abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:41:43 #1
35723 crew  GGMM
pi_207135014
De volgens sommigen beste voetballer ooit, tegen de misschien wel beste voetballer van tegenwoordig. Twee grootmachten uit de voetbalgeschiedenis. Argentinië een voetbalgeschiedenis op een WK dat terug gaat naar voor de Tweede Wereld Oorlog. Tegen Frankrijk dat pas geschiedenis schreef als land op een WK in 1998. Terwijl het met Kopa, Fontaine en Platini al de besten van de wereld had. In 1998 voor het eerst wereldkampioen met Zidane. Zoals Argentinië het voor het eerst werd met Maradona in 1986. Nu twee andere wereldsterren. Messi en Mbappé.

Buiten alle Nederlandse sentimenten een gedroomde finale. Messi was altijd een 10. Momenteel scoort-ie een 8. De lat ligt dus hoog voor deze wondervoetballer. Mbappé scoort er als 23jarige op los. Is al een 8 waard, misschien wordt-ie na de finale een 9. Zijn carriere is te kort om al een 10 te zijn. Een juweel is ie al. Wordt het een briljantje?

Het vooruitzicht is mooi. De voorpret terecht. WK-finale 2022. Argentinië-Frankrijk.






:T
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_207135017
fipo
graag op anoniem
  zondag 18 december 2022 @ 18:41:55 #3
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207135019
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:41 schreef Nober het volgende:
1994 voor 't laatst penalties?
r.baggio genot
pi_207135020
Messi die zo de penal mist

lijkt me lachen
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:41:58 #5
35723 crew  GGMM
pi_207135021
sepo
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:42:10 #6
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207135024
@GGMM en @Slobeend door het slotje
What can change the nature of a man?
pi_207135025
Wtf
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:42:13 #8
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_207135028
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:41 schreef GGMM het volgende:
sepo
:)
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_207135030
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:41 schreef GGMM het volgende:
sepo
:?
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_207135031
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:41 schreef GGMM het volgende:
sepo
Doe dit maar gewoon niet meer.
  zondag 18 december 2022 @ 18:42:20 #12
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207135033
oeeeee
  zondag 18 december 2022 @ 18:42:22 #13
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207135034
Lloris kan geen pingels stoppen, dus dit wordt een kansloze reeks.

Ze hoeven hem alleen maar in de hoek te schuiven
  zondag 18 december 2022 @ 18:42:24 #14
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_207135035
Wat een mokertrage spits
  zondag 18 december 2022 @ 18:42:26 #15
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207135037
Voortaan altijd WK’s in de winter graag
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_207135039
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:41 schreef GGMM het volgende:
sepo
Leuk
pi_207135041
Wat gebeurde daar
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:42:40 #18
35723 crew  GGMM
pi_207135042
oe
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_207135044
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:41 schreef dvdfreak het volgende:

[..]
r.baggio genot
Staartje alles.
  zondag 18 december 2022 @ 18:42:42 #20
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207135045
Penalty aids.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 18 december 2022 @ 18:42:44 #21
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_207135047
ED
pi_207135048
Oehh
  zondag 18 december 2022 @ 18:42:46 #23
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207135050
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:41 schreef Nober het volgende:
1994 voor 't laatst penalties?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  FOK!Fotograaf zondag 18 december 2022 @ 18:42:46 #24
842 Zorro
Z
pi_207135051
Kut
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_207135052
KOEKOEK
  zondag 18 december 2022 @ 18:42:48 #26
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207135053
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:42 schreef Caland het volgende:
Voortaan altijd WK’s in de winter graag
Waarom
pi_207135056
_O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 18 december 2022 @ 18:42:52 #28
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207135057
Ohhhhhh
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:42:54 #29
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207135058
KNOTSGEK
What can change the nature of a man?
pi_207135060
Oei
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_207135061
Dan wil je ook niet winnen
pi_207135062
Knotsgek :D
  zondag 18 december 2022 @ 18:43:02 #33
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207135063
oeee
  zondag 18 december 2022 @ 18:43:02 #34
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_207135064
Oei dat was bijna een doelpunt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_207135065
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:40 schreef leolinedance het volgende:

[..]
[..]
Wat is het nou verdiend of niet :?
Er zijn misschien wat gefrustreerde vlaggetjes-mensen die vinden dat Argentinië het niet verdient.
pi_207135066
Man man man man.
pi_207135067
Argentinië wordt beflikkerd met de wissels
pi_207135068
HET BESTE WEK OOIT
pi_207135069
Heeft die Kolo ook maar iets goed gedaan deze wedstrijd?
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_207135070
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:42 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Waarom
Al besproken.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 18 december 2022 @ 18:43:10 #41
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207135073
Moeder aller reddingen
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207135074
Dit is net basketbal _O-
  zondag 18 december 2022 @ 18:43:11 #43
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_207135075
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:40 schreef Anonymousz het volgende: Tv kan weer aan :)
Klaar met het huishouden?
  zondag 18 december 2022 @ 18:43:15 #44
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_207135076
Geile aanvallen hoor.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_207135077
Heerlijk dit. Beide kanten liggen volledig open.
pi_207135078
:%
  zondag 18 december 2022 @ 18:43:17 #47
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207135079
Godverdomme..
Wtf
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  zondag 18 december 2022 @ 18:43:18 #48
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207135082
Saaie finale.
pi_207135086
That's a different toe.
  zondag 18 december 2022 @ 18:43:22 #50
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207135088
KNOTSGEK
  Moderator / Redactie FP zondag 18 december 2022 @ 18:43:26 #51
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_207135089
TERING
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  FOK!Fotograaf zondag 18 december 2022 @ 18:43:28 #52
842 Zorro
Z
pi_207135090
De teen van Martinez
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 18 december 2022 @ 18:43:29 #53
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_207135091
Blind paard.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zondag 18 december 2022 @ 18:43:29 #54
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_207135092
Wat een HEER-LIJ-KE partij
  zondag 18 december 2022 @ 18:43:32 #55
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_207135093
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:43 schreef Gehrman het volgende:
Dit is net basketbal _O-
zaalvoetbal
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_207135094
Martinez LOL
graag op anoniem
pi_207135097
Na 80e minuut best wel aardig duel
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 18 december 2022 @ 18:43:35 #58
2651 svann
night-hawk
pi_207135098
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:42 schreef Caland het volgende:
Voortaan altijd WK’s in de winter graag
Rellen gecanceld wegens ijzel. :7
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_207135100
Ik had die nr 12 gelijk gewisseld
  zondag 18 december 2022 @ 18:43:43 #60
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_207135103
Wtf is dit _O-
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zondag 18 december 2022 @ 18:43:44 #61
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_207135104
Even bijkomen hoor.
  Trouwste user 2022 zondag 18 december 2022 @ 18:43:52 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_207135108
Wat gruwelijk dat het Oranje ONDER VAN gAAL GEEN WERELDKAMPIOEN IS GEWORDEN. wAT EEN MIDDELMAAT. :{

:t
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_207135109
ik kan dit niet meer aan
  zondag 18 december 2022 @ 18:43:58 #64
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207135110
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:42 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Waarom
Spelers zijn fitter, minder te doen dan in de zomer dus je kan alles volgen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_207135111
Zo!!!
pi_207135113
Putain
  zondag 18 december 2022 @ 18:44:07 #67
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207135115
Zoals die kaalkop zei. Beste WK ooit ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:44:09 #68
362868 crew  Slobeend
of all places
  zondag 18 december 2022 @ 18:44:10 #69
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207135117
Prachtige actie Mbappé
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 18 december 2022 @ 18:44:12 #70
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_207135119
Poetin?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_207135120
Koffietijd
pi_207135121
We gaan penalty’s nemen.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_207135122
Dit is wel 1 van de leukere WK finales die ik gezien heb.
Zonder wrijving geen glans
pi_207135123
WAT EEN WEDSTRIJD
  zondag 18 december 2022 @ 18:44:16 #75
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_207135124
Pingels :)
  zondag 18 december 2022 @ 18:44:18 #76
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207135125
Mbappe _O_
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_207135127
Meest spectaculaire finale ooit denk ik?

En sommigen bestempelden hem al als vreselijk _O-.
pi_207135128
Ik ga niet meer kijken hoor
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:44:20 #79
35723 crew  GGMM
pi_207135129
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:43 schreef tong80 het volgende:
Wat gruwelijk dat het Oranje ONDER VAN gAAL GEEN WERELDKAMPIOEN IS GEWORDEN. wAT EEN MIDDELMAAT. :{

:t
Schreeuw niet zo zeg
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_207135131
Het is niet voor hartlijders. _O-
Probeer positief te blijven
pi_207135132
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:43 schreef tong80 het volgende:
Wat gruwelijk dat het Oranje ONDER VAN gAAL GEEN WERELDKAMPIOEN IS GEWORDEN. wAT EEN MIDDELMAAT. :{

:t
Nederland is nog veel minder dan middelmaat.
  zondag 18 december 2022 @ 18:44:22 #82
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207135133
mbappe faalt
  zondag 18 december 2022 @ 18:44:25 #83
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_207135135
Mbappe eerder afgeven.
pi_207135136
Kunnen ze niet een keer twee winnaars hebben?
  Redactie Sport zondag 18 december 2022 @ 18:44:27 #85
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207135138
Pingeled
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_207135139
Iedrreen mag nu winnen
  zondag 18 december 2022 @ 18:44:32 #87
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207135140
pingelgenot
pi_207135142
Wat een finale _O_
pi_207135143
In welke hoek zal Bappe zn 3e schieten?
pi_207135144
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:44 schreef Doevelaer het volgende:
Ik ga niet meer kijken hoor
Darten is pas om 2100.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_207135146
MbappeGod
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207135147
De cup op penalty's beslissen is wel matig vind ik.
pi_207135148
Penalty’s in de finale :N
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zondag 18 december 2022 @ 18:44:52 #94
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207135149
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:43 schreef Caland het volgende:

[..]
Spelers zijn fitter, minder te doen dan in de zomer dus je kan alles volgen
Oh oke.

Nouja, ik vind er geen reet aan. Liever in de zomer met de zon.
pi_207135150
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:43 schreef tong80 het volgende:
Wat gruwelijk dat het Oranje ONDER VAN gAAL GEEN WERELDKAMPIOEN IS GEWORDEN. wAT EEN MIDDELMAAT. :{

:t
Sodemieter een keer op je met NL. BLM troep wat alleen maar bezig was met een regenboogvlaggetje.
  zondag 18 december 2022 @ 18:44:56 #96
15600 BB-King
Long live the King!
pi_207135151
De Argentijnen gaan winnen met penalties.

Wedden?
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:44:56 #97
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207135152
The XX Intro genot
What can change the nature of a man?
pi_207135153
Mbappe GOD
pi_207135154
quote:
5s.gif Op zondag 18 december 2022 18:44 schreef Vijf_voor het volgende:
In welke hoek zal Bappe zn 3e schieten?
Op de paal
pi_207135156
  zondag 18 december 2022 @ 18:45:00 #101
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207135157
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
MbappeGod
graag op anoniem
pi_207135159
Voetbalporno dit.

Beste WK ooit.

Genot.
pi_207135160
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:43 schreef tong80 het volgende:
Wat gruwelijk dat het Oranje ONDER VAN gAAL GEEN WERELDKAMPIOEN IS GEWORDEN. wAT EEN MIDDELMAAT. :{

:t
Van Gaal is ongeslagen ja
pi_207135163
Hahaha wat een game
  zondag 18 december 2022 @ 18:45:04 #105
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207135165
quote:
5s.gif Op zondag 18 december 2022 18:44 schreef Vijf_voor het volgende:
In welke hoek zal Bappe zn 3e schieten?
Nu verwacht de keeper hem daar opnieuw en trapt hij naar de andere kant natuurlijk ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_207135166
Het is dat het zo koud is anders zweette ik er ook van Rafaël :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 18 december 2022 @ 18:45:08 #107
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_207135168
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Meest spectaculaire finale ooit denk ik?

En sommigen bestempelden hem al als vreselijk _O-.
De eerste 70 minuten waren extreem kut.
pi_207135169
Jammer dat Dybala er niet in staat.
pi_207135170
Kut toernooi maar wel leuke finale vaak is het andersom
pi_207135171
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:44 schreef 3rr0r het volgende:
De cup op penalty's beslissen is wel matig vind ik.
Hoe had jij het liever gezien?
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_207135172
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:44 schreef 3rr0r het volgende:
De cup op penalty's beslissen is wel matig vind ik.
Ach ze hebben ruim 120 minuten de tijd gehad om het anders te doen.
pi_207135174
Ik voel me net alsof Oranje speelt :')

Les Blues _O_
pi_207135175
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Iedrreen mag nu winnen
Nee, gaat nog steeds enkel tussen Argentinie en Frankrijk
  zondag 18 december 2022 @ 18:45:25 #114
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207135176
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:45 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
De eerste 70 minuten waren extreem kut.
80.

Maar daarna wel goedgemaakt. :D
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 18 december 2022 @ 18:45:30 #115
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_207135177
quote:
11s.gif Op zondag 18 december 2022 18:44 schreef BB-King het volgende:
De Argentijnen gaan winnen met penalties.

Wedden?
Messi mist en Frankrijk wint.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zondag 18 december 2022 @ 18:45:35 #116
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_207135179
Hulde voor Qatar die het BESTE WK OOIT heeft georganiseerd, wat een geweldenaren.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:45:38 #117
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207135181
De BBC geniet.
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 18:45:45 #118
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207135184
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:45 schreef TornadoDK het volgende:
Kut toernooi maar wel leuke finale vaak is het andersom
Leuk toernooi. Mooiste finale ooit
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 18 december 2022 @ 18:45:45 #119
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207135185
Halve wereld morgen naar de dokter ivm hartritme stoornis.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_207135187
quote:
Leuk :)
pi_207135188
Als je dit niet mooi vindt ben je geen darts voetballiefhebber
  zondag 18 december 2022 @ 18:46:08 #122
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_207135192
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:45 schreef Coco het volgende:
De BBC geniet.
Daar geniet je moeder ook van.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_207135193
Ook geen keeperwissels. Opvallend.
  zondag 18 december 2022 @ 18:46:16 #124
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_207135194
Rafael zweet frituurvet
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:46:17 #125
35723 crew  GGMM
pi_207135195
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:46 schreef Mani89 het volgende:

[..]
Daar geniet je moeder ook van.
:?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 18 december 2022 @ 18:46:18 #126
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_207135196
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:45 schreef Mani89 het volgende:
Hulde voor Qatar die het BESTE WK OOIT heeft georganiseerd, wat een geweldenaren.
Mag wat dode bouwvakkers kosten maar dan heb je ook wat.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zondag 18 december 2022 @ 18:46:21 #127
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_207135198
Deschamps gaat vertellen dat ze de penalties erin moeten schieten
RED ONS HENNIEGOD
pi_207135200
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:45 schreef Coco het volgende:
De BBC geniet.
Als jij er ook maar van geniet :)
  zondag 18 december 2022 @ 18:46:34 #129
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_207135201
Als je nu een pingel moet nemen ga je toch ook kapot :D
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  zondag 18 december 2022 @ 18:46:34 #130
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_207135202
quote:
11s.gif Op zondag 18 december 2022 18:44 schreef BB-King het volgende:
De Argentijnen gaan winnen met penalties.

Wedden?
Vrees het ook.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_207135204
Keepertje van Argentinië gaat het weer beslissen denk ik
pi_207135205
Wat een knotsgekke finale
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_207135206
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:46 schreef Mani89 het volgende:

[..]
Daar geniet je moeder ook van.
Sow!
pi_207135207
Toch wel raar dat PSG er nooit iets van bakt in de champions league
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_207135208
quote:
10s.gif Op zondag 18 december 2022 18:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Als je dit niet mooi vindt ben je geen darts voetballiefhebber
reclame voor de sport deze wedstrijd

infantino is blij
  zondag 18 december 2022 @ 18:46:50 #136
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_207135210
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:45 schreef Mani89 het volgende:
Hulde voor Qatar die het BESTE WK OOIT heeft georganiseerd, wat een geweldenaren.
heeft wat bouwvakkertjes gekost maar dan krijg je wel wat -O- -O-
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_207135211
Niks mooiers dan huilende Zuid-Amerikanen

Klein kerstwensje gedaan :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 18 december 2022 @ 18:46:52 #138
2651 svann
night-hawk
pi_207135212
Eerste uur was teleurstellend saai, tweede uur echt spannend.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_207135213
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:46 schreef Perrin het volgende:

[..]
Mag wat dode bouwvakkers kosten maar dan heb je ook wat.
Het was elke dode Nepalees meer dan waard.

Gr. Gianni.
pi_207135214
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:45 schreef Perrin het volgende:

[..]
Messi mist en Frankrijk wint.
Oeh, dan zou hij wel hard huilen.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_207135217
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:45 schreef Mani89 het volgende:
Hulde voor Qatar die het BESTE WK OOIT heeft georganiseerd, wat een geweldenaren.
Ohja, nog bedankt voor Brazilië 2014.
pi_207135218
Schitterende finale!
AFCA!
  Trouwste user 2022 zondag 18 december 2022 @ 18:47:08 #143
7889 tong80
Spleenheup
pi_207135221
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:45 schreef VacaLoca het volgende:

[..]
Van Gaal is ongeslagen ja
Noem me geen ja :(

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_207135222
als dit nederland was geweest had ik aan het zuurstof gemoeten

man man man man man
  zondag 18 december 2022 @ 18:47:15 #145
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_207135224
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:46 schreef Gremen het volgende:
Toch wel raar dat PSG er nooit iets van bakt in de champions league
Dan heb je een halve ploeg die niet mee wil verdedigen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 18 december 2022 @ 18:47:19 #146
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207135225
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:47 schreef Jahr00n het volgende:
als dit nederland was geweest had ik aan het zuurstof gemoeten

man man man man man
graag op anoniem
pi_207135228
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:46 schreef Perrin het volgende:

[..]
Mag wat dode bouwvakkers kosten maar dan heb je ook wat.
Aziaatjes genoeg
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:47:31 #148
35723 crew  GGMM
pi_207135229
POLL
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_207135230
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:46 schreef GGMM het volgende:

[..]
:?
GGMM snapt het weer eens niet
  zondag 18 december 2022 @ 18:47:33 #150
91359 Machielovic
Geluk zit van binnen
pi_207135231
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:42 schreef Coco het volgende:
KNOTSGEK
Ja dit, en mooi dat beide teams er zo vol voor gingen in de verlenging. ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')