Volgens mij is de (officiële) policy op FOK ook dat je andere fora niet mag promoten.quote:Op zondag 18 december 2022 19:21 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Wat is dit toch allemaal tragisch
HAHAHAHAHAquote:Op zondag 18 december 2022 19:21 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
En geen TikTok want dan wordt China boosquote:Op zondag 18 december 2022 19:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA
'Free speech absolutist' Elon Musk
Compensatiegedrag voor z'n kleine piemeltje, kan niet anders
Die Elon Musk is echt compleet losgeslagen. Z'n naam had al iets Citizen Kane-achtigs maar nu heeft z'n gedrag dat ook.quote:Op zondag 18 december 2022 19:21 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Zou gewoon de volgende autoritaire dictator zijn als het een politicus was.quote:Op zondag 18 december 2022 19:32 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die Elon Musk is echt compleet losgeslagen. Z'n naam had al iets Citizen Kane-achtigs maar nu heeft z'n gedrag dat ook.
Geen TikTok op twitter is al iets van voor Elon Musk, zo is Victor Hopman zijn vorige account kwijtgeraakt.quote:Op zondag 18 december 2022 19:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
En geen TikTok want dan wordt China boos
Godzijdank is hij in Zuid-Afrika geboren, anders hadden we de opvolger van Trump gehadquote:Op zondag 18 december 2022 19:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zou gewoon de volgende autoritaire dictator zijn als het een politicus was.
Dat was om muziekrechten, maar TikTok mag dus wel. Moeten wel Tesla’s in China verkocht worden.quote:Op zondag 18 december 2022 19:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Geen TikTok op twitter is al iets van voor Elon Musk, zo is Victor Hopman zijn vorige account kwijtgeraakt.
Helaas voor de fokkers in NWS.quote:Op zondag 18 december 2022 19:50 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Godzijdank is hij in Zuid-Afrika geboren, anders hadden we de opvolger van Trump gehad
Jaquote:
Hoho, ik heb vandaag met een (vrij linkse) post in NWS al 21 likes binnengehengeld.quote:
Baasquote:Op zondag 18 december 2022 20:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoho, ik heb vandaag met een (vrij linkse) post in NWS al 21 likes binnengehengeld.
Goeie vraag, geen idee eigenlijkquote:Op zondag 18 december 2022 20:26 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja
Waarom staat dat topic eigenlijk niet in TV?
Ik durf dat haast niet in FB te vragen, bang voor CULquote:
Dat is ook altijd wel typisch bij Elon Musk, mensen die alles wat een miljardair doet verdedigen.quote:
Gewoon het soort mensen die 's nachts fantaseren dat ze dat zelf konden doen.quote:Op zondag 18 december 2022 20:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat is ook altijd wel typisch bij Elon Musk, mensen die alles wat een miljardair doet verdedigen.
Nou ben ik ben benieuwdquote:Op zondag 18 december 2022 20:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoho, ik heb vandaag met een (vrij linkse) post in NWS al 21 likes binnengehengeld.
Fred_B in NWS / Iedereen in Europa gaat betalen voor CO2-uitstootquote:
Like erbijquote:Op zondag 18 december 2022 21:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Fred_B in NWS / Iedereen in Europa gaat betalen voor CO2-uitstoot
Iets over de CO2-belasting in de EU, die zoals gebruikelijk door Jan Modaal mag worden betaald. Ik had niet verwacht dat die korte constatering zo veel bijval zou krijgen.
Namens mij ook een like.quote:Op zondag 18 december 2022 21:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Iets over de CO2-belasting in de EU, die zoals gebruikelijk door Jan Modaal mag worden betaald. Ik had niet verwacht dat die korte constatering zo veel bijval zou krijgen.
Wij doen iets kindvriendelijks, waarschijnlijk AVG'tje met wat chiquer AVG of zelf pizza versierenquote:Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Fred_B het volgende:
Ander onderwerp dan maar. Wat gaan jullie eten met de kerst?
Te veelquote:Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Fred_B het volgende:
Hmmm, het is jullie opperhoofd Timmerfrans die dit bedenkt hè.quote:Op zondag 18 december 2022 21:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Namens mij ook een like.
Hee psst. Fred... Come to de sociaal-democratische side.
Ja, hier moet het ook kindvriendelijk zijn. Dus geen zevengangendiner, maar gewoon een diner waar de eerste gang ook de enige isquote:Op zondag 18 december 2022 21:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Wij doen iets kindvriendelijks, waarschijnlijk AVG'tje met wat chiquer AVG of zelf pizza versieren
Is nog oud verwerpelijk derde weg type. Die faseren we nog wel uit.quote:Op zondag 18 december 2022 21:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm, het is jullie opperhoofd Timmerfrans die dit bedenkt hè.
Ik heb vandaag gehoord dat er fazant komt bij het hoofdgerecht. Ik neig nog steeds naar zelfgemaakte saucijzenbrood + soep (waarschijnlijk mosterd-) als voorgerecht, met misschien nog kaas-uibreekbrood erbij. Toetje weet ik nog niet wat dat gaat worden.quote:Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Fred_B het volgende:
De temperatuur zou vannacht weer oplopen, zal morgenochtend wel weer meevallen.quote:Op zondag 18 december 2022 21:39 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga er morgen achter komen hoe onverstandig het is om nog geen winterbanden onder de auto te hebben.![]()
Hoe laat moet je weg?quote:Op zondag 18 december 2022 21:39 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga er morgen achter komen hoe onverstandig het is om nog geen winterbanden onder de auto te hebben.![]()
Fred gaat voor een post met de meeste likes ooitquote:Op zondag 18 december 2022 21:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op zondag 18 december 2022 21:39 schreef Cyan9 het volgende:
Nu vraag ik me af welke post de meeste likes heeft hier op FOKquote:Op zondag 18 december 2022 21:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Fred gaat voor een post met de meeste likes ooit
Ja zoiets wordt het bij ons ookquote:Op zondag 18 december 2022 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, hier moet het ook kindvriendelijk zijn. Dus geen zevengangendiner, maar gewoon een diner waar de eerste gang ook de enige is
Ja ik heb me dat ook wel eens afgevraagd, ook in de SC bijvoorbeeld, maar wordt niet echt bijgehouden geloof ikquote:Op zondag 18 december 2022 22:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af welke post de meeste likes heeft hier op FOK
En ze komen morgen binnen als de ijzel voorbij is?quote:Op zondag 18 december 2022 22:35 schreef Meke het volgende:
Deze held op sokken heeft vanmiddag dit besteldOmdat ik oprecht buikpijn krijg van ijzel
[ afbeelding ]
Oh lijkt me fantastischquote:Op zondag 18 december 2022 22:35 schreef Meke het volgende:
Deze held op sokken heeft vanmiddag dit besteldOmdat ik oprecht buikpijn krijg van ijzel
[ afbeelding ]
Nee woensdag geloof ikquote:Op zondag 18 december 2022 22:35 schreef Momo het volgende:
[..]
En ze komen morgen binnen als de ijzel voorbij is?
Ja mij dus ook, en dan moeiteloos iedereen voorbij. En voor iets meer dan een tientje leek het me heerlijkquote:
Slim tochquote:Op zondag 18 december 2022 22:35 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Tussen 8 en 9, dus niet heel vroeg.quote:Op zondag 18 december 2022 21:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe laat moet je weg?
Sowieso gewoon rustig aan.
Volgens het KNMI zou de ijzel tot maximaal 02.00 aanhouden. Dus morgenochtend zou het niet meer (extreem) glad moeten zijn.quote:
Hier tot einde van de middag.quote:
Regent het alweer? Hier namelijk welquote:Op maandag 19 december 2022 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, hier is het nu droog.
Dit is zulk somber weerquote:
Hier nog steeds droog.quote:Op maandag 19 december 2022 09:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Regent het alweer? Hier namelijk wel
[..]
Dit is zulk somber weer
Het NSF Seizoen is van startquote:Op maandag 19 december 2022 09:30 schreef Momo het volgende:
Reminder; vanavond is de eerste avond FiK in Albanie om 21:00
Ze hadden de televote gewonnen denk ik, maar ik had Diodato ook wel zien winnen overall vanwege de juryscore en het sentiment toen.quote:Op maandag 19 december 2022 10:10 schreef NailQueen het volgende:
Hallo allemaal
Ik hoorde vanochtend Think About Things (op Xite)
Dan vraag je je toch af, had dit in 2020 gewonnen? Top 3 was het zeker want de hype was er. Maar 2020 zou een sterk jaar zijn met oa. The Roop, Diodato, Victoria, Little Big en The Mama's als juryfavoriet.
Helaas, dachten ome Cor en tante Corrie er anders overquote:Op maandag 19 december 2022 10:10 schreef NailQueen het volgende:
Hallo allemaal
Dan vraag je je toch af, had dit in 2020 gewonnen? Top 3 was het zeker want de hype was er. Maar 2020 zou een sterk jaar zijn met oa. The Roop, Diodato, Victoria, Little Big en The Mama's als juryfavoriet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik denk dat IJsland dat wel had gewonnen. Het is een echte televotingmagneet, en ik geloof niet zo dat de jury zo’n prima plaat zou afstraffen. Vergeet niet dat het duidelijk mindere 10 Years ook gewoon 5e werd bij de jury, en zelfs iets beter scoorde dan bij het publiek.quote:Op maandag 19 december 2022 10:10 schreef NailQueen het volgende:
Hallo allemaal
Jij bent gewoon slimquote:Op zondag 18 december 2022 22:35 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn ook andere redenen om thuis te werken waarde Luctor.quote:
Zijn er überhaupt redenen om niet thuis te werken?quote:Op maandag 19 december 2022 12:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er zijn ook andere redenen om thuis te werken waarde Luctor.
Ik vind het best een prettig idee dat de brandweer en ambulancepersoneel niet alleen thuis werkenquote:Op maandag 19 december 2022 12:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt redenen om niet thuis te werken?
In de bouw ook nietquote:Op maandag 19 december 2022 12:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het best een prettig idee dat de brandweer en ambulancepersoneel niet alleen thuis werken
Veearts, ook zoiets. Dat er opeens iemand probeert een zieke koe de lift van je flat in te krijgenquote:
Piloten die een vliegtuig besturen vanuit een thuissimulatorquote:Op maandag 19 december 2022 12:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Veearts, ook zoiets. Dat er opeens iemand probeert een zieke koe de lift van je flat in te krijgen
Mooie discussie op de ochtendquote:Op maandag 19 december 2022 10:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat IJsland dat wel had gewonnen. Het is een echte televotingmagneet, en ik geloof niet zo dat de jury zo’n prima plaat zou afstraffen. Vergeet niet dat het duidelijk mindere 10 Years ook gewoon 5e werd bij de jury, en zelfs iets beter scoorde dan bij het publiek.
Bulgarije vind ik op de plaat nog steeds één van de beste liedjes van de voorbije jaren. Eerlijk is eerlijk, een jaar later kwam dat live niet goed over, dus dat had een duidelijke valkuil. Italië had sowieso gescoord, maar die echte Italiaanse klassiekers winnen eigenlijk nooit. En dit is toch wel zo’n inzending die door juryleden van het kaliber Rick Vol of Carlo Boszhard zomaar als ‘oubollig’ op de 21e plaats zou kunnen worden gezet. Vergeet ook niet dat daar nog iets van een minuut in had moet worden weggeknipt. Rusland en Litouwen waren denk ik in het totaalplaatje toch wel wat tekort gekomen.
Beetje open minded zijn hoorquote:Op maandag 19 december 2022 12:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Veearts, ook zoiets. Dat er opeens iemand probeert een zieke koe de lift van je flat in te krijgen
Ik hoor je nog wel als er een thuiswerkende sloper naast je intrektquote:
Die blijft er wel niet lang wonen.quote:Op maandag 19 december 2022 12:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hoor je nog wel als er een thuiswerkende sloper naast je intrekt
Dat zeg je nu wel, maar misschien klust hij zwart bij als bouwvakker! Vanuit huis, uiteraardquote:Op maandag 19 december 2022 13:00 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die blijft er wel niet lang wonen.
quote:Op maandag 19 december 2022 13:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel, maar misschien klust hij zwart bij als bouwvakker! Vanuit huis, uiteraard
quote:Op maandag 19 december 2022 14:53 schreef H_T het volgende:
Zometeen het WK Darts-gebuut van Danny Jansen
[ afbeelding ]
Hoe oud schatten jullie hem?
Een jaartje of 19, 20?quote:Op maandag 19 december 2022 14:53 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Zuurkoolquote:Op maandag 19 december 2022 13:42 schreef H_T het volgende:
Flinke mok thee gezeten een beetje chocola gegeten. Mogelijk ga ik vanavond zuurkool eten
Stampquote:
Misschien is al het eten wel opquote:Op maandag 19 december 2022 15:44 schreef H_T het volgende:
[..]
StampHeb alleen nog geen boodschappen gedaan, dus het kan nog steeds wat anders worden
19 zou me niet verbazen maar 27 ofzo ook nietquote:Op maandag 19 december 2022 14:53 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Hij is 20quote:Op maandag 19 december 2022 16:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
19 zou me niet verbazen maar 27 ofzo ook niet
Hij heeft in ieder geval gewonnen zie ikquote:Op maandag 19 december 2022 16:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Hij is 20Ik had ouder gegokt, maar dat ligt dan aan mij
Ja, maar het was niet best om naar te kijkenquote:Op maandag 19 december 2022 16:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval gewonnen zie ik
Jij was de scheidsrechter?quote:Op maandag 19 december 2022 16:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, maar het was niet best om naar te kijkenMaar goed dat ik aan het werk ben
Nahquote:
Mimimimimimimimiquote:Op maandag 19 december 2022 17:40 schreef NailQueen het volgende:
Een van de B2's is overleden
"Wazeggie?"
Treurig nieuws. B2 was toch een soort van jeugdheldquote:Op maandag 19 december 2022 17:40 schreef NailQueen het volgende:
Een van de B2's is overleden
"Wazeggie?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |