Voortaan altijd WK’s in de winter graag
Rellen gecanceld wegens ijzel. :7
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_207135100
Ik had die nr 12 gelijk gewisseld
  zondag 18 december 2022 @ 18:43:43 #60
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_207135103
Wtf is dit _O-
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroīd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zondag 18 december 2022 @ 18:43:44 #61
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_207135104
Even bijkomen hoor.
  Trouwste user 2022 zondag 18 december 2022 @ 18:43:52 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_207135108
Wat gruwelijk dat het Oranje ONDER VAN gAAL GEEN WERELDKAMPIOEN IS GEWORDEN. wAT EEN MIDDELMAAT. :{

:t
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_207135109
ik kan dit niet meer aan
  zondag 18 december 2022 @ 18:43:58 #64
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207135110
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:42 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Waarom
Spelers zijn fitter, minder te doen dan in de zomer dus je kan alles volgen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_207135111
Zo!!!
pi_207135113
Putain
  zondag 18 december 2022 @ 18:44:07 #67
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207135115
Zoals die kaalkop zei. Beste WK ooit ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:44:09 #68
362868 crew  Slobeend
of all places
  zondag 18 december 2022 @ 18:44:10 #69
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207135117
Prachtige actie Mbappé
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 18 december 2022 @ 18:44:12 #70
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_207135119
Poetin?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_207135120
Koffietijd
pi_207135121
We gaan penalty’s nemen.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_207135122
Dit is wel 1 van de leukere WK finales die ik gezien heb.
Zonder wrijving geen glans
pi_207135123
WAT EEN WEDSTRIJD
  zondag 18 december 2022 @ 18:44:16 #75
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_207135124
Pingels :)
  zondag 18 december 2022 @ 18:44:18 #76
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207135125
Mbappe _O_
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_207135127
Meest spectaculaire finale ooit denk ik?

En sommigen bestempelden hem al als vreselijk _O-.
pi_207135128
Ik ga niet meer kijken hoor
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:44:20 #79
35723 crew  GGMM
pi_207135129
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:43 schreef tong80 het volgende:
Wat gruwelijk dat het Oranje ONDER VAN gAAL GEEN WERELDKAMPIOEN IS GEWORDEN. wAT EEN MIDDELMAAT. :{

:t
Schreeuw niet zo zeg
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_207135131
Het is niet voor hartlijders. _O-
Probeer positief te blijven
pi_207135132
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:43 schreef tong80 het volgende:
Wat gruwelijk dat het Oranje ONDER VAN gAAL GEEN WERELDKAMPIOEN IS GEWORDEN. wAT EEN MIDDELMAAT. :{

:t
Nederland is nog veel minder dan middelmaat.
  zondag 18 december 2022 @ 18:44:22 #82
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207135133
mbappe faalt
  zondag 18 december 2022 @ 18:44:25 #83
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_207135135
Mbappe eerder afgeven.
pi_207135136
Kunnen ze niet een keer twee winnaars hebben?
  Redactie Sport zondag 18 december 2022 @ 18:44:27 #85
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207135138
Pingeled
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_207135139
Iedrreen mag nu winnen
  zondag 18 december 2022 @ 18:44:32 #87
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207135140
pingelgenot
pi_207135142
Wat een finale _O_
pi_207135143
In welke hoek zal Bappe zn 3e schieten?
pi_207135144
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:44 schreef Doevelaer het volgende:
Ik ga niet meer kijken hoor
Darten is pas om 2100.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_207135146
MbappeGod
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207135147
De cup op penalty's beslissen is wel matig vind ik.
pi_207135148
Penalty’s in de finale :N
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zondag 18 december 2022 @ 18:44:52 #94
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207135149
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:43 schreef Caland het volgende:

[..]
Spelers zijn fitter, minder te doen dan in de zomer dus je kan alles volgen
Oh oke.

Nouja, ik vind er geen reet aan. Liever in de zomer met de zon.
pi_207135150
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:43 schreef tong80 het volgende:
Wat gruwelijk dat het Oranje ONDER VAN gAAL GEEN WERELDKAMPIOEN IS GEWORDEN. wAT EEN MIDDELMAAT. :{

:t
Sodemieter een keer op je met NL. BLM troep wat alleen maar bezig was met een regenboogvlaggetje.
  zondag 18 december 2022 @ 18:44:56 #96
15600 BB-King
Long live the King!
pi_207135151
De Argentijnen gaan winnen met penalties.

Wedden?
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:44:56 #97
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_207135152
The XX Intro genot
What can change the nature of a man?
pi_207135153
Mbappe GOD
pi_207135154
quote:
5s.gif Op zondag 18 december 2022 18:44 schreef Vijf_voor het volgende:
In welke hoek zal Bappe zn 3e schieten?
Op de paal
pi_207135156
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')